miten olette pärjänneet sairautenne ja kuinka olette pystyneet työntekemiseen,
mulla meinaa nivelet olla aika ajoin kovasti kipeänä, onko vastaavanlaista muilla ja miten sitä lääkitään ja pystyttekö tekemään normaalisti töitä.
olen itse menossa opiskelemaan vielä, onko mitään järkeä vai onko jonkunlaista eläkejärjestelyt mahdollisia.
mulla on keuhkosarkoidoosi.
kelan sivuilla oli sarkoidoosi korvaus prosentti 100% onko kokemuksia
sarkoidoosi ja työkyky
4
2357
Vastaukset
- kip3ä
eikä kukaan voisi kertoa omasta työkyvystään sairastaessaan sarkoidoosia.
olisi tarkoitus lähteä opiskelemaan uutta ammattia ja onko se turhaa vai ei,
kun ei lääkäritkään osaa kertoa mitään uutta - jnka
Taudin puhkeamisvaiheessa ja tovi sen jälkeen oli pitkähköjä poissaoloja töistä, koska yskitti ja olin todella uupunut. Kuntoutin kuitenkin itseni työkykyiseksi ja tälläerää elelen ilman haittavaikutuksia. Tautikin on monen vuoden taistelun jälkeen remissiossa.
- jnk2
Onko täällä kuulolla entisiä keskustelijoita?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11994633#comment-0 - rukkaset santaan
Sarkoidoosia on montaa eri tyyppiä. Itse sairastan kroonista keuhkosarkoidoosia. Olen osa-aikaisessa työssä, toisinsanoen osa-aikaisella työkyvyttömyys- ( sairas) eläkkeellä. Elämä on välillä yhtä helevettiä, mutta olen taistellut nyt 12 vuotta tautini kanssa ja välillä on parempia aikoja, jolloin ei vituta(väsytä) yhtä paljoa. Jos joutuisin elämään yksin ja käymään kokoaikaisessa työssä väkisin, maksakseni asuntoni ja menoni, olisin päättänyt päiväni jo kauan sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686227Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092084- 631485
- 541225
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1301055Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765