Bkt laskee,työttömyys kasvaa,viitekorko nousee, kuntauudistus takkuaa,sote-uudistus takkuaa - mitä vielä ? Ei muuta kuin negatiivisia uutisia toinen toisensa jälkeen. Mutta tänään se vasta iso JYTKY oli kun luin,että munamarkkinoilla on kriisi. Munan hinta on kovassa laskupaineessa. Miten se on mahdollista ? Onko sen kysyntä laskenut ?
Olen ymmärtänyt,että sen kysyntä on aina ollut vakaata.
Niin se maailma muuttuu.
Uskomatonta ?
9
108
Vastaukset 9
Jaa..minä käsitin, että munan hinnassa on nousupainetta..
- minä
Tietoisku:
Vauvoissa on enemmän vikaa kun oopeleissa.
Ainakin ne vauvat vuotaa jatkuvasti.
Kannattaa ottaa mieluimmin ooppeli kuin vauva.- Kyllä ne
vauvatkin jossain vaiheessa lakkaa vuotamasta, ja kaikki autothan muuttuu aikaa myöten ooppeleiksi.
- Halvalla alkaa mennä
Muistan kuulleeni, että eurolla ja kymmenellä sentillä saa munaa jo kilon verran.
Onkohan siinä mukana killuttimet, tarkoittaa koteloituna, kennoissa :)
Vai saiko tuottaja tuon hinnan ja sutenöörit (kauppiaat) ottaa oman hinnan? - :?)
Jutta Urpilainen tajusi vasta .. onko liian myöhään.
Leikkaukset seis ja lainarahat työntekoon.
Kulutus lopahtaa ja pienituloisten ostovoima pysähtyy kokonaan.- mökin asukki
Niin, mahtaakohan se demarien kannatus nousta tuolla konstilla? Liekkö viisasta myöskään myöntää tässä vaiheessa, ettei valtion velka taitukkaan tällä hallituskaudella, vaikka se oli hallitusta perustaessa elinehto?
Suuri pakohan hallituksesta on muutenkin käymässä, kun europarlamenttiin haluaa yks jos toinenkin :) - Ei tykkää jos lykkää
Eikö se Jutta jossain todennut,että hän haluaisi,että voitaisiin vähän lykätä. Mutta Paavolle ja muille ei kai sovi,että ei lykätä vaikka jotenkin vois vaikka tykätä.
- Urpilaisellahan
taitaa olla kohta pöydänputsaus aika.
Ainakin mitä media kertonut, niin se tuoli Urpilaisen alla alkaa olla aika liukas, ja Urpilainen ei pysy enää tuolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479