Herzogin mukaan: Suomessa herätys

Kato

28.01.2014 13:14 Päivitetty 13:20 | Ristin Voitto | RV Uutiset
Kysymyksessä on kansallinen Jumalan liikehdintä. Se on jotain uskomatonta. En ole nähnyt vastaavaa niinä kahtenakymmenenä vuotena, joina olen toiminut julistajana, evankelista David Herzog kertoi tunnelmistaan joulukuisen Suomen-vierailunsa jälkeen.

Evankelista David Herzog puhui maanantaina yhdysvaltalaisilla TBN ja Daystar -kanavilla esitettävässä Supernatural-ohjelmassa toimittaja Sid Rothin haastattelemana.
- Kiertueellamme Suomessa kuudessa kaupungissa ihmiset juoksivat eteen vastaanottaakseen pelastuksen tai terveyden. Ylistimme tuntikausia ja todistimme ihmeitä ja merkkejä, Herzog kertoi.

Hän mainitsee, että parantuneilta oli muun muassa kadonnut kehostaan titaanilevyjä.

Ohjelmassa on lyhyitä kohtauksia Herzogin Suomen kiertueen tilaisuuksista.
- En ole koskaan nähnyt sellaista Jumalan kirkkautta ja rakkautta jonka näin suomalaisten yllä, David Herzog kuvaili.

Sid Roth kysyi, miksi Suomesta kantautuu herätysuutisia ja arvioi, ettei Yhdysvalloissa nähdä vastaavaa.
- Jumala tuntuu erikoistuneen pieniin ja vähän tunnettuihin kansoihin, Herzog sanoi ja arvioi myös, että Suomessa on poikkeuksellisen paljon Israelin ystäviä.
- Suomalaiset siunaavat Israelia. Jopa poliitikoissa ja hallinnossa on ihmisiä jotka rakastavat Israelia. Uskon että tämä on se tekijä, joka synnyttää herätyksen ilmapiirin Suomeen.

TV7-kanavan järjestämä kiertue herätti vilkasta keskustelua etenkin helluntailaisten parissa.

Katso Suomea koskevat kysymykset sisältävä katkelma Supernatural-ohjelmasta tästä.
http://sidroth.org/television/this-weeks-episode
Web of Trust

29

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinkas se onkaan?

No, oliko herätystä? Onko herätystä vielä?

• Amen

Herätystä oli ja on. Rukoilkaamme Ojareksien puolesta - heille anteeksiantavaa mieltä kun solvasimme heitä. Kuitenkin toimivat Herran johdattamina.

• Aika pimenee nopeaan

No kuule! Ei ole mitään herätystä Suomessa - tai ehkä vähän valheherätystä ja se tulee lisääntymään.

Mitä tuohon Ojarekseen ja rouvaansa tulee, niin ainakaan itse en ole solvannut heitä vaan sanonut heistä totuuden; he ovat eksyneitä valhe-evankeliumin levittäjiä ja valheapostolien työn kannattajia. Niinkuin nyt tuon David Herzogin.

Aivan uskomatonta kuinka uskovat voivat ottaa tuonlaisia julistajia ja heidän eksyttävää sanomaansa vastaan, MUTTA nyt on lopun aika ja tapahtuu asioita, joita ei uskovat olisi joukolla vastaanottaneet 50 vuotta sitten.

• Pimeä aika ja pimei
        Aika pimenee nopeaan kirjoitti:

No kuule! Ei ole mitään herätystä Suomessa - tai ehkä vähän valheherätystä ja se tulee lisääntymään.

Mitä tuohon Ojarekseen ja rouvaansa tulee, niin ainakaan itse en ole solvannut heitä vaan sanonut heistä totuuden; he ovat eksyneitä valhe-evankeliumin levittäjiä ja valheapostolien työn kannattajia. Niinkuin nyt tuon David Herzogin.

Aivan uskomatonta kuinka uskovat voivat ottaa tuonlaisia julistajia ja heidän eksyttävää sanomaansa vastaan, MUTTA nyt on lopun aika ja tapahtuu asioita, joita ei uskovat olisi joukolla vastaanottaneet 50 vuotta sitten.

Missähän veljen seurakunta mahtaa olla. Taidat olla ilman seurakuntaa. Hyvähän se on sivussa haukkua!

• dfdfgdsfgdfg

Tuo on kyllä totta että täällä on paljon Israel sympatiaa.

• jos et tiennyt

" Tuo on kyllä totta että täällä on paljon Israel sympatiaa "

Ja hyvä niin. Israel on Jumalan silmäterä

• Olen aina palstalla poiketessani iloinen, että on niitä, jotka rakastavat juutalaisia ja Israelin maata, tai kuten Jumala sen on nimennyt "Minun maani".

Vakavampi Herran Sana on tämä: "He ovat jakaneet Minun maani". Voiko Jumalalta ryöstää niin, ettei Hän saa omaansa takaisin, maataan ja kansaansa? Room. 9-11-luvuissa kerrotaan Israelin tulevista siunauksista.

• Otsikkona on HERZOG!
        jukka.finland kirjoitti:

Olen aina palstalla poiketessani iloinen, että on niitä, jotka rakastavat juutalaisia ja Israelin maata, tai kuten Jumala sen on nimennyt "Minun maani".

Vakavampi Herran Sana on tämä: "He ovat jakaneet Minun maani". Voiko Jumalalta ryöstää niin, ettei Hän saa omaansa takaisin, maataan ja kansaansa? Room. 9-11-luvuissa kerrotaan Israelin tulevista siunauksista.

Aloituksen otsikkona on "Herzogin mukaan: Suomessa herätys".

Noin karsean eksyttäjän kuin Herzog ollessa kyseessä ei pitäisi hairahtaa sivuraiteelle ja ruveta ylistelemään muina miehinä ISRAELIA.

Onko sinulla mitään sanottavaa Herzog-herätyksestä, joka on aiheena?

• Amen

Siinä se onkin. Jumalan silmäterä. Oltiinpa mitä mieltä tahansa niin koskettuamme Jumalan kansaan teemme itsemme syylliseksi Herran edessä.

• käärme luikertelee

Enne Herzogin tuloa sain profetian käärmeestä joka luikertelee tv7:ään.Ilmoitin siitä Ojarikselle,mutta he viis veisasivat siitä.
        Katsotaan nyt sitten kuinka käy.
        Vastauksena on tähän asti tullut ainoastaan:"minua ei saa arvostella".

• LiesAndWonders
        käärme luikertelee kirjoitti:

Enne Herzogin tuloa sain profetian käärmeestä joka luikertelee tv7:ään.Ilmoitin siitä Ojarikselle,mutta he viis veisasivat siitä.
        Katsotaan nyt sitten kuinka käy.
        Vastauksena on tähän asti tullut ainoastaan:"minua ei saa arvostella".

Näin Ojares itse todisti 7.12.13. "Minua ei kiinnosta onko joku käynyt katsomassa jotakin ruumista..." Häntä ei kiinnosta vaikka DH on kertonut saaneensa voitelun ruumiista, joka eläessään profetoi valheita Jeesuksen ilmestymisestä Hinnin lavalle Nairobissa.

• yiqioert

Ette te Jeesusta näytä tarvitsevan. Te tuomitsette itse itsenne. Joku tolkku pitäisi uskovallakin olla, että ei tuomariksi rupeaisi. Sillä meillä on yksi tuomari ja se riittää.
      Jatkuva pahan korottaminen kertoo, kuka on korottajan herra.

• ~~tähkäpää~~

Kanssasi samaa mieltä!

Se sana mikä on meidän huulillamme, se on myöskin sydämessämme, vaikka me kuinka puolustelemme sitä varoittamisella.

Kuvittelevatko nämä ihmiset, että Jumala ei kykene omiansa varoittamaan ja pitämään erossa eksytyksistä.

Nyt ihmisiä houkutellaan uudestaan ja uudestaan katsomaan ja kuuntelemaan Herzogin puheita ja toisella suupielellä paheksutaan toisia, jotka näitä puheita ovat jakamassa.

• Variksenmarja
        ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

Kanssasi samaa mieltä!

Se sana mikä on meidän huulillamme, se on myöskin sydämessämme, vaikka me kuinka puolustelemme sitä varoittamisella.

Kuvittelevatko nämä ihmiset, että Jumala ei kykene omiansa varoittamaan ja pitämään erossa eksytyksistä.

Nyt ihmisiä houkutellaan uudestaan ja uudestaan katsomaan ja kuuntelemaan Herzogin puheita ja toisella suupielellä paheksutaan toisia, jotka näitä puheita ovat jakamassa.

Tähkis.

"Kuvittelevatko nämä ihmiset, että Jumala ei kykene omiansa varoittamaan ja pitämään erossa eksytyksistä."

Jeesushan sanoi opetuslapsilleen: " varokaa ettei kukaan teitä eksytä...monet luopuvat uskosta..."

Emme me voi pelkästään Jumalan vastuulle jättää ihmisten varoittamista ja varjelua, eihän Jeesuksen siinä tapauksessa olisi tarvinnut pyytää meitä varomaan. On siinä ihmiselläkin oma vastuunsa ja valintansa. Näin uskon.

• Näin se on
        Variksenmarja kirjoitti:

Tähkis.

"Kuvittelevatko nämä ihmiset, että Jumala ei kykene omiansa varoittamaan ja pitämään erossa eksytyksistä."

Jeesushan sanoi opetuslapsilleen: " varokaa ettei kukaan teitä eksytä...monet luopuvat uskosta..."

Emme me voi pelkästään Jumalan vastuulle jättää ihmisten varoittamista ja varjelua, eihän Jeesuksen siinä tapauksessa olisi tarvinnut pyytää meitä varomaan. On siinä ihmiselläkin oma vastuunsa ja valintansa. Näin uskon.

Kyllä herätys on tapahtunut.
        Tosi uskovat ovat heränneet varomaan eksyttävien henkien puheita.

• Herätty ollaan
        Näin se on kirjoitti:

Kyllä herätys on tapahtunut.
        Tosi uskovat ovat heränneet varomaan eksyttävien henkien puheita.

Totta puhut, herätty on.

• ~~tähkäpää~~
        Variksenmarja kirjoitti:

Tähkis.

Totta kai on ihmisellä oma vastuunsa ja valintansa, enhän ole muuta väittänytkään.

Mutta kun ei haluta ottaa tässä asiassa kokonaisuutta vastaan, mitä olen yrittänyt kirjoittaa, vaan halutaan saada kaikki sanomani näyttämään vain siltä, että minä haluan kieltää ja estää varoittamisen.

Olen monen monituista kertaa halunnut vain muistuttaa siitä,
        että merkitystä on sillä, miten me varoitamme!

Onko oikeaa varoittamista kylvää tätä eksyttäjien siementä joka paikkaan, eli kulkea näillä foorumeilla tämän eksyttävän siemenen kylväjänä?

Vai voisiko parempaa tulosta tuottaa se, että julistamme Kristusta, jolla on valta ja voima varjella omansa eksymästä, TÄTÄJA VAIN TÄTÄ OLEN KOKO AJAN PYRKINYT TUOMAAN ESILLE.

Jos näiden miesten julistus on niIn eksyttävää, kuin
        haluatte antaa ymmärtää sen olevan, niin miksi
        uudelleen ja uudelleen levitätte itse tätä eksytystä
        kaikkialle???

Onko sielunvihollinen saanut jo teidätkin niin näiden julistajien lumoihin ja kyennyt syöttämään teille sellaisen valheen, että varoittamista on se, kun kylvetään tätä heidän kylvöään joka puolelle???

Laittakaa hyvät ihmiset kaikki tämä energianne evankeliumin julistamiseen, jossa on sellainen voima, joka voi meidät varjella monesta muustakin, kuin vain eksytyksistä!

MInun mielestäni siis parasta varoittamista ja eksytyksiltä suojautumista ON TOTUUDEN JULISTAMINEN JA LEVITTÄMINEN, ei valheen!

• totuutta esiin tähkä
        ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

Totta kai on ihmisellä oma vastuunsa ja valintansa, enhän ole muuta väittänytkään.

Mutta kun ei haluta ottaa tässä asiassa kokonaisuutta vastaan, mitä olen yrittänyt kirjoittaa, vaan halutaan saada kaikki sanomani näyttämään vain siltä, että minä haluan kieltää ja estää varoittamisen.

Onko oikeaa varoittamista kylvää tätä eksyttäjien siementä joka paikkaan, eli kulkea näillä foorumeilla tämän eksyttävän siemenen kylväjänä?

Vai voisiko parempaa tulosta tuottaa se, että julistamme Kristusta, jolla on valta ja voima varjella omansa eksymästä, TÄTÄJA VAIN TÄTÄ OLEN KOKO AJAN PYRKINYT TUOMAAN ESILLE.

kaikkialle???

Onko sielunvihollinen saanut jo teidätkin niin näiden julistajien lumoihin ja kyennyt syöttämään teille sellaisen valheen, että varoittamista on se, kun kylvetään tätä heidän kylvöään joka puolelle???

Laittakaa hyvät ihmiset kaikki tämä energianne evankeliumin julistamiseen, jossa on sellainen voima, joka voi meidät varjella monesta muustakin, kuin vain eksytyksistä!

MInun mielestäni siis parasta varoittamista ja eksytyksiltä suojautumista ON TOTUUDEN JULISTAMINEN JA LEVITTÄMINEN, ei valheen!

Tähkäpää, olet (tahallasi?) sekoittanut puurot ja vellit, totuuden ja valheet.

Valheesta ja vääristä profeetoista varoittaminen EI OLE valheen kylvämistä.

Asetut valheen puolelle, totuutta vastustamaan, kun syytät niitä kanssaihmisiä, jotka näkevät laajalle levinneen eksytyksen maamme helluntaiherätyksessä.

Jos asia sinusta olisi kiinni, niin eksytys saisi kaikessa rauhassa rehottaa ja saada lisää maaperää. Sinua en syytä. Olet juuttunut siihen harmaaseen vyöhykkeeseen, jossa totuus on hukkumassa lopullisesti valheen alle.

• kyllä vaan
        totuutta esiin tähkä kirjoitti:

Tähkäpää, olet (tahallasi?) sekoittanut puurot ja vellit, totuuden ja valheet.

Valheesta ja vääristä profeetoista varoittaminen EI OLE valheen kylvämistä.

Asetut valheen puolelle, totuutta vastustamaan, kun syytät niitä kanssaihmisiä, jotka näkevät laajalle levinneen eksytyksen maamme helluntaiherätyksessä.

Jos asia sinusta olisi kiinni, niin eksytys saisi kaikessa rauhassa rehottaa ja saada lisää maaperää. Sinua en syytä. Olet juuttunut siihen harmaaseen vyöhykkeeseen, jossa totuus on hukkumassa lopullisesti valheen alle.

Kyllä Tähkis on oikeassa, julistuksen pääpaino on Jeesus.

Eksyttäjistä varoittaminen on vain yksi osa julistusta. Täällä voi tietty vaikuttaa siltä, että vaan eksytyksestä puhutaa, mutta eipä tämä olekaan herätyskokous.

Jos joku näiden videoiden perusteella menee harhaan niin ehkä hän menisi harhaan muutenkin jossain vaiheessa. Totuushan on, että niin monet menevät. Toisaalta nämä videot ovat niin räikeitä malleja, etteä luulisi jokaisen silmät niitä katsoessa avautuvan, jos ovat ummessa.

Sanot, että Jumalassa on valta ja voima varjella omansa. Kyllä, mutta miksi Hän ei niin tee? Jumala testaa, kuina hyvin me Hänet tunnemme. Kirkastavatko nämä julistajat Jumalaa vai jotain muuta.

• ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

kaikkialle???

Tähkäpää kirjoittaa:
        ""Onko oikeaa varoittamista kylvää tätä eksyttäjien siementä joka paikkaan, eli kulkea näillä foorumeilla tämän eksyttävän siemenen kylväjänä?

Vai voisiko parempaa tulosta tuottaa se, että julistamme Kristusta, jolla on valta ja voima varjella omansa eksymästä, TÄTÄJA VAIN TÄTÄ OLEN KOKO AJAN PYRKINYT TUOMAAN ESILLE""

Nuo linkit, joita tänne palstalle on laitettu on tarkoitus toimia juuri esimerkkeinä siitä, mikä on eksytystä.

Tämän palstan tarkoitushan on nimeenomaan KESKUSTELU helluntailaisuudesta, ei julistaminen. Keskustelussa on aina erilaisia mielipiteitä eri asioista, joten harhaopitkin jakavat mielipiteitä Julistustyö täytyy tapahtua jossain ihan muualla, kuin tällä palstalla. Voisit Tähkäpää jutellakin omassa seurakunnassasi, samoin muut tahoillaan siitä, että seurakunnissa julistettaisiin Kristusta niin selkeästi , ettei hänen omansa eksyisi harhaoppeihin ja vääriin harhaopettajiin.

Ei ole ihme jos helluntailaisetkin ovat keskenään erimielisiä harhaopetuksesta, koska Helluntaiherätykseltä puuttuu tarkat linjaukset siitä, mitkä ilmiöt ja mikä julistus on harhaoppia? Seurakunnissa puhutaan vain vääristä profeetoista ja eksytyksestä ja ne jätetään jokaisen henkilökohtaisen päättelyn varaan..

• niin hyvin
        Variksenmarja kirjoitti:

Tähkis.

" Emme me voi pelkästään Jumalan vastuulle jättää ihmisten varoittamista ja varjelua "

No johan on paksua, SINÄKÖ IHMISENÄ pystyt varjelemaan paremmin kuin JUMALA ?

Et edes pysty pitämääm itseäsi uskossa, niin miten sitten muuta. Sinun mielipiteesi on vain sinun mielipiteesi, ei muiden.
        Jos joku pelastuu jnk. henkilön kautta on se Jumalan teko, ei ihminen voi ketään pelastaa.
        Hertzokkiin en ota kantaa, kun en tunne häntä.

• Jumalan lapsi

Onko se juuri tämä uusi herätys Suomessa, joka sai voimaan nämä homolait? Herätyksestäkö johtuu se, että perheet hajoavat, ihmiset etsivät kertakäyttösuhteita, lapset ovat heitteillä, homoseksuaalisuutta ihannoidaan, lapset annetaan homoperheiden kasvateiksi, kirkkojen papit ovat naisia, lesboja, homoja, avoliitossa, huorintekijöitä, juoppoja yms. Kristinusko kielletään kouluista, uskovaisia pilkataan, 70 % helluntaikirkon jäsenistä luopuu uskosta, - loput hellarit tappelevat verissäpäin kirkoissaan kenellä on enemmän armolahjoja ja kuka tekee suurempia ihmeitä, (kukaan ei tee niitä oikeasti, eikä kenelläkään ole Jumalalta mitään) kuka keksii hupaisimmat saarnat ja kuka saa eniten koottua ihmisten rahoja? Liittyykö siis tämä Suomen hengellinen ilmapiiri, - eli ateismi - siihen tämän profeetan julistamaan Suomen herätykseen?
      Ihmeparannukset ovat pelkästään valhetta ja huijausta. Ja jos niitä oikeasti tapahtuisikin, ei se mitenkään todistaisi uskosta ja pelastuksesta. Jeesus ja Apostolit paransivat oikeasti sairaita, herättivät kuolleita oikeasti - mutta Israelin kansa tappoi Jeesuksen ja lopulta kaikki Apostolitkin tapettiin. Ihmiset eivät tulleet uskoon ihmeillä silloin, eikä tule nytkään. Siksi Jumala ei tänä päivänä edes käytä ihmeitä ja merkkejä Sanan saarnaamisen vakuudeksi, koska kaikki on kirjoitettu Raamattuun ja Raamatun sanaan pitää uskoa! Raamatun sana on jo kertaalleen todistettu oikeaksi ihmeillä ja merkeillä!

Sitä paitsi eiväthän edes nämä nykyajan huijarisaarnaajat valheellisten ihmeittensä ohella edes saarnaa synnistä, pelastuksesta, Jeesuksesta, rististä, ylösnousemuksesta! He saarnaavat vain itsestään ja ihmeistä! Mutta ilman raamatullista Evankeliumia ei kukaan pelastu vaikka koko hautausmaan kuolleista tyhjentäisivät ja keskussairaalallisen potilaita parantaisivat!

• Tämä nykyinen herätys lienee juuri tuota, mitä nimim. Jumalan lapsi kirjoittaa ja erityisesti juuri helluntailiikkeen osalta. Helluntailiikehän pitää jatkuvasti esillä "suurta herätystä" ja kertoo herätyksen ajan olevan meneillään.

• Kyllä on herätystä

Kyllähän nyt herätystä on, ihmeiden herätyksen aika. Kaikki kelpaa kun vain jotain tapahtuu.

Täällä keskustelupalstoillakin on herätty kun on oikein rähinät päällä. Onko kyseessä rähinäherätys? Räyhähenki kyseessä?

Uskon, että pahan pitää vaihtaa ujutustoimintoja, kun harha osalle paljastuu niin sitten sille lopulle määrälle taas hieman uskottavampaa esitystä.

• Että huudetaan taas herätystä ilman synnintuntoa niin kuin toronton ja nokia mission aikana joopa joo laittakaa vaan lisä valheita tuomitsette itse itseään..

• "Herzogin mukaan: Suomessa herätys"

Kun uutista lukee niin, huomaakin Ristin voiton mukaan olevan se herätys.

• Niiiin siin on vaan se valhe ettei helluntaivalheherätyxessä koskaan ole ollut laajempi synnintunto joka olis johtanút siihen että jäseneet olis katuneet syntejä ja tehneet parannuxen Jumalan Voimassa tai voimasta..

• väärää todistusta
        savonarola kirjoitti:

Niiiin siin on vaan se valhe ettei helluntaivalheherätyxessä koskaan ole ollut laajempi synnintunto joka olis johtanút siihen että jäseneet olis katuneet syntejä ja tehneet parannuxen Jumalan Voimassa tai voimasta..

Kuinkahan sinä Savis voit tuollaisia syytöksiä suustasi päästää?

Annat sellaisen kuvan itsestäsi, ettet todellakaan tiedä mistä puhut. Sanot väärää todistusta hellareista. Joka populaan toki yleensä kuuluu monenlaista vipeltäjää. Silti on yksinkertaista yleistää tuollaisia väitteitä.

Kuka sanoikaan; "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi"?

• LiesAndWonders

Tämänkin Sid Roth ohjelman tv seiska tulee esittämään totuutena kun aika on kypsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2368
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      215
      2008
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1513
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1248
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1046
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      64
      970
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      865
    Aihe