Vanhojentanssit olisi siis tulossa, ja puvun kanssa vessassa käymisestä ei välttämättä tule mitään jonot on valtavan pitkät isossa lukiossa varmasti. Onko kukaan pitänyt mitään suojia, siis sellaisia että tarpeen vaatiessa imisi vaikka koko pissan varmasti. Mekon alta ei vaippakaan varmasti näkyisi, mutta onko sen kanssa vaikea liikkua ja kuuluuko hirveä rapina?
Vanhojentanssit, apua
17
1741
Vastaukset
- muotoutuu
Ei huomaa. Laitat hyvissä ajoin ison vaipan,niin se ehtii hieman mukautua ja ei näy eikä tunnu että ois vaippa ollenkaan. Ei siitä kuulu sellaista rapinaa,että muut huomais.
- lilli<3
Kiitos vastauksesta :)
Tilattiin tänään kaverin kanssa vaippoja netistä, teippivaippoihin päädyttiin koska vaikuttavat varmemmilta. Ainakin vielä tuntuu hyvältä idealta, mutta varmasti jännittää sitten kamalasti pitää vaippaa julkisesti. Molicare vaippaan päädyttiin, koska sitä sai pienimmissä paketeissa. Onko kenelläkään tietoa imukyvystä, pitääkö vaikka 2 pissat varmasti sisällä? Kiitos jo etukäteen - mie vaan
lilli<3 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :)
Tilattiin tänään kaverin kanssa vaippoja netistä, teippivaippoihin päädyttiin koska vaikuttavat varmemmilta. Ainakin vielä tuntuu hyvältä idealta, mutta varmasti jännittää sitten kamalasti pitää vaippaa julkisesti. Molicare vaippaan päädyttiin, koska sitä sai pienimmissä paketeissa. Onko kenelläkään tietoa imukyvystä, pitääkö vaikka 2 pissat varmasti sisällä? Kiitos jo etukäteenLuulen, et yhden pissan jälkeen kannattaa vaihtaa...
- lilli <3
Okei, kiitos taas :) Vaipanvaihto ei ole mahdollista tanssitilaisuudessa, mutta se kestääkin vain muutaman tunnin, joten eiköhän siitä korkeintaan yksillä pissoilla selvitä.
- mie vaan
Kerro toki myös tanssien jälkeen miten sujuivat, ja oliko vaippa toimiva ratkaisu.
- lilli<3
Juu, kerron kyllä, siitä voi olla jollekin toisellekin apua :) Luulisin että saan huomenna haettua vaipat postista, niin pääsee vähän testailemaan :D
- mie vaan
No saitko vaipat postista. Vaikuttivatko käyttökelpoisilta.
- lilli<3
Sain joo :) Kaveri tulee mun luo yöksi tänään, varmaan päädytään testailemaan :D
- myös tarvitseva
Mistä tilasitte vaipat? Tuliko testattua ja oliko hyvät?:)
- lilli<2
Dreamcaren verkkokaupasta tilasimme :) Tosi hyviltä vaikuttivat, imi helposti kahdet pissat, tuntuu märkänäkin ihan kuivalta päällä eikä näy yhtään mekon alta. Jännittää silti pirusti pitää noita perjantaina, toivottavasti ei tarvitsisi silloin yhtä kertaa enempää pissata vaippaan :D
- myös tarvitseva
Itse kävin ostamassa tenan housuvaippoja ja ovat myös toimivia ainakin yhdet pissat pitää ja ovat mukavat jalassa:) haluaisin myös kokeilla teippivaippoja jos ne ovat paremmat tietääkö kukaan mahtuuko lasten koosta 7 aikuisille?:)
- lilli<3
Pienessä nousussa pakko tulla kertomaan jo tänään, että vaipat oli loistava ratkaisu :)
- mies351
Niinpä moni ressaa tälläisillä asioilla turhaan,itse käytän elokuvissa ja muissa missä ei pääse heti pissalle kun vielä yliaktiivista oiretta.
- lilli<3
Jeps kyllä itekii varmasti käytän nuo loput :)
- mie vaan
Hyvä, että vaipasta oli apua ja tanssit meni hyvin. Toivotan siulle oikein paljon menestystä opintoihisi ja tulevaisuuteesi. Vaippa on hyvä ratkaisu joka tuo varmuutta moniin tilanteisiin, ja voit käyttää niitä myös jatkossa jos siltä tuntuu, ei siinä ole mitään hävettävää:)
- utelias1
Mistäpäin olet lilli? :) Itsellä ajatus mennä leffaan lähiaikoina.
- lilli<3
Kiitos kaikille vastauksista :) En tiedä, olisinko uskaltanut tilata vaippoja ilman niitä. Suosittelen muillekin vastaaviin tilanteisiin. En kerro asuinpaikkaani, koska tarkoitus ei ole paljastua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279