Kurkun turpoaminen ja muuta mukavaa.

id100tti

Miten ihmeessä te saatte kaiken ulos ?

Vaikka kuinka koitan mättää pehmeitä ruokia ja juoda niin perkeleesti ja pomppia ympäri kämppää, ni aina tuntuu et jotain jää.
Varsinkin kakkos- ja kolmoskierroksella. Kurkku turpoo niin penteleesti et hyväku apuväline mahtuu sisää ja kipu on ihan älytön.
Nyt uutena tuttavuutena on jotkut ihme möllikät, jotka muistuttaa kovasti kuivunutta/hyytynyttä verta. Jokohan mun putket rupee ruostuu.
Toinen mikä kummastuttaa on se 'liman' määrä. Joskus olosuhteiden pakosta oon joutunut purjoomaan lavuaariin ja sieltä kivasti aktin jälkeen pullanpalasia kaivaessani tajusin, että koko setti on ihan limassa. Onko tää ihan normi ?

Mulla on (luojan kiitos) ahmiminen rajoittunut 'vaan'
0,5-1L jäätelöä, pulla tai pari, muutama keksi, pari suklaapatukkaa litra kaakaota.
Kakkoskierroksella menee jotain suolasta kokis zeroa x 10000L.
Ja päivästä riippuen kolmas makeeta.
..Ja päivästä riippuen kierrokset 1-3 uudestaan.

Paino vaan nousee ja ajatukset pyörii pienempää kehää.
Mättöpäivän/päivien jälkeen tiukka kurinpalautus ja sit taas ratkee.. Ja jos tää elämä nyt tällä hetkellä on tätä ni hoidetaan homma sitte ihan kunnialla, paino meinaa ahdistaa siihen malliin, että jos mulla ei olis mun sisäistä masokistipuolta, ni oisin kauan sitte jo sanonu soronoo ja lähteny tästä helvetistä, jota elämäksi jotkut kutsuu.

Joo ennenko menee liian syvälliseks, ni cmoon auttakkee kohtalontoveria.
Mie tahon vaan nää turhat kilot pois ni jaksais rupee miettii jotain muutaki ja kehtais ulos lähtee.

JA ENNENKO SIELTÄ TULEE MUUTAMA MAAILMANPARANTAJA NEUVOMAAN NI

a) joo tiiän, kamala sairaus ei saa neuvoa hyihyi.
b) en tasan maksa lääkärilaskuja sen takia että multa tulee mahasta limaa ja mölliköitä
c) joo hyi mä syön paljon ja hyi mä olen koskenut omaan oksennukseeni
d) ei, terveellinen ruokavalio ja liikunta ei tätä korjaa. aineenvaihdunta sen verran sekasin, että saisin syödä sen max. 1000kcal/pv ja liikunta siihen päälle. jaksaisitko muka ite?
e) vähänkö oon nolo. enkä ees bulimikko. enkä ees masentunu. oon salee 14-vuotias joka haluu vähän kapinoida. joo oliko muuta ?

1

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • id100tti

      Niin joo pääs unohtumaan..
      Unettomuus, Miten on? Mulla ei oo mitään toivoo ahmimispäivän jälkeen saada unta. Sellanen adrenaliinimylläys kehossa et hyväku penkillä pysyy.
      Ja rankkupäivinä ei meinaa uni tulla ku nälkä on niin jumalaton.
      Diapamit ja opamoxit ei auta enää mitään, ja tavallaan koitan pysyä erossa kaikista rauhottavista, koska 'mitä pahemmalta se tuntuu, sen helpompi se on lopettaa'
      Paskat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe