1918 SDP rupesi teurastamaan porukkaa, koska hävisi vaalit. SDP ei kestä vaalitappioita vaan alkaa riehunaan.
SDP ei kestä vaalitappioita
9
72
Vastaukset
- inhimillisyyden puut
Sellaista se on, kun ei ole mitään inhimillisyyttä
- 12+7
"SDP ei kestä vaalitappioita"
Haitanneeko tuo mittään. Johan SDP on hävinnyt neljät vaalit putkeen.Niin että vallan hyvinhän demarit vaalitappioita kestää. Nytkin ovat kaikkien tappioiden jälkeen valtiovarainministeri- ja ulkoministeripuolue.
Sdp on historiaa; sitä ei tarvita enää, koska kaikki sen Forssan kokouksessa 1903 linjaamat tavoitteet on saavutettu ajat sitten. No, "henkinen holhuus" on nyky-yhteiskunnankin riesa, mutta eri mielessä mitä demarit tarkoittivat. Nykyinen holhous on demarivaltakauden aikaansaannosta.
Tavallinen nykydemari olisi vuoden 1903 demarin mielestä ökyporvari.
- coitus interruptus
Onneksemme eduskunta oli hajoitettu kesken istuntokautensa, joten saatiin uudet vaalit.
- missä jaetaan ?
Joko ne jakaa tussareita kevään 2015 vaalien jälkipeliä varten? Mistä niitä saa, minäkin hakisin yhden jos taas lahtaripartio alkaa yöllä tunkea pirttiin niin saa pikkasen täräyttää.
- täysin normaali
sinä olet normaali vasemmistolainen
- yksityisyrittäjä
Heh , niinhän se sanottiin : Huomenta toverit nyt jaetaan kiväärt , ne jotka saavat pistoolit ovat upseerit . Kyllä ne demarit silloin ensimmäisenä olivat tunkemassa ovesta sisään .
- Bernstein piru
Bolsevismin juuret on sosialidemokratiassa.
- +-+
Missä ovat Suomen oikeistopuolueet ja Suomen kansallismieliset puolueet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477