Terve!
Olen etsinyt käsiini lapsuudestani yhtä kirjastosta lainattua lastenelokuvaa. Kyseessä on ns. paperianimaatio, eli hahmot on leikattu paperista. Päähahmo oli muistaakseni pieni ja arka tiikeri, joka päätyi jonkinlaisella raketilla tai aluksella outoon linnaan/kartanoon jossa tapahtui ties mitä pelottavaa ja jännittävää. Tiikeri seisoi kahdella jalalla. Elokuvassa ei muistaakseni juuri puhuttu, vaan äänitehosteet ja musiikki olivat ainoat ääniraidat.
Muistelin, että elokuvan nimi olisi ollut Paperitiikeri, mutta en löydä sillä nimellä mitään mistään. Kyseessä siis todnäk 80-90-luvulla tehty elokuva, mahdollisesti vanhempikin.
Jos joku osaa auttaa, niin kiitos paljon jo etukäteen!
Mikä vanha lastenelokuva? "Paperitiikeri"?
Paperitiikeri
2
366
Vastaukset 2
- Rachmael
Mä muistan tuollaisen sarjan telkkarin lauantai- tai sunnuntaiaamun lastenohjelmista. Siinä oli joku tiikerinpentu joka harhaili kavereineen jossain ilkeän vanhan ukon omistamassa kartanossa, jossa oli strutseja palvelijoina ja lopuksi joku taloudenhoitaja laittoi ukon järjestykseen. Lähetettiin joskus 1986.
Nimestä ei käsitystä, kun se oli SFT:n ohjelma ja ruotsiksi, siinä oli joku ruotsalainen kertojanääni taustalla ja siksi tapahtumistakaan en kaikkea ymmärtänyt.- zappp
Tämä on ainakin Leikkitiikeri Luukas. En tiedä, onko sama kuin mitä aloittaja etsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400