Saakohan jostain irtilikareita tähän malliin. Edessä on mutta takaa puuttuu. Kuraläpät on ostettuna valmiiksi.
Chevy Avendan lokarit.
4
111
Vastaukset
- Caprice -90
Alumiinipellistä voi tehdä itse tai hakea purkamolta halvalla jostain isommasta romusta valmiit ja leikkaa sopivaksi.
- Chevy Evanda 2006
Täytyy katella tai vetää paksu kerros jotain bitumimaalia sinne samalla kun vaihtaa kesärenkaat. Mulla on hiljainen piha touhuta. Neuvojia ei ole näkynyt. MotoNet on 300 metrin päässä joten sieltä voi kysellä.
- Vee Wee
Meidän Passattiin laitettiin Finikorilla takapyöräkoteloon eristysmattoa. Sen pitäisi vaimentaa jonkin verran yleismelua, mutta kivenrapinat lähtee lähes täydellisesti. Auto kävi käsittelyssä ennen luovutusta ja hinta oli sisällytetty välirahaan, joten hintaa en osaa sanoa.
Voi olla kallista suhteessa vanhan auton arvoon, mutta eipä kysyminenkään mitään maksa!
- lännen lokari
Lokari tekee lokareita, mutta aika harvoihin automalleihin. Muoviset istuu kuin tatti mutta alumiinisia pystyy vähän soveltamaan. http://www.lokari.fi/?s=t_sisalokasuojat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648