Kärpät, Tappara ketkä seuraavaksi?
Varmat playoff joukkueet
5
163
Vastaukset
- magge3
Jotenki tälläi tää menee:
Kärpät
Tappara
SaiPa
Lukko
JYP
Jokerit
Hifk
Blues
Ilves
Pelicans
Hifk-Pelicans 2-1
Blues-Ilves 2-0
Kärpät-Blues 4-2
Tappara-Hifk 4-1
SaiPa-Jokerit 4-2
Lukko-JYP 3-4
Kärpät-JYP 4-2
Tappara-SaiPa 4-2
Pronssi menee SaiPalle
Finaali:
Kärpät-Tappara 3-4 - poika pohjoiseen
muuten oikein, mutta kärpät vie pojan
- magge3
Muuten oikein,mut Kärpät ei pelaa finaalissa, Siellä pelaa sen tilalla JYP tai Lukko!! ;D
- karppa81
Turunpalloseura helv. Et hävettää olla turkulainen kiitos tps joukkueen johtajis pahasti unohtunu et pitäis olla myös Jääkiekko joukkue.mihin meni nummeoin vahalahti ym. Vuoden sopimust tarjottii numpal.kyl niin ketuttaa hyvät pelaajat pois sisään tuplana luistelua harjoittelevia mut varma play offeis mut ei täl kaudel
- karppa81
Turunpalloseura helv. Et hävettää olla turkulainen kiitos tps joukkueen johtajis pahasti unohtunu et pitäis olla myös Jääkiekko joukkue.mihin meni nummeoin vahalahti ym. Vuoden sopimust tarjottii numpal.kyl niin ketuttaa hyvät pelaajat pois sisään tuplana luistelua harjoittelevia mut varma play offeis mut ei täl kaudel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107