Nouse osaasi päivien lopussa

Sami Sundström

Otsikko on raamatusta Danielin kirjan lopusta. Meitä jokaista joskus kalvaa ajatus, että jos emme löydä elämämme merkitystä ja tarkoitusta, tuntuu että olemme tarkotuksettomia ja tuuliajolla. Olen kolunnut tämän maailman perin kotaisin enkä ole löytänyt siitä mitään mielenkiintoista. Lapsuus ja nuoruus kului koulunkäynnin ja urheilun parissa. Armeijassa opin pahat tavat kuten juomisen ja polttamisen. Muutin Turkuun mutta opiskelu luokanopettajalaitoksessa ei kiinnostanut. Lähdin raitille useasti viikossa ja kolmessa vuodessa olin tyrinyt asiani pahoin. Vuonna 1995 yhdessä päivässä maailmani romahti. Sairastuin kaksisuuntaiseen ja jouduin hoitoon. Osastokierrettä jatkui 10 vuotta. Sinä aikana minusta tuli taiteilija joka ilmaisee itseään musan ja kuvien sekä runojen muodossa. Taiteilijat ovat aina vaaraksi diktaattoreille koska he pystyvät muutamalla sanalla kuvailemaan paljon mielialoja sekä kaatavat lopulta pahuuden hallituksia sekä taistelevat pimeyden henkivaltoja vastaan ja ne on oikeasti totta. Demonit ilmestyi uniin vuonna 1995. Jumalatietoiseksi tulin vuonna 1998 itsariyrityksen jälkeen ja uskonratkaisun tein vuonna 2001. Ulkoisesti elämä ei muuten muuttunut mutta irtosuhteet loppui kuin seinään. Edessä oli 12 yksinäisyyden vuotta jonka aikana tein n. 200 sävellystä ja paljon kuvasommitelmia sekä pakinoita. Tapasin tulevan morsiameni kuukausi sitten pe13 päivä klo 13 pöydässä no: 13. Mieleen tuli aivan Aku Ankka joka oli löytänyt todellisen taivaan Iineksen joka ei väheksy miestään vaan tekee hänelle hyvää eikä lähde Hanhien matkaan pahanakaan päivänä. Minulle profetoitiin asioita joista saan uuden identiteetin ja vanha on pois pyyhitty. Liityin Jumalan sotajoukkoihin ja tavoitteena on tuoda ihmisiä totuuteen omasta tilastaan ja lohduttaa heitä tiedolla että Jeesus tuli sitä kaikkein tärkeintä pelkoa murskaamaan eli mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Jeesus voitti kuoleman ja murskasi lohikäärmeen pään kuten raamatun alkulehdillä on ennustettu. Jeesus on ainoa asia jota minun ei tarvi hävetä. Seuraan yhteiskunnan tapahtumia mutta elän myös näkymätöntä rinnakkaisulottuvuutta todeksi. Tein tämän laulun Suomen nykytilasta ja sen voi nähdä osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=LBU7sHVCVV8
Koko musatuotantoni löytyy sivulta www.mikseri.net/user/samisundstrom71
ja siellä on musikaalin muodossa koko elämäntarinani. Tervetuloa tutustumaan.
Suomi24:ssä ihmiset haukkuu toisiaan ja kirjottelee anonyymisti mitä sylki suuhun tuo päätteiltään mutta uskaltamatta kohdata haukkujen kohdetta livenä. Olen sen yläpuolella mutta otan vastaan rakentavaa palautetta ja kritiikkiä. Olen tottunut ja hyväksynyt millaiseksi Jumala minut loi sekä koitan kehittyä vahvuuksissani ja harjaannuttaa niitä piirteitä jotka eivät ole vahvuuksiani. Rakastan Turun kaupunkia ja haluan asua täällä koko elämäni. Autan laitapuolen kulkijoita enkä kulje kenenkään avuntarvitsijan ohi. Rahallisesti en pysty auttamaan mutta kuuntelen mielelläni ihmisten elämäntarinoita sekä rukoilen heidän puolestaan. Ota rohkeasti yhteyttä.

2

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe