surffailin vahingossa www.vuokravakuus.com sivustolle jossa käsittääkseni voi hakea vuokravakuuden rahaksi jos vuokranantaja hyväksyy heidän takauksen. Näyttää olevan ruotsalainen Collector Credit takaamassa joten eiköhän tuon luulisi riittävän tarkemmallekkin vuokranantajalle. Onko kellään kokemuksia tästä?
VUOKRAVAKUUS RAHAKSI
3
556
Vastaukset
- senttaali
*nauraa niin että pöksyt repee*
Päivän paras: vaihda asiallinen rahavakuus tai vuokraennakko ruotsalaisten takauspaperiin, jonka arvo tositilanteessa on NOLLA. Vuokralainen kertoo olevansa niin pa, että vakuuskin on realisoitava - irtisanomislappu lähtee samalla minuutilla.
Lähes yhtä hauska vitsi kuin nämä sossun vuokravakuuspaperia heiluttelevat, jotka uskovat, että kun sossu takaa on vuokra VARMA. Tää on niin nähty.- ei kannata
Et tullut katsoneeksi palvelun hintoja? Otetaanpa esimerkki: Vuokra 500 e/kk, vuokranantajan vakuuspyyntö 2 kk:n vuokra eli 1000 e. Takauksen hinta olisi sivuston hinnaston mukaan 25 e/kk eli vähän yli kolmessa vuodessa vuokralainen maksaisi vakuusfirmalle samat 1000 sen sijaan, että vakuus olisi tavanomaiseen tapaan talletettuna pankkitilille ja palautetttaisiin vuokrasuhteen päättyessä vuokralaiselle (paitsi jos se menee maksamattomiin vuokriin tai asunnolle mahdollisesti aiheutettuihin vahinkoihin). Kuulostaako hyvältä?
- 5+2
Tällaiset palvelut on tarkoitettu luku- ja laskutaidottomille. Ja niitä riittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421