Tuossa alempana on viestiketju "Verso ei starttaa" ja ongelma näyttää samankaltaiselta kuin minulla.
Eli Toyota Corolla vm. 2008 ja muutaman kerran on käynyt niin, että moottori ei starttaa ollenkaan ennen kuin olen muutaman kerran ottanut avaimen virtalukosta ja startannut uudestaan.
Tässä Corollassahan on sellainen ominaisuus, että moottori ei starttaa, jos kytkin on ylhäällä (vaihde tietenkin vapaalla). Lienee eräänlainen "lapsilukko", mutta onko tämä nykyinen ongelma ominaisuus vai vika? Tämä ongelma ilmenee aina silloin kun olen sammuttanut moottorin ja yritän startata hetken kuluttua uudelleen.
Corolla ei starttaa
5
1683
Vastaukset
- Toyota mies
Käynnistyksen estokin voi vittuilla!!
 - nää ne ehkä jäynää
1. Virtalukko.
2. Solenoidin kuparit. - Tojo jäynää
Mulla Corolla 2005 teki samaa, merkkihuolto oli jo nostamassa käsiä pystyyn, kunnes joku hoksasi, että ns. "avaimen tunnistuskytkin" oli viallinen.
- 19 + 16
Kiitoksia vastauksista.
Otanpa vara-avaimen käyttöön, niin nähdään onko ongelma avaimessa. 
 Jos avainnipussa on muita avaimia tai avaimenperiä (metallisia) saattavat ne generoida noita häiriöitä. Samoin avaimen patterin huono kontakti /matala jännite saattaa aiheuttaa tuon.
Uusi patteri, poista ylimääräiset "romut" avainrenkaasta.
Kannattaa kokeilla myös vara-avaimella, jota näköjään jo olet kokeillut, saadaan rajattua näin mahdollista vian aiheuttajaa.
Omassa avessani on kytkinpolkimessa anturi, joka aktivoituu kun kytkinpoljin on pohjassa. Jos lattiamatto oli irti kiinnikkeistään ja pääsi valumaan kytkinpolkimen alle se esti polkimen pohjaan painumisen ja teki aloittajan kuvatunlaisia ongelmia. Maton kiinnitys omiin kiinnikkeisiin auttoi tässä tapauksessa.
En tiedä onko corollassa samanlainen ratkaisu, helppo kuitenkin tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1255242Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853444Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821325- 991309
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741010Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.100957