Tuskin kumppanin hakua

: ) DDDD

Uskoisin että naispuoliset jussittaret hakevat vaan miestä jota voivat käyttää hyväksi esim talon remontissa ym.

18

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Niin.. mitä sitten??

    • Savosta

      Jaa, ja miespuoliset ei sitten hae vaan naista, jota voi käyttää hyväksi pyykkäämään, siivoamaan ja tekemään ruokaa? Tämä selevä...

    • sinkkumies-57

      Minä teen nuo kaikki itse.
      En tarvitse siihen naista.
      Vakituista suhteesta ei ole muuta kuin harmia.
      Pelkän seksin takia ei kannata ottaa akkaa riesaksi. Seksiä saa muutenkin.

    • Säynätsalo

      Miespuoliset jussit hakevat naisia jotta voivat niihin jyväsäkkinsä tyhjentää !

    • expensive

      Ainahan seksistä joutuu maksamaan.Kysykää keltä tahansa aviomieheltä..DDDDDDDDD

      • hhhahahah

        tai muutamalta muulta vaimolta. Antaa hiukan parempaa ruokaa ym ohjelmaa mihin tuolla hanttihommissa käyvällä ukolla olisi varaa, niin maistuu se pillukin aina sit paremmin :) olen huomannut :)


    • : ) DDDD

      Kun remontti ja kiireisimmät työt tehty, heivaavat pihalle : )

    • Ei oikein :)D

      Aivan oikeassa olet. Katon kävin korjaamassa ja maalaamassa. Sen jälkeen tulikin viesti että emme sovi toisillemme. Senttiäkään en saanut. Toki ruuat ja pihamökissä asua. Mitään muuta en saanut.

      Harmitti kovasti, mitään muuta en saanut paitsi kahvit ja kaks sauna kertaa yksin.
      Keuruulla kyllä töitä, mutta jotenkin jäi hyväksikäytetty mieli.
      Muuten pihamökisssä vieläkin minun rakennuselementtejä

      • Perinteisesti mies löyde

        Kyllä olet niin oikeassa, kuuleehan sen heti ensi lähetyksessä. Pysyykö vasara kädessä, oletko tottunut hoitamaan hevosia, osaatko ajaa traktoria, biologinen kello tikittää, pitäis saada lapsia, rupeatko maksamaan sen jälkeen elatusmaksut, kun kaikki työt on tehty. Hah.


    • Maalle hinkuko

      Sehän on selviö, että ihmiset hakevat maaseudullakin omaan arkielämäänsä sitä kumppania, arkea on suurin osa ajasta, juhlaa vain vähän. Arki jaetaan yhdessä ja jos nyt sattuu maatilalle muuttamaan parisuhteen takia, niin huonosti käy, jos ei halua mitenkään osallistua arjen raadantaan.

      Täysin eri asiahan se on havitella sinkkua, siistissä rivitalokaksiossa asuvaa, korkeakoulututkinnon suorittanutta, toimistotyötä tekevää ihmistä. Puitteet on täysin erilaiset, odotukset täysin erilaiset yhdessä olosta, ajankäytöstä lähtien.

      Hattua täytyy nostaa sille naiselle/miehelle, joka ihan oikeasti uskaltaa lähteä elämään maatilan 24 h/vrk elämää, siinä saa kyllä itsensä täystyöllistettyjä loppuelämäkseen eikä tarvita edes lapsikatrasta, siltikin ahertamista riittää.

      Monet unelmoivat maalla asumisesta ja yhdistävät sen jonkinlaiseen vapauden tunteeseen. Vapautta on vain monenlaista ja se koetaan monella tavalla, se minkä luulee vapaudeksi, voi ollakin yllättäen kahlitsevaa ja päinvastoin.

    • Elämä jatkuu

      Oikeesti en hatttua Paulalle nosta. Raukkamaisesti hylkäsi

    • utsi

      Kenet Paula hylkäsi?

      • exjuumassi

        Ei ainakaan minua! Itse ajelin Isojärventietä siitä ohitse, vilkuilin kyllä Vehkomäelle päin, kun ajattelin, että siellä Paula seisoo parvekkeellaan ja huhuilee: "mulukut tsee....mulukut tsee...!"
        Vaan, kun ei huhuillut, en poikennut!


      • Ei tartte huudella
        exjuumassi kirjoitti:

        Ei ainakaan minua! Itse ajelin Isojärventietä siitä ohitse, vilkuilin kyllä Vehkomäelle päin, kun ajattelin, että siellä Paula seisoo parvekkeellaan ja huhuilee: "mulukut tsee....mulukut tsee...!"
        Vaan, kun ei huhuillut, en poikennut!

        Samoin sarikin huutelee tienvarressa: rahakkaat naimisissa olevat mulukut sees, mulukut sees:)


    • aivan ...

      No ihan sama tuli mieleen kuin aloittajalla. Paria maajussitarta kun katsoin (mies kun olen) niin tuli jotenkin mieleen, että jaahas, että tällaista. Mutta kukin tyylillään.

    • Kiitos ei.

      Kyllä Paula toi esille sen et haluisi paljonkin nuorempien miesten vastailevan. Mut nuoria miehiä EI kiinnosta.!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe