Otsikko on raamatusta Danielin kirjan lopusta. Meitä jokaista joskus kalvaa ajatus, että jos emme löydä elämämme merkitystä ja tarkoitusta, tuntuu että olemme tarkotuksettomia ja tuuliajolla. Olen kolunnut tämän maailman perin kotaisin enkä ole löytänyt siitä mitään mielenkiintoista. Lapsuus ja nuoruus kului koulunkäynnin ja urheilun parissa. Armeijassa opin pahat tavat kuten juomisen ja polttamisen. Muutin Turkuun mutta opiskelu luokanopettajalaitoksessa ei kiinnostanut. Lähdin raitille useasti viikossa ja kolmessa vuodessa olin tyrinyt asiani pahoin. Vuonna 1995 yhdessä päivässä maailmani romahti. Sairastuin kaksisuuntaiseen ja jouduin hoitoon. Osastokierrettä jatkui 10 vuotta. Sinä aikana minusta tuli taiteilija joka ilmaisee itseään musan ja kuvien sekä runojen muodossa. Taiteilijat ovat aina vaaraksi diktaattoreille koska he pystyvät muutamalla sanalla kuvailemaan paljon mielialoja sekä kaatavat lopulta pahuuden hallituksia sekä taistelevat pimeyden henkivaltoja vastaan ja ne on oikeasti totta. Demonit ilmestyi uniin vuonna 1995. Jumalatietoiseksi tulin vuonna 1998 itsariyrityksen jälkeen ja uskonratkaisun tein vuonna 2001. Ulkoisesti elämä ei muuten muuttunut mutta irtosuhteet loppui kuin seinään. Edessä oli 12 yksinäisyyden vuotta jonka aikana tein n. 200 sävellystä ja paljon kuvasommitelmia sekä pakinoita. Tapasin tulevan morsiameni kuukausi sitten pe13 päivä klo 13 pöydässä no: 13. Mieleen tuli aivan Aku Ankka joka oli löytänyt todellisen taivaan Iineksen joka ei väheksy miestään vaan tekee hänelle hyvää eikä lähde Hanhien matkaan pahanakaan päivänä. Minulle profetoitiin asioita joista saan uuden identiteetin ja vanha on pois pyyhitty. Liityin Jumalan sotajoukkoihin ja tavoitteena on tuoda ihmisiä totuuteen omasta tilastaan ja lohduttaa heitä tiedolla että Jeesus tuli sitä kaikkein tärkeintä pelkoa murskaamaan eli mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Jeesus voitti kuoleman ja murskasi lohikäärmeen pään kuten raamatun alkulehdillä on ennustettu. Jeesus on ainoa asia jota minun ei tarvi hävetä. Seuraan yhteiskunnan tapahtumia mutta elän myös näkymätöntä rinnakkaisulottuvuutta todeksi. Tein tämän laulun Suomen nykytilasta ja sen voi nähdä osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=LBU7sHVCVV8
Koko musatuotantoni löytyy sivulta www.mikseri.net/user/samisundstrom71
ja siellä on musikaalin muodossa koko elämäntarinani. Tervetuloa tutustumaan.
Suomi24:ssä ihmiset haukkuu toisiaan ja kirjottelee anonyymisti mitä sylki suuhun tuo päätteiltään mutta uskaltamatta kohdata haukkujen kohdetta livenä. Olen sen yläpuolella mutta otan vastaan rakentavaa palautetta ja kritiikkiä. Olen tottunut ja hyväksynyt millaiseksi Jumala minut loi sekä koitan kehittyä vahvuuksissani ja harjaannuttaa niitä piirteitä jotka eivät ole vahvuuksiani. Rakastan Turun kaupunkia ja haluan asua täällä koko elämäni. Autan laitapuolen kulkijoita enkä kulje kenenkään avuntarvitsijan ohi. Rahallisesti en pysty auttamaan mutta kuuntelen mielelläni ihmisten elämäntarinoita sekä rukoilen heidän puolestaan. Ota rohkeasti yhteyttä.
Nouse osaasi päivien lopussa
Sami Sundström
2
204
Vastaukset
- Sami Sundström
http://www.mikseri.net/artists/kurpizahylkio-versio-2/kurpizahylkio-versio-2/545716/
Tässä biisin lopussa on tyhjentävä kattaus elämännäkemyksistäni. Teen videon kun kerkiän. Nimi kurpizahylkiö tulee vanhasta lempibändistä nimeltä Helloween. Heillä oli kurpitsalogo - heinoa!!"!
Vau! Sami. Olet löytänyt Elämän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734