Paras baari tampereella?

mitsi3

Eli paras baari tampereen keskustassa viikonloppusin? :D

25

7267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIPUT!

Sensei! discojen BMW!

• Ei löydy

Niin onhan toi senssi ihan kiva jos olet 16-19 vuotias. Mutta ei täälä voi sanoa olevan yhtään parasta kapakkaa olevan.

• puppeli19900

SEMAFORI! ;)

• juujuujuub

Jack the Rooster, Ruby&Fellas. Ja Pub Simon. Ja, jos vaan tahtoo halpaa juomaa, niin hällankellari.

• hgffdvcvfds

Riippuu varmaan siitä millaisesta baarista kukakin tykkää.

• dgtejhe

25-35v paikkoja ei taida olla, on teinit ja sitten 40 sama homma aina ja joka kaupungissa

• TreRokRok

25 - 35 paikoiksi voisi kai mainita vaikka Rooster, Henry's pub, kaijakka ja ilona (en pidä mutta jotkut viihtyy)

• Absolutisti

Ei oo olemassa mitään hyviä baareja.
      Kiertäkää vaa kaikki juottolat kaukaa ja laittakaa ne rahat sivuun, mitä ensin aattelit kantaa sinne baarin/baarien kassalle. Samoin, niin ohittakaa ne kaupan kaljahyllyt kylmän viileästi, älkääkä käykö asioimassa Alkossa. Mitä kaljaloota maksaa tänäpäivänä, 18 euroa vai enemmän? Laita sekin raha säästöön.
      Sitten, joskus puolen vuoden, vuoden jälkeen otat ja lasket nuo säästyneet setelit. Huomaat, että pystyt ostamaan jotain mistä et sillon juoma-aikanas pystynyt ees haaveilee.
      Kyllä kuulkaa raittius kantaa, että kannattaa kokeilla.
      Miksi elättää näitä juottoloiden omistajia?

• resfdsfdsfsd

Vaikka sinä oletkin liian typerä käyttääksesi alkoholia järkevästi, se ei tarkoita, että kaikki olisivat sellaisia.

• sinkkunainen32

Vaikka siksi että kaikki eivät halua pariutua työpaikkanaamojen kanssa, ja harrastukset ovat yllättävän sukupuolijakautuneita. Missä muualla tapaa ihmisiä kasvotusten?

• fagfagfs

u fag m8?

• Absolutisti

En minä tässä mitään yleistänyt, että älä nyt vedä mitään johtopäätöksiäsi.
      Oli joo elämä vaikeata silloin kun join, mutta niin typerä minä en ole, että minä sitä juomista jatkaisin. Yli viisi vuotta on mennyt raittiina, ja herra tietää miltä kaikelta olen tänä aikana säästynyt. Ja kun tässä olen raittiina pysynyt, jo yli viisi vuotta, niin miksi ihmeessä tätä hyvää juttua kannattaisi katkaista.

• Absolutisti

Niin ja minun mielipiteenihän on se, että juokoot mun puolesta muut sitä kaljaa, siideriä ja mitä kukakin haluaa juoda. Ei se ole minulta pois, ellei joku sitten humalapäissään keksi tehdä minulle jotain. En minä vaadi, että muidenkin pitäisi elää raittiina. Mikä minä olen säännöstelemään muiden elämää? Minä elän raittiina, koska se sopii minulle parhaiten ja se on järkevin vaihtoehto - monessakin suhteessa.
      Raittiutta on typerää arvostella, sillä fiksu ihminen pysyy raittiina, jos hän itsekin tietää sen alkoholin sopivan hänelle erittäin huonosti. Mutta luuseri ei välitä niistä tekemistään känniääliön möhläyksistä, vaan jatkaa juomistaan - etsien tekosyitä juomiselle. "Kun ne kaveritkin ottaa..."
      Niin "Missä muualla tapaa ihmisiä kasvotusten?" Kaipa niitä on muitakin paikkoja ja harrastuksia kuin pelkästään ne ravintolakierrokset? Mutta, jokainen tyylillään, sillä eivät kaikki ole samanlaisia, resfdsfdsfsd.

• viinin ystävä

Ihan oikein kirjoitettu Absolutisti. Itse en ole ihan absolutisti ja otan viinilasin ehkä kerran viikossa ja sinkkunaiselle32, hae netistä seuraa. Jos profiili kiinostaa sovi treffit johonkin yleiselle paikalle. Siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

• Miten tämä tarina

Liittyi aloitukseen?

• Anonyymi

No jo on taas juttuja.. Näin ne maksan ja pernan dokanneet täällä meitä muita neuvoo😀

• Daavid

Pub Goljat

• Absolutisti

Hyvä viinin ystävä. Kuulut niihin fiksuihin ihmisiin, jotka pystyvät sivistyneeseen alkoholin kohtuukäyttöön. Arvostan sinua.
      Itse olen absolutisti siksi, koska en voi juoda kohtuudella. En lähde edes yrittämään, kokeilemaan mitään kohtuujuomista; koska tekisin siinä kohtaa virheen, ja elämäni menisi ihan plörinäksi - monessakin asiassa.
      Vuoden 2008 lopulla tiedostin olevani alkoholisti ja pystyin hyväksymään asian. Otin silloin sen linjan, että minun on elettävä absolutistina, koska se on ainoa tapa selviytyä.

• viinin ystävä

Todella hatun noston arvoinen asia kun huomaa olevansa ns epätäydellinen ihminen(me kaikki ollaan) huomaa ongelmansa ja TEKEE asian eteen jotakin. Sinä olet onnistunut ja elämänlaatu on taatusti kohentunut. Todella arvostettava teko. Jatka samalla tiellä.

Hyvää jatkoa sinulle.

• Absolutisti

On elämänlaatu kohentunut kyllä. Keväällä päivitin harrastusvälineet, reilulla 1400 eurolla, ostin taulutelevision ja nyt vähän aikaa sitten uusin kodintekniikkaa. Myös rahaa olen säästänyt.
      Enpä olisi juoma-aikana pystynyt ees haaveilee noistakaan jutuista. Melkoinen Riepu-Petteri varmaan olisin, mikäli en olisi silloin vuosia sitten älynnyt vaihtaa sitä ongelmajuomista tähän absolutistina elämiseen.
      Istuisin tuolla jossakin kapakassa, lämmenny kaljatuoppi nokan eessä ja seuraavana aamuna potisin krapulaa ja valittaisin, että mihin vit...n ne kaikki rahat ovat menneet?!
      Voitaisiin sanoa: Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Vaan eihän siinä pelkkä kroppa kärsisi.

• 37hhhhh

Restamax konsernin ravintolat voi unohtaa, ai mihin sit mennä ? No ei kait täällä enään muiden ravintoloita olekaan . Mene Helsinkiin ja boikotoi restamaxia, ainakin siihen asti että oppivat mitä on asiakaspalvelu .

• kalja annat

Röyhkeät naiset vievät kaljan jos jättää pöydälle ja näin tapahtuu usein.

• TreRokRok

Kansankapakat eli ALE:t aloitteluun, ei kalliita. Kaijakka myös mukava aloittelu paikka.
      Fat Lady:ssä jotkut viihtyy, komeet valot ja paljon porukkaa.
      Rokki kansa siirtyy Henry's Pubiin tai Jack The Roosteriin.
      Rodeo:ssa en aikoihin käynyt mutta näkyy edessä porukkaa

• H,e,L........

TreRokRok =restamax duunari?

• faf

menkää nyt vittu monttuuuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      56
      3857
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2261
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2144
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1562
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1457
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe