Tee tili Expektille http://bit.ly/1iwZkxf linkin kautta ja saat 50e ilmaisvedon ilman kierrätysvaatimusta!
50e ilmaisveto ilman kierrätysvaatimusta
4
179
Vastaukset
- aloittelija
Tein talletuksen ja olen uusi pelaaja. en saanut tuota 50e ilmaisvetoa kuitenkaan.
melko paljon harmittaa tuo asia.
en tiedä miksi sitä en saanut, tein talletuksen verkkopankki talletuksella ja talletus siirtyi heti pelattavaksi mutta bonusta ei tullut.
Arvelen että asia johtuu siitä että tallensin rahat verkkopankilla?? - Älkää uskoko näitä!!
paljonkos nää ilmoittajat itse nettoaa noista uusista tulokkaista? Jo linkistä huomaa että toi on jonkun käyttäjän "suosituslinkki" jota kautta tulevista saa jotain.
Mutta jos kusettamalla hankkii käyttäjiä, on toiminta jo aika ala-arvoista. - luototon115
Saako sieltä rahansa pois, jos voittaa?
- KokemustaOn
Et vitussa saa, kaikki nämä vedonlyönti sivut on täyttä paskaa, paitsi Veikkaus, luotettava, mutta helvetin vaikea voittaa yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337