Mielestäni kaupan taso laskee koko ajan. Tuotevalikoima pienenee ja esimerkiksi monet ruisleivät ovat kivikovia. Illalla työpäivä jälkeen hyllyt ovat tyhjiä Tarjolla on kohta pelkkää kaljaa, mitä en ihmettele, sillä kauppias (oletan että paikalla ollut mieshenkilö oli kauppias) haisi vanhalle viivalle enkä minä häntä halausetäisyydelle mennyt.
Onkohan S-marketin uusiutuminen pari vuotta sitten vaikuttanut vai mistä lienee kyse?
K-Market Ukkopekka
11
730
Vastaukset
- vakioasiakas
No kai siellä on hyllyt tyhjänä, kun asiakkaita käy niin paljon, tyytyväisiä asiakkaita.
Mitään tason laskua ei ole ja käyn siellä lähes päivittäin.
Ketähän olet kauppiaaksi luullut??
Ilmeisesti et edes tunne kauppiasta ulkonäöltä.
Miksi haluat mustamaalata kauppaa, vai eikö ne myyneet sinulle kaljaa, voi, voi!
Itse asiassa koko kirjoituksesi hipoo jo kunnianloukkausta.
Ai niin, meinasi unohtua kysyä: Mitä on vanha viiva?
Ehkä selviät sittenkin ilman kunnianloukkaussyytettä.- Näin tulkitsen
Aloittaja tarkoittanee olleensa vanhassa hiivassa asioidessaan.
- Käyn usein
Olen huomannut saman: tavaravalikoima supistunut. Luultavasti S-market ja Willan liikkeet vaikuttavat siihen, mitä K-marketissa on.
Lisäksi pakasteet olivat sekaisin päivästä toiseen, kukaan ei viitsinyt siivota hyllyjä.
Sijainti tuo asiakkaita, olipa kauppa millainen vain. Minua ärsyttää kuitenkin eniten taustamusiikki, joka huutaa toisinaan, joskus se ei ole päällä lainkaan.- asioin joskus
Minulle ei ole koskaan selvinnyt, miksi joitain liikkeitä saa arvostella, joitain ei. Ukkopekka lienee pyhäkkö muutamille ketjussa kirjoittaneille, palautteesta päätellen. Minusta se on vain yksi liike muiden joukossa, ei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Asioin siellä kyllä silloin tällöin vastakin, kun kuljen ohi, mutta S-market on pikkukaupoista mielestäni parempi.
Esimerkiksi Willan liikkeitä on ollut lupa arvostella ja aiemmin oli jokin ketju, jossa annettiin plussia ja miinuksia mille tahansa paikkakunnan liikkeille. - Arvostella saa
asioin joskus kirjoitti:
Minulle ei ole koskaan selvinnyt, miksi joitain liikkeitä saa arvostella, joitain ei. Ukkopekka lienee pyhäkkö muutamille ketjussa kirjoittaneille, palautteesta päätellen. Minusta se on vain yksi liike muiden joukossa, ei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Asioin siellä kyllä silloin tällöin vastakin, kun kuljen ohi, mutta S-market on pikkukaupoista mielestäni parempi.
Esimerkiksi Willan liikkeitä on ollut lupa arvostella ja aiemmin oli jokin ketju, jossa annettiin plussia ja miinuksia mille tahansa paikkakunnan liikkeille.Ei joillekin pyhän Willan liikkeitä tai Willaa saa arvostella lainkaan.Heti aletaan haukkumaan milloin miksikin.Pelkästään jonkin liikkeen siellä lopettamisesta kertominen saa joissakin raivon aikaan.Kyllä täälläkin liikkeitä tulee saada arvostella, mutta henkilöön menevät herjaamiset tulee jättää pois jo lakien puitteissa.
- ))))))))))))))))
Ikävä juttu, aikoinaan kävin useinkin koska työpaikka oli vieressä. Liike oli minusta aina siisti, hyllyt täynnä tavaraa ja ennenkaikkea kassarouvat ystävällisiä.
- Vieraisilla Hkäällä
No, ainakin me tykätään tuosta kaupasta. Olemme pk-seudulta ja käymme tapaamassa tuttuja Hyvinkäällä. Aina kotiin lähtiessä käymme Ukkopekassa, koska se on kivan pieni ja siellä on aina olllut hyvä valikoima. Pakasteita tosin ei voida ostaa (harmi), koska matka kotiin on sen verran pitkä.
Hyvä kauppa myös meidän 5-v mielestä ja aina on löytynyt vadelmia!
Keep on the good work!!!!- Pk heh
Tapaamassa kauppiastuttuja!?
- asdfasfasfa
Sama juttu, olemme olleet erittäin tyytyväisiä Ukkopekkaan!!!
- jyrppi
Jos ei kauppias osaa muuta niin ainakin hyviä genitaalin kantajia palkkaa!
- gentleman1
Luultavasti jyrppi ei niitä ole ainakaan päässyt kokeilemaan, joten tämäkin menee helposti herjan puolelle jos pikkuisen jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733