Oletko joutunut kokemaan vääryyttä virkavallan, lääkärin tai jonku muun toimesta? Arvostatko turvallista ja luontoa kunnioittavaa ruokaa ja tuotteita?
Älä olo hiljaa, on tärkeää että jokainen tuo asiansa esiin. Klikkaa, hämmästy ja lue mihin poliisin rikoksenteko-oikeus riittää.
www.leppimaki.palvelee.fi
Kirjoita asiasi sivulle, kaikki kirjoitukset luottamuksella ja ei sensuroida. Voit lähettää [email protected]
älä syrjäänny
voimakastahto
2
231
Vastaukset
- nikko1
tiukkaa että joku laittanu jotai tollasta tänne kuinkahan iso pää sulla o ja mistä asti siihen osuis? onko virtaa??
- Anonyymi
Nyt on oltava varuillaan sillä vihreät vehkeilevät syrjäseutujen asukkaita vastaan suunnitellen heidän lopullista syjäytymistä nostamalla polttonesteen hinnat kestämättömälle tasolle. Näin menetellen maalla asuvilla ei ole enää taloudellisia mahdollisuuksia liikkua haluamallaan tavalla vaan heidät pakotetaan muuttamaan ankeisiin viherpiipertäjien lähiöihin, missä toimii vain surkea julkinen liikenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991