Helsingin Sanomien yleisönosaston palstalla joku ääliö ehdotti, että pitäisi maksaa vapaaehtlinen lisävero. Tällaisia ehdotuksia tulee ilmeisesti sellaisilta iloisilta veronmaksajilta, joiden palkka on pieni, jotka nauttivat hyvinvointi yhteidkunnan tuista ja eduista, mutta jotka itse eivät maksa palkastaan veroja juuri ollenkaan.
Minua taas, joka työn ohessa souritin lukion, kirjoitin ylioppilaaksi ja työn ohessa suoritin ylemmän akateemisen loppututkinnon vamistuttuani rankaistiin tästä progressiivisella verotuksella.
Ja nyt kun olen eläkkeellä pitäisi tehdä tässä vielä työtäkin, mutta ei kiinnosta, koska
lisätyöni veroprosentti on 42,5%.
Vai että tässä vapaaehtoiseti pitäisi lisäveroja maksaa syystä, että mikään ei riitä, kun valtion pitää vapaa matkustajia ihan Arikasta asti tänne haalia ja kohta akateeminen eläkeläinenkin näkee nälkää. Hävetkää!
Virossa on tasavero 23%, ja hyvin menee. Meillä taas EI.
Vapaaehtoisti maksettava lisävero
mikään ei riitä
1
57
Vastaukset
- arthuwtruwy
Miten se nyt sinun mielestäsi on ääliö joka ehdottaa moista? Kysehän on VAPAAEHTOISESTA LISÄVEROSTA.
Jollet tiedä mitä se tarkoittaa niin se tarkoittaa nimenomaan sitä että SAA MAKSAA JOS HALUAA.
On se mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin PAKOLLINEN LISÄVERO.
Itse maksan myös jo ihan tarpeeksi veroja enkä niitä pakollisia enää lisää halua. Vapaaehtoisia kun ei tarvitse maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094196
- 783446
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?733218Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243179Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223052- 722886
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m422747Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim582653Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.842492- 332364