Aarniota epäillään nyt myös huumeiden levityksestä.
Ylen mukaan huumepoliisin päällikön epäillään saaneen huumekaupasta merkittäviä määriä rahaa.
Yle Uutiset kertoo, että huumepoliisin päällikköön Jari Aarnioon kohdistuvat rikosepäilyt ovat tarkentuneet. Rikostutkinnassa epäillään nyt myös, että Aarnio olisi ollut mukana levittämässä huumeita Suomeen.
Aarnio kiistää kaikki syytteet.
Aikaisemmin Aarnion on epäilty saaneen virkamiehenä lahjuksia, ja on myös epäilty, että hän on olisi jollain tavoin osallistunut huumerikoksiin.
Nyt Aarniota epäillään sekä lahjus- ja virkarikosepäilyjen lisäksi myös törkeistä huumerikoksista. Ylen tietojen mukaan Aarnio olisi hyötynyt huumeiden levityksestä huomattavia rahasummia.
Suomessa laillistaminen hoidettiin vähän eri tavalla. Jakelua ei hoida itsenäiset kauppiaat saati Alko, vaan kannabiksen sekä - alkoholia ja tupakkaa lukuun ottamatta - myös kovien huumeiden tukkujakelusta huolehtiikin Suomen Poliisi.
Kuinka se Aarnio noin teki!
Räsänen ja polliisi.
0
192
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493