Mitä talli tyttönä yleensä tehdään? (Oon tyhmä)
Talli tytöt
3
280
Vastaukset
- Hevosen hoitaja:)
Siivotaan karsinat/pilttuut,tarhataan hevoset,ruokitaan ne...:) Tässä oli siis hieman esimmerkeja mitä ratsastuskouluissa tehdään,mutta en tiedä onko yksityistalleilla jotain erilaisia hommia kuin ratsastuskouluissa.:) Itse olen yhden ratsastuskouluponin hoitaja.:) Jos haluat tutustua kyseiseen talliin paremmin niin tässä on sen nettisivu,www.lounaisrannikonratsastuskoulu.fi.:)
- talli1
Hoidetaan hevosia haetaan ne tunnille autetaan ratsastajia siivotaan karsinat lakastaan käytävä jaetaan heinät hepoille ja paaljoon muuta
- hooitaja
itse olen talli tyttö/hoitaja hommia ovat karsinan puhdistus hevosen/ponin kuntoon laitto heinät karsinoihin hevosen haku taluttaminen jakaikkea muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253