Tuli taas tuossa viime viikonloppuna nautittua siemeniä pitkästä aikaa (viimeksi nauttinut n. kymmenen vuotta sitten entisen poikaystävän kanssa). Nyt olin "fiksu" ja liotin siemeniä ensiksi n. tunnin poolittomassa liuoksessa, jonka jälkeen annoin murskan kuivua ja sekoitin n. 2 dl:aan 60% alkoholia.
Nautin tämän annoksen seuraavana iltana ja ensin fiilis oli ok.
N. 4-5 tuntia annoksen nauttimisen jälkeen minulla ei ole harmainta hajuakaan, missä olen seikkaillut ja miten olen päässyt kotiin juhlimasta.
Onko muilla tullut samankaltaisia dissosiatiivisia kokemuksia LSA:n ja alkon sekakäytöstä? Mainittakoon, että tuon 60-volttisen lisäksi join vähän rommia, mutta en muuta. Myös aiempi kokemus LSA:sta oli vastaavanlainen.
Kotiin olin kuitenkin selvinnyt ja mennyt ihan sänkyyn nukkumaan eli perustoiminnot olivat säilyneet.
LSA+alko=muisti menee?
6
464
Vastaukset
- Jämi33
Öö, vanha ketju mutta eikös 2 desiä 60 potkusta ja jonkin verran rommia ole aika paljon? Siis naiselle ainakin. LSA aiheuttaa alussa sedaatiota, eli voi olla ihan hyvin noiden vaikutukset sulle vaan liikaa.
- Mullekaikkihetinyt
Minkä siemeniä? Päivänsinin? Mistä saa?
- hjoop
Päivänsini (Ipomoea tricolor),melkeen jokaisen marketin siemen hyllystä löytyy.
Minä olen kyllä sitä mieltä että alkoholi pitäisi tyystin jättää kokonaan pois kaikenlaisten mieleen vaikuttavien siementen yms vastaavien tuotteiden kera nautittavaksi aineeksi.Se on se viina kamalaa myrkkyä ja kun siihen lisätään jotain itsessään mukavaa tuotetta niin saattaa olla yhteisvaikutukset kuitenkin kerrassaan kamalia.Olen kuullut.
- lsd+viina
Se on outoa miten lsa vaikuttaa ihan päinvastaisesti kuin lsd. Kun nappaa yhden happolapun, niin sen jälkeen voi juoda pullollisen viinaa, ja silti pysyy ihan skarppina ja edes muisti ei mene (kuten vastaavasta viinapullosta ilman lsd:tä ainakin itselläni muisti lähtee).
lsd+viina kirjoitti:
Se on outoa miten lsa vaikuttaa ihan päinvastaisesti kuin lsd. Kun nappaa yhden happolapun, niin sen jälkeen voi juoda pullollisen viinaa, ja silti pysyy ihan skarppina ja edes muisti ei mene (kuten vastaavasta viinapullosta ilman lsd:tä ainakin itselläni muisti lähtee).
Joo noi on niin yksilöllisiä juttuja etten kuitenkaan sinun tapaasi menisi kenellekkään suosittelemaan(en tarkoita että oilsit suositellutkaan).Tai ylipäänsä minkään päihteen(laittoman/laillisen)käyttöä suositella kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741079Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763