Ateistit ovat tuonelassa tutkintavankeudessa todennäköisin syin epäiltynä uskon puutteesta Jeesukseen Kristukseen.
Luuk.16:22-31 "Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.' Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Vasta tuomiopäivänä ateistit saavat tuomionsa ja joutuvat ikuiseen helvettiin. Siihen asti he kärsivät tuonelassa.
1Kor.15:52 "yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme."
Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."
Ateistit ovat tuonelassa tutkintavankeudessa
22
161
Vastaukset
Jos asiat olisi kertomallasi tavalla, niin maailmankaikkeus olis maailman huonoin keksintö. Siellä olisi ihmisten valtaosan seassa myös kaikki luovat, älykkäät ja omaperäiset intellektuellit ja taivaassa puolestaan vähemmän luovat, -älykkäät ja -intellektuellit.
Ja kristityt ovat tuonelassa tutkintavankeudessa todennäköisin syin epäiltynä uskon puutteesta kaikkiin muihin jumaliin.
- Aloita keskustelu
"Ateistit ovat tuonelassa tutkintavankeudessa todennäköisin syin epäiltynä uskon puutteesta Jeesukseen Kristukseen.
....
Vasta tuomiopäivänä ateistit saavat tuomionsa ja joutuvat ikuiseen helvettiin. Siihen asti he kärsivät tuonelassa."
Kiitos tästä tiedosta jälleen kerran. Mitähän mieltä itse olet asiasta? Onko hyvä juttu? Oikeudenmukaista? Mistä tiedät, ettet ole itse menossa tuohon "tutkintavankeuteen"? - ilkimyksen isosetä
Jumalan edessä rehellinen ateisti on paremmassa asemassa kuin valehteleva ja/tai tekopyhä tee-se-itse-saarnaajakristitty.
- 3+9
Kuvitteletko Raamatun Jumalaa hyväksi ja moraaliseksi olennoksi? Tutustupa Raamattuun hieman tarkemmin.
- usko aidoksi
Väitteessäsi on perää. Uskovan tulee olla rehellinen ja kuuliainen sekä lähimmäisiään oikeasti rakastava...osoittaa se myös teoilla. Tästä johtuu monen fanaattinen käytös, mikä voi lipsahtaa sentyyppiseksi, että hän voi vaikuttaa kylmältä toisia ihmisiä kohtaan. Näinhän ei tulisi olla.
Onneksi olkoot. Jumalasi on siis yhtä hieno kuin Pohjois-korean diktaattorit. Toivottavasti olet hänestä ylepeä, etkä tuota hänelle pettymystä..... Ethän?
- Atte Ateisti
I put it short:
Jumala = Saatana Missä kunnossa on sen ihmisen psyyke, joka uskoo joidenkin kärsivän jossain toisessa ulottuvuudessa vain siksi, että eivät usko samoin kun hän?
- kyse jost.paremmasta
Minkälaisessa kunnossa oli esim. ateistien psyyke totalitäärisissä maissa (läh. kommunisti-), joissa kidutettiin ja tapettiin uskovia suuria määriä ja tarkoitus oli muodostaa valtioita, joista esim kristinusko kitketään kokonaan. Tätä tapahtuu melko paljon vieläkin. Tosin ateististen kommunistien tilalle ovat tulleet esim. muslimit. Näiden molempien ryhmien puolesta ovat rukoilleet jopa kidutetut uskovat ja miljoonat kristityt ympäri maailmaa.
Eivät ihmiset varoita toista tupakanpolton vaaroista siksi, etteivät itse polta. - hei vaan..
kyse jost.paremmasta kirjoitti:
Minkälaisessa kunnossa oli esim. ateistien psyyke totalitäärisissä maissa (läh. kommunisti-), joissa kidutettiin ja tapettiin uskovia suuria määriä ja tarkoitus oli muodostaa valtioita, joista esim kristinusko kitketään kokonaan. Tätä tapahtuu melko paljon vieläkin. Tosin ateististen kommunistien tilalle ovat tulleet esim. muslimit. Näiden molempien ryhmien puolesta ovat rukoilleet jopa kidutetut uskovat ja miljoonat kristityt ympäri maailmaa.
Eivät ihmiset varoita toista tupakanpolton vaaroista siksi, etteivät itse polta.Kuitenkin te kristityt olette juuri ne jotka olette tappaneet eniten koko maailmanhistoriassa ja halusi kuulua kyseiseen porukkaan kertoo omasta psyykkeestäsi aika paljon.
- Näin vaan on
"Vasta tuomiopäivänä ateistit saavat tuomionsa ja joutuvat ikuiseen helvettiin. Siihen asti he kärsivät tuonelassa."
Sinäkin kuolet kuollessasi ja sinut tuhkataan helvetin kuumassa uunissa.
Sitten sinua ei enää ole. - ikuinen kärsimys
Demonit ovat langenneita enkeleitä. Ne ovat niitä enkeleitä jotka lankesivat arkkienkeli Luciferin, eli Saatanan kanssa ja alkoivat kapinoimaan Jumalaa vastaan. Jos ihminen joutuu helvettiin niin ne kiduttavat ihmistä siellä ikuisesti. Koska demonit ovat henkiolentoja niin ne voivat esiintyä missä muodossa tahansa. Helvetissä ne esiintyvät eläinmäisinä olentoina ja kammottavina hirviömäisinä olentoina.
Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - kysymys ateistille
Valitsetko helvetin? Siellä ei ole hetken lepoa. Pelkkää kärsimystä ikuisesti. Joko palat tulessa tai sitten lähdet pois tulesta kävelemään pitkin pimeitä alueita jossa demonit kulkevat. 3-4 metriset pedot raatelevat lihasi yltäsi tai jos istut jonnekin nurkkaan että saisit edes hetken rauhan niin kohta on jo joku iljettävä käärme sinua puremassa. Helvetti on hirvittävä paikka ja siellä oleva on tuhoutumaton koska me olemme iankaikkisuusolentoja henkiruumiissamme. Olemme Jumalan kuvaksi luotuja, siksi sielumme on ikuinen ja sekä taivas että helvetti kohtalot ovat ikuisia.
2Kor.4:18 "meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia."
Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."
Katso tästä Bill Wiesen todistus tuosta kauhujen paikasta, johon hän joutui kun hänet temmattiin pois ruumiistansa.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=2317
Raamattukin kertoo saman asian käyvän jumalattomalle kun jumalaton kuolee.
Job.18:13-14 "Hänen ruumiinsa jäseniä kalvaa, hänen jäseniänsä kalvaa kuoleman esikoinen. Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa; hänet pannaan astumaan kauhujen kuninkaan tykö."- ei eroo
Eiköhän siihen totu milleniumissa tai kahdessa, ei kuullosta sen paskemmalta paikalta kuin taivaskaan, jossa päätekeminen on ilmeisesti pomon palvelu ja ylistäminen.
- totuusontaruaihmeell
aika lapsellista tuo helvetillä pelottelu. tämänkö takia itse palvot jahvea? älä
muuten ikinä katso mitään kauhuleffoja, näytät olevan herkkä vaikutteille
mitä sitten tähän paimentolaisten keksimään raamattuun tulee ja siinä mellastavaan narsistiseen, moraalittomaan ja psykopaattiseen jumalaan,
niin moista sontaläjää en palvoisi sekuntiakaan
noh, mielikuvitustahan ne jahvet,jeesukset,allahit ja zeukset on :D - ikuisuuden vietto
totuusontaruaihmeell kirjoitti:
aika lapsellista tuo helvetillä pelottelu. tämänkö takia itse palvot jahvea? älä
muuten ikinä katso mitään kauhuleffoja, näytät olevan herkkä vaikutteille
mitä sitten tähän paimentolaisten keksimään raamattuun tulee ja siinä mellastavaan narsistiseen, moraalittomaan ja psykopaattiseen jumalaan,
niin moista sontaläjää en palvoisi sekuntiakaan
noh, mielikuvitustahan ne jahvet,jeesukset,allahit ja zeukset on :DMissä ajattelit viettää ikuisuutesi kuolemasi jälkeen? Jahve eli israelin Jumala ja nykyisin koko ihmiskunnan Jumala, on ainoa todellinen elävä Jumala.
http://www.youtube.com/watch?v=3aqKKPMWlzA - vankkaa faktaa
ikuisuuden vietto kirjoitti:
Missä ajattelit viettää ikuisuutesi kuolemasi jälkeen? Jahve eli israelin Jumala ja nykyisin koko ihmiskunnan Jumala, on ainoa todellinen elävä Jumala.
http://www.youtube.com/watch?v=3aqKKPMWlzA"Missä ajattelit viettää ikuisuutesi kuolemasi jälkeen?"
Kuoltuasi sinäkin olet kuollut. Et inise enää kenellekään missään.
"Jahve eli israelin Jumala ja nykyisin koko ihmiskunnan Jumala, on ainoa todellinen elävä Jumala."
Israelin jumala on nykyisin todellinen kusetushahmo.
>
Miten ihmeessä he pääsevät paikalle, sillä eikö heidän pidä olla myös Valhallan porttien ulkopuolella tutkintavankeudessa todennäköisin syin epäiltyinä uskon puutteesta Jumalten kuningas Odiniin?Enpä mie nyt tiiä. Miusta esim. tuo Game of Thrones on ihan hauska sarja, mutta en minä ny sitä todesta sentään ota. Tuntuu että aloittajlta on ny todellisuus vähän hämärtyny kun illat pitkät on vuaa lueskeltu.
Menepäs veliseni ulos lenkille vähän haukkaamaan sitä happea, että ajatukset selkenee. Kohta varmaan alat kuulemaan ääniä päässä, jos tähän malliin tuota lukemista jatkat.>>Ateistit ovat tuonelassa tutkintavankeudessa todennäköisin syin epäiltynä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3604707Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3512777- 752429
- 852016
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4571804MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311549Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271352"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203