gallup

per päivä

Kuinka paljon katsot telkkaria tai telkkariohjelmia netistä per päivä? (Itse 2h)

Kuinka paljon roikut netissä/koneella (edellisten lisäksi) per päivä? (Itse 2h)

13

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkkkjjhhggfdsd

Ei kuulu muille

• hmmm...

Telkkaria tulee ehkä katsottua 2 tuntia kuukaudessa.

Netissä ja koneen äärellä paljon ihan työnikin takia mutta vapaa aikana 0-2 tuntia. Joskus vähän enemmänkin talvella mutta kesällä en juuri ollenkaan.

Aamuisin luen sanoamlehden 30-45 min. ja päivällä jompikumi iltapäivälehtistä lounaan aikana. Joskus saatan vielä illaksi ostaa toisenkin lehden. Nykyään luen kyllä iltapäivälehdet melko usein netistä.

• kaikki auki koko päi

Mulla on telkku auki joka aamu 7 jälkeen tai kun herään ekan kerran, sitten se jää päälle jos käyn päikkäreille, ja sohvalla kattelen hyvin paljon ja joskus siihen nukahdan..

Yelkun suljen vasta kun illalla käyn nukkumaan noin 23.00 maissa, eli telkku on auki koko päivän en sulje sitä kun illalla nukkumaanmennessä.

Tietsikka on samassa huoneessa ja aina auki... en sulje sitäkään.

Joskus olen koneella ja kattelen samalla telkkua. Tietsikkakin on auki heti kun herään ja suljen kun käyn nukkumaan.

Lehtiä ei tule, paitsi ilmaislehdet, niitä myös luen.
      Mulla on yöasu tai aamutakki päällä myös koko päivän, jos kauppaan meen sillon puen, mutta muuten on yöpuku tai aamutakki. Joskus myös molemmat.

Yalvella on kurja mennäää kauppaan, mutta se houtuu kerran viikossa kun lähtee ja ostaa viikoksi ruuat. Kesällä käyn useammin ulkona.

• kysynmielenkiinnosta

Minkä laisia ovat sähkölaskusi kuukautta kohden?
        Väittävät tietokoneen vievän sanan kuin sauna vie?
        Tiedätkö vuosi kulutuksessi, kWh asun kaksiossa ei saunaa, mikro ja leivän paahdin eniten käytössä 1800 kWh ja n. 23 €

• ihan kohtuullinen
        kysynmielenkiinnosta kirjoitti:

Tiedätkö vuosi kulutuksessi, kWh asun kaksiossa ei saunaa, mikro ja leivän paahdin eniten käytössä 1800 kWh ja n. 23 €

70-80 e / 2 kk! Meille tulee lasku kahden kk jaksoissa... ei paha. Huoneisto on 3 h ja keittiö, ei omaa saunaa, pyykit pesen talon koneessa. Autotalli on 6 e kk jossa pistokepaikka.

• 27€/kk

Meillä on aina joku laite päällä,ei tietenkään silloin kun kukaan ei ole kotona mutta aina on telkka päällä tai tietokone,lapsi pelaa 2 tuntia päivässä joko tietokoneella tai pelikoneella. Silti meillä on sähkölasku aika pieni.

• SÄHKÖÄ KULUU

just tuli tammikuun sähkö lasku olihan sitä menny 4558kWh rahassa vain 546,96e
        mut se halpaa niin kauanku rahalla saa sähköä ohan täs mökis lämmitettävääki alaa 245m2

• kaikkimenee mitä tul

Meillä toista tonnii kuussa. Talo on iso ja sähköistetty ovet ja ulkovalot, katto aukee sänköllä, autotallin ovat aukee sähköllä, portit aukee sähköllä, on kaksi saunaa ja lattialämmitys patteri ja ikkunat aukee sänköisesti.

Postilaatikko on sähköistetty, tomii kaukosäätimellä, kun vaaa ikkunan voi kaukkarilla päskee postilaatikono velle tai ikkunalle,.

Meil on sänköauto ja sänköpyörät kaikilla, koirankopin ovi aukee sänköisesti.

Että sänköä menee.. niin ja planetaario on yhdessä jhuoneessa, sekin sänköistetty.

• pidähuoliomistas

Toisten tv:n katselut tai netissä olot eivät kuulu sinulle. Kyllä pitää olla utelias ihminen, kun tuollaisia gallupeja pystyttää. Miten koko aihe liittyy köyhyyteen? Tv:tä ja nettiä seuraavat niin rikkaat kuin köyhätkin.

• älä vastaa!

Älä hikeenny ihminen, hän vaan kysyi, kenenkään ei ole pakko vastata.. kyseläänhän lehdissäkin ja kadullakin asioita, vedätkö hilseet sitiäkin ja huudat kyselijälle, et mitä hittooo sie kyselet... mee kortisooo...

• AJAN TAPPAJA

työttämänä olen ja nettia ja telkkua kattelen päiväs noin 10h/vrk ja 2-3 tuntii ajen hurua pitkin kylänraittia autol ja loput aijat vetelen unta kaaliin

• En katso, waretan

Ei tuu netistä katottuu telkkuu, eikä paljon muutenkaan... Ei oikeen ehdi kun lapsia pitää paapoa koko ajan...Lapset kattoo jotain piirrettyjä netistä semmosen 1-2 tuntii päiväs...

Mää vaan waretan leffoja ja telkkarisarjoja netistä lanka kuumana 24/7... oon warettanu jo monta vuotta.... Katon aina joskus iltaisin sitte kun ehtii, kun lapset on nukkumassa, ja vedän samalla pari bissee...

• olen ollu telkussa

Mulla joka huoneessa kaks telkkuu.. katteln koko ajan.. iahn koko ajan. Olen telkku ihminen. joo

telkussa koukussa

koukussa telkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1528
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1254
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1184
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      106
      1095
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe