Odottelemme kevät kuukausia,helmikuu lyhyenä heilahtaa ja maaliskuussa
sormet jo multaan syyhyää.
Pitkä oli pimeää,mutta niin se vaan hurahti. Kaikki on jo varmasti hyvillä mielin
voi aurinkoisena päivänä pienen lenkin pyörähtää. Ei huomista,ei eilistä vaan tämän hetken ,eihän kukaan ole sanonut, että elämä olisi helppoa ainakaan
vanhana.
Taas olemme päässeet talven käännekohtaan.
3
71
Vastaukset
Loppiaisen seudusta alkanut pakkasjakso tänään vihdoin kääntyihe lauhempaan suuntaan. Lunta häpsi pikkuisen jo aamupäivällä.
Alkunylkyä, koska aamulla sitä on jo kolata asti. Näät kun mahdollinen lumiaura voisi tehdä pienen vallin portille.
Oikeasti pimeyttä on kestänyt 10 viikkoa, viisi ennen ja viisi jälkeen talvipäivänseisauksen. Pilvisinä päivinä pimeyttä vielä riittää, mutta pahin taas ohi.- luinen lyylinne.
Iloitkaamme nyt kun kevät kohisten valona näkyy...
Taas nuorrumme muutamalla vuodella -on se kevät ihmeellistä aikaa.
NYT saunaan.. - m Lemi
Vaikka taivas oli vahvsti pilvinen niin silti näki vielä klo 17 häivähdyksen päivän kajosta. Lunta tuli 12 sm, joten kolaamaan pääsi ekakertaa tänä talvena.
Kun Saimaan lumikerros ennen tätä säärintaman satamaa oli 5 sm, se on hyvin harvinaista, koska Etelä-Karjala on tavallisesti runsaslumista seutua helmikuun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303