Näin väittää katoliset itseään, mutta käkikö Jeesus joukko murhaamaan Juutalaisia kuten katoliset teki kirkon perustamisen jälkeen 300-luvulla?
Jeesuksen kirkko
4
80
Vastaukset
- satan himself
Jeesus oli juutalainen ja käski tehdä kuten fariseukset määräsivät. Lisäksi hän kertoi ettei tullut lopettamaan lakia vaan täyttämään sen. Jeesus kertoi myös ettei laista katoa pieninkään kirjain, eikä saa kadota. Olisi erittäin outoa, että tällainen henkilö vaatisi murhaamaan juutalaisia.
Toki juutalaiset tappelivat keskenäänkin, joten kaikenlaista voi sattua.- 10+17
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ei taida miekkalähetyskään olla Jeesuksen käsky???
En usko, että sanomaa oli tarkoitus levittää keinolla millä hyvänsä. Jeesuksen myöhempien seuraajien omavaltaisuus on ihan oma lukunsa.
- näin on
aria tuli raskaasi Pyhästä Hengestä
mutta miten tuli taas neidiksi ja synnitti ?
tämä poitetaa miksi niäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972