Kurkun turpoaminen ja muuta mukavaa.

id100tti

Miten ihmeessä te saatte kaiken ulos ?

Vaikka kuinka koitan mättää pehmeitä ruokia ja juoda niin perkeleesti ja pomppia ympäri kämppää, ni aina tuntuu et jotain jää.
Varsinkin kakkos- ja kolmoskierroksella. Kurkku turpoo niin penteleesti et hyväku apuväline mahtuu sisää ja kipu on ihan älytön.
Nyt uutena tuttavuutena on jotkut ihme möllikät, jotka muistuttaa kovasti kuivunutta/hyytynyttä verta. Jokohan mun putket rupee ruostuu.
Toinen mikä kummastuttaa on se 'liman' määrä. Joskus olosuhteiden pakosta oon joutunut purjoomaan lavuaariin ja sieltä kivasti aktin jälkeen pullanpalasia kaivaessani tajusin, että koko setti on ihan limassa. Onko tää ihan normi ?

Mulla on (luojan kiitos) ahmiminen rajoittunut 'vaan'
0,5-1L jäätelöä, pulla tai pari, muutama keksi, pari suklaapatukkaa litra kaakaota.
Kakkoskierroksella menee jotain suolasta kokis zeroa x 10000L.
Ja päivästä riippuen kolmas makeeta.
..Ja päivästä riippuen kierrokset 1-3 uudestaan.

Paino vaan nousee ja ajatukset pyörii pienempää kehää.
Mättöpäivän/päivien jälkeen tiukka kurinpalautus ja sit taas ratkee.. Ja jos tää elämä nyt tällä hetkellä on tätä ni hoidetaan homma sitte ihan kunnialla, paino meinaa ahdistaa siihen malliin, että jos mulla ei olis mun sisäistä masokistipuolta, ni oisin kauan sitte jo sanonu soronoo ja lähteny tästä helvetistä, jota elämäksi jotkut kutsuu.

Joo ennenko menee liian syvälliseks, ni cmoon auttakkee kohtalontoveria.
Mie tahon vaan nää turhat kilot pois ni jaksais rupee miettii jotain muutaki ja kehtais ulos lähtee.

JA ENNENKO SIELTÄ TULEE MUUTAMA MAAILMANPARANTAJA NEUVOMAAN NI

a) joo tiiän, kamala sairaus ei saa neuvoa hyihyi.
b) en tasan maksa lääkärilaskuja sen takia että multa tulee mahasta limaa ja mölliköitä
c) joo hyi mä syön paljon ja hyi mä olen koskenut omaan oksennukseeni
d) ei, terveellinen ruokavalio ja liikunta ei tätä korjaa. aineenvaihdunta sen verran sekasin, että saisin syödä sen max. 1000kcal/pv ja liikunta siihen päälle. jaksaisitko muka ite?
e) vähänkö oon nolo. enkä ees bulimikko. enkä ees masentunu. oon salee 14-vuotias joka haluu vähän kapinoida. joo oliko muuta ?

1

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • id100tti

Niin joo pääs unohtumaan..
      Unettomuus, Miten on? Mulla ei oo mitään toivoo ahmimispäivän jälkeen saada unta. Sellanen adrenaliinimylläys kehossa et hyväku penkillä pysyy.
      Ja rankkupäivinä ei meinaa uni tulla ku nälkä on niin jumalaton.
      Diapamit ja opamoxit ei auta enää mitään, ja tavallaan koitan pysyä erossa kaikista rauhottavista, koska 'mitä pahemmalta se tuntuu, sen helpompi se on lopettaa'
      Paskat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      356
      9562
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      88
      6002
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      367
      5606
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      111
      3996
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3392
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      70
      2945
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      77
      2921
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      5
      2703
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2638
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2608
    Aihe