Anvia, Suomen surkein asiakaspalvelu

Täysin kypsä Anviaan

Olisi hyvä tietää, missä muualla voisi kotisivuaan ylläpitää. Aion nimittäin hankkiutua eroon Anviasta.

Siinä on Suomen surkein vastaan tullut asiakaspalvelu ja systeemi ylipäätään.

Kaiken huipuksi hukkasivat vanhat sähköpostini enkä ole tänä päivänäkään saanut niitä takaisin.

Asiakaspalvelu tuosakin tapauksessa täysin luokatonta tyyliin; "sähköposti ei ole tärkeiden postien säilytyspaikka"...
Missäköhän niitä sitten säilytetään..Kuinka moni siirtää sähköpostinsa erikseen tiedostoihinsa..

Jos haluat tilata itsellesi uuden domainin tai tehdä muita toimenpiteitä, saat odottaa todella kauan. Anviassa ei ole totuttu palvelemaan asiakasta vaan paremminkin syyttämällä asiakasta, Anvia yrittää pyristellä irti vastuusta.

Jos mihin ikinä sekaannuttekin, älkää sekaantuko Anviaan!

1

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panu&Marjo

      Moi, laitanpa tähän omat parin vuoden takaiset kokemukset Anviasta.

      Vanhempani muuttivat pois tästä talosta keväällä 2012 ja minä vaimoni kanssa heidän tilalleen. Noin viikon verran vanhempieni nettiliittymä toimi täällä ennen kuin se siirtyi heidän uuteen osoitteeseensa. Sillä välin tilasimme Anvialta oman liittymän Watson-palvelulla. Maanantaina 11.6. tuli Anvialta kirje, että liittymämme on avattu ja että tarvittavat laitteet tulevat, elleivät samana päivänä niin ihan pian. Liekö torstai kun soitin asiakaspalveluun, kun laitteita ei ollut tullut. Asiakaspalvelija tarkisti asian ja totesi ettei paketti ollut jostain syystä lähtenyt. Lupasi ilmoittaa varastolle että laittavat heti matkaan. Kiitos. Seuraavalla viikolla soitin sinne jälleen kun tavarat eivät vieläkään olleet tulleet. Asiakaspalvelija totesi ettei niitä ole lähetettykään ja lupasi ilmoittaa taas varastolle että lähettävät. Seuraavalla viikolla aloin olla jo tilanteeseen kypsä, mikään ei ollut muuttunut. Kun asiakaspalvelu sanoi että lähetetään heti, sanoin ei kiitos, tullaan hakemaan. Sovittiin että Sjoelta Puskantieltä saa hakea, asiakaspalvelija soittaa sinne, että tämän niminen henkilö tulee hakemaan laitteet. Kiitos. Seinäjoelle samana päivänä. Puskantiellä kaksi asiakaspalvelijanaista olivat kuin k*rvän nielleet, eivätkä myöskään tienneet asiata mitään. Soittelivat siinä sitten Vaasanpäähän asiakaspalveluun, että mistä tässä on kysymys. Homma järjestyi lopulta.
      Kotona sitten kytkin laitteet kiinni vain todetakseni, ettei yhteys toimi. Soittelin vikapalveluun. Testailivat sieltä päin ja väittivät että toimii, mutta kun ei niin ei.
      Mainitsin, että Elisa oli vetänyt valokaapelia tuohon pyörätien ojaan äskettäin, että josko olisi kaapeli poikki? Ei sellaista kuulemma tapahdu kuin harvoin, ei se siitä voinut johtua. Viikon verran siinä meni säätäessä ja kokeillessa, tuloksetta. Soitin ties monettako kertaa vikapalveluun, jossa taipuivat ja sanoivat laittavansa työmääräyksen asentajalle että tulee katsomaan mistä kiikastaa. Viikon kuluttua joku Anvian hemmo pyöri puoli tuntia kaapelitutkan kanssa tien toisella puolella. Soitin taas vikapalveluun saadakseni tietää mistä on kysymys. Kaapeli oli kuin olikin ollut poikki Elisan jäljiltä. Työmääräys korjausryhmälle oli laitettu. Viikon kuluttua pikkukaivuri ja pari miestä hääri vikapaikan kohdalla puoli päivää. Eivät käyneet testailemassa mitään tai kysymässä toimiiko. EI muuten toiminut...
      Toisto: ...sanoivat laittavansa työmääräyksen asentajalle että tulee katsomaan mistä kiikastaa. Viikon kuluttua joku Anvian hemmo pyöri puoli tuntia kaapelitutkan kanssa tien toisella puolella. Soitin taas vikapalveluun saadakseni tietää mistä on kysymys. Kaapeli oli toisestakin kohtaa poikki. Ja viikon kuluttua tuli taas kaivurimiehet.

      Nyt tuli asentaja jo talon seinälle asti kokeilemaan, että tuleeko signaali perille. TULI!!! Kysyi samalla on meillä vielä talossa sähköt, kun olivat katkaisseet vahingossa Fortumin kaapelin. (tirsk) Onneksi se oli naapurin...

      Ilmoitus avatusta liittymästä tuli 11.6. ja laajakaista oli käytettävissä elokuussa yhdeksän viikkoa myöhemmin. Asiakaspalvelu oli täyttää kakkaa, ainoastaan vikapalvelun ihmiset käyttäytyivät sekä asiantuntevasti että ystävällisesti. Jopa pahoittelivat ongelmia. Heinäkuun ajalta tuli laskukin, mutta sitä ei sentään tarvinnut maksaa.

      Mutta sellainen maku jäi, että Anviaan emme koskaan enää sekaannu. Siinä vaiheessa kun äskettäin yrittivät solmia uutta 2-vuotista sopimusta hinnannoston uhalla, annoimme Anvian pitää tunkkinsa ja siirryimme 4G:hen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

      Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

      Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

      Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

      Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

      Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

      Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

      Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

      Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

      Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

      Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1591
    Aihe