Sotshin kisat alkaa huomenna

Minä,

48

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kisat inhokki

Ei kai, taas ala jotkut kisat!

Onneksi oon lomalla. Nyt katselemaan äkkilähtöjä lipettiin. Kaksi viikkoako ne kestää?

Nimittäin niitä on vaikea välttääkin kun niitä hyppii naamalle joka tuutista. Jossain palmun katveessa ei olisi pelkoa. Voi keskittyä olennaiseen, elämään.

• inkkaritar

Ilmottaudun myös kisainhokiksi :/ Isäntä kyllä kattelee varmasti ihan jokikisen kisaohjelman, joten kisat tulee vyörymään meidänkin olkkariin. Huoh.

• minä

Bruno Banani osallistuu miesten ohjaskelkkailukilpailuun Sotshin olympialaisissa 2014 Tongan ensimmäisenä edustajana talviolympialaisten historiassa.

Hyvä että tulee uusia maita mukaan :)

• Vellu Vetola

Somalithan pelasi jääpalloako se oli, hävisivät rankoin luvuin.
        Lie heitä hiihtämässäkin tai jossakin lajissa?

• Joko se huomenna alkaa? Miten mä muistelin, että vasta parin päivän päästä. Toivottavasti nyt Suomi menestyisi.

• minä,

Kaksi USA:n sotalaivaa partioi Sotshin liepeillä. Kaksi Yhdysvaltain laivaston sotalaivaa on saapunut Mustallemerelle. Sotilaslähteiden mukaan laivat ja niiden miehistö voivat tarvittaessa avustaa Sotshin talviolympialaisiin liittyvän turvallisuusuhkan torjumisessa.

Muslimit saa kyytiä jos tulee sinne terrorisoimaan.

• Valloittaako maan.

Maantieseeseen liian vähän perehtyneenä jäi arveluttamaan, mistä kautta sinne mustallemerelle ajellaan, onko suora yhteys jostakin? Välimereltä ei taida päästä vai juuriko sieltä?

Pitkälle on jenkki paatit tulleet, amerikoista asti.

• Valloittaako maan. kirjoitti:

Maantieseeseen liian vähän perehtyneenä jäi arveluttamaan, mistä kautta sinne mustallemerelle ajellaan, onko suora yhteys jostakin? Välimereltä ei taida päästä vai juuriko sieltä?

Pitkälle on jenkki paatit tulleet, amerikoista asti.

Siellä on Itä-Traakiassa semmonen salmi jonka kautta ovatten Mustallemerelle luikkineet kuin viekkaat varkaat ja väärät valtiaat.

• Veikkaan mitalia Mäkäräiselle, Emmille, lätkämimmeille, ja yks mitali maastohiihtolajeissa.

• Siis Ennille, Emmi taas on naapurin koira.

• Juu.nii alkaa..Ja meidän soffaa ei kahteen viikkoon näy, ku ukko siihen majoittuu. :P

• Komeet oli avajaiset. Voi vaan kuvitella että kuinka paljon duunia ja satsauksia on tarvinnut tehdä pelkästään moisen valoshown suunnitteluun ja toteutukseen. Deep respect.

• peruskallio

pakko todeta että on kyllä ällöttävin koskaan kuulemani tapahtuma.

• Onko ne ne rantalentopallokisat, joissa suomenruotsalainen sisaruspari haluaa näyttää enemmän paljasta pintaa kun normivaatteet estää extremeasennot?

• Onnea Enni. Jos olisit jenkki olisit kultamitalisti.

• Sotshista hurahtaa mieleen sellainen luritus kuin "sutsi satsi sotsi sitsi". Saattaa olla että olen kuullut väärin, mutta sinnepäin. Liittynee lastenlauluihin?

• inkkaritar

Voi järkytys millaisia selostajia naisten jääkiekossa.
      Kaks ukkoa(Haapasalo ja joku toinen torvelo) joilla ei äänikään tule ulos kuin työntämällä.
      Ähinää ähinää ja ähinää. Meni maku seuraamiseen.

• Tarkotatko Kaj Kunnasta?? Onkohan se siinä..Tuli vaan mieleen siks, ku kirjotit ettei tuu ääni ulos ku ähisemällä. :D

• inkkaritar
        mii-su kirjoitti:

Tarkotatko Kaj Kunnasta?? Onkohan se siinä..Tuli vaan mieleen siks, ku kirjotit ettei tuu ääni ulos ku ähisemällä. :D

Just se. Enpä ole ikinä kuullut noin surkeata selostusta. Kyllä tuli Mertarantaa ikävä :)

• inkkaritar kirjoitti:

Just se. Enpä ole ikinä kuullut noin surkeata selostusta. Kyllä tuli Mertarantaa ikävä :)

Mä tykkään myös Mertarannasta. Harmi, ettei ole mukana selostamassa. Joskus aikoinaan aloin katsomaan jääkiekkoa juuri Mertarannan ansiosta. ku selostaa niin mukavasti.

• Pienenä vinkkinä.
        mii-su kirjoitti:

Mä tykkään myös Mertarannasta. Harmi, ettei ole mukana selostamassa. Joskus aikoinaan aloin katsomaan jääkiekkoa juuri Mertarannan ansiosta. ku selostaa niin mukavasti.

Tapahtuman hajottaa se, että Ylen selostajat eivät ole paikan päällä, vaan selostavat kisoja Pasilasta käsin monitorien välityksellä. Se on erilaisempaa kuin livenä, ei niin aitoa. Siksi selotuksien "taso" saattaa olla totutusta poikkeavampi.
        Paikan päällä on vain lähinnä haastattelijat. Mutta niitäkin tehdään videon välityksellä.

Samanlaista on ollut jo aiemmin. Säästö syyt.

Itse odottelen miesten jääkiekko sarjan alkamista. Nähdään millä tasolla mennään ja mitä on odotettavissa.

• Pienenä vinkkinä. kirjoitti:

Tapahtuman hajottaa se, että Ylen selostajat eivät ole paikan päällä, vaan selostavat kisoja Pasilasta käsin monitorien välityksellä. Se on erilaisempaa kuin livenä, ei niin aitoa. Siksi selotuksien "taso" saattaa olla totutusta poikkeavampi.
        Paikan päällä on vain lähinnä haastattelijat. Mutta niitäkin tehdään videon välityksellä.

Samanlaista on ollut jo aiemmin. Säästö syyt.

Itse odottelen miesten jääkiekko sarjan alkamista. Nähdään millä tasolla mennään ja mitä on odotettavissa.

Häh..Mä oon ihan luullut, että ne on siellä paikan päällä selostamassa..:O Miksi tollasesta pitää säästää.ihan hullua.

Minäkin muutes ootan noita miesten pelejä. :)

• Pienenä vinkkinä.
        mii-su kirjoitti:

Häh..Mä oon ihan luullut, että ne on siellä paikan päällä selostamassa..:O Miksi tollasesta pitää säästää.ihan hullua.

Jatkossa tullaan menemään enenevässä määrin siihen, että kisaselostukset tapahtuvat kotimaasta käsin, tv tuotantoyhtiön tiloista, myös kotimaan kisa selostukset.
        Muuten viime talvena esimerkiksi mäkikilpailujen selostukset tapahtuivat MTV3 studioilta. Kun oli niitä kausi kisoja maailman cup ym.
        Ei se Tonni Nieminen ja muut olleet Pasilaa kauempana. Samoin formuloiden kommentoinnit (väliselostukset) jne.
        Ja onhan noita kisastudioita ollut pystyssä tv taloissa jo kauan aikaa.

• Juuri näin.
        Kosander kirjoitti:

Heh, siellä on näköjään joku muukin lisäkses polttanu päreensä Kunnakseen.

http://www.adressit.com/kaj_kunnas_pois_ylen_olympiakiekko-lahetyksista

Aivvan :)
        Ja jos nimeä googlaa niin "vakavahenkisiä keskusteluja!" kyseisestä persoonasta löytyy kyllä. Muistelen jopa sellaista, että taannoin jotkut olivat ja lupasivat sanoa irti tv-lupansa, ellei Kunnas häivy pimeyteen :)
        Nythän se on myöhäistä kun on vaan tv-vero :)

• Juuri näin. kirjoitti:

Aivvan :)
        Ja jos nimeä googlaa niin "vakavahenkisiä keskusteluja!" kyseisestä persoonasta löytyy kyllä. Muistelen jopa sellaista, että taannoin jotkut olivat ja lupasivat sanoa irti tv-lupansa, ellei Kunnas häivy pimeyteen :)
        Nythän se on myöhäistä kun on vaan tv-vero :)

No sen selostus nyt on mitä on mutta ei se mulle mitään primitiivireaktioita aiheuta. Mutta joo, aika omituinen höpöttäjä on. Ja on semmonen varmaan ihan oikeesti, eli ei vedä roolia.

• mii-su kirjoitti:

Minä ainakin ymmärsin että olivat paikan päällä, kun kattelin ja kuuntelin Suomi- Kanada peliä

• inkkaritar

• tietäjä
        tapsa-p kirjoitti:

Minä ainakin ymmärsin että olivat paikan päällä, kun kattelin ja kuuntelin Suomi- Kanada peliä

Oli ne paikan päällä, selviää kun googlaa.....ylen selostajat sotshissa

• inkkaritar
        mii-su kirjoitti:

Minusta toi Kunnas on kyllä muutes ihan mukava tyyppi. Positiivinen ja iloinen. :) Ei mun yöunet kyl mee selostusten takia.

Kunnas on kyllä kehittynyt olympialaisten edetessä. liekö syönyt strepsilsiä kun tuntuu äänikin jo tulevan paremmin ulos. Tai sitten mä olen vaan jo tottunut siihen :)

On sillä hauskoja kommenttejakin välillä.

• Ja näin rekennettiin

Sotshin kisat ja sen majoituspaikat. Jos ette sattuneet katsomaan MOT:in ohjelmaa ykköseltä, niin kannattaa katsoa Ylen areena sivuilta. Järkyttävää katseltavaa siitä mitä julmuuksia on rekennusvaiheessa työn tekijöitä kohdelleet.

http://areena.yle.fi/tv/2127132

Tuolla linkillä sinne Motin ohjelmaan pääsee.

• Mua kiinnostaa se urheilupuoli enempi.

• Ja näin rekennettiin
        Kosander kirjoitti:

Mua kiinnostaa se urheilupuoli enempi.

Kyllä se urheilukin kiinnostaa, mutta se miten työvoimaa siellä kohdeltu, se on ihmisoikeuslaoukkaus. Palkatonta työtä, ja jos uskaltanu rahojaan olla vailla, niin todella törkeää pahoinpitelyä se rohkea pyytäjä saanut osakseen.
        Onko se oikein? Ei todellakaan.

• Ja näin rekennettiin kirjoitti:

Kyllä se urheilukin kiinnostaa, mutta se miten työvoimaa siellä kohdeltu, se on ihmisoikeuslaoukkaus. Palkatonta työtä, ja jos uskaltanu rahojaan olla vailla, niin todella törkeää pahoinpitelyä se rohkea pyytäjä saanut osakseen.
        Onko se oikein? Ei todellakaan.

Ei ole oikein. Mutta tommonen asioiden hoito ei liity mitenkään olympialaisiin sen kummemmin kuin että rakennustöitä on tehty. Ja niitä tehdään koko ajan edellleen, ja asiat olis hyvin jos ne olis paremmin. Ja samanlaista paskaa löytyy työn teettämisestä ihan kotomaastakin, joten näillä tämmöisillä jutuilla on ihan turha pilata kenenkään kisafiilinkejä täällä tai tuolla.

• Voi kun onkin
        Kosander kirjoitti:

Ei ole oikein. Mutta tommonen asioiden hoito ei liity mitenkään olympialaisiin sen kummemmin kuin että rakennustöitä on tehty. Ja niitä tehdään koko ajan edellleen, ja asiat olis hyvin jos ne olis paremmin. Ja samanlaista paskaa löytyy työn teettämisestä ihan kotomaastakin, joten näillä tämmöisillä jutuilla on ihan turha pilata kenenkään kisafiilinkejä täällä tai tuolla.

vastentahtoisia kirjoituksia tyhmästä ja tyhjästä päästä varmasti keksittyjä.
        Voisitko tehdä viestien poistopyynnön, niin asia ois päiväjärjestyksessä.
        Tuommosta sontaa jotka pilaa kisafiiliksen ja vaikuttaa varmasti kilpailijoidenkin tuloksiin.

• Muistan lukeneeni...
        Voi kun onkin kirjoitti:

vastentahtoisia kirjoituksia tyhmästä ja tyhjästä päästä varmasti keksittyjä.
        Voisitko tehdä viestien poistopyynnön, niin asia ois päiväjärjestyksessä.
        Tuommosta sontaa jotka pilaa kisafiiliksen ja vaikuttaa varmasti kilpailijoidenkin tuloksiin.

Kosander on oikeassa.
        Myös tulevat jalkapallon MM-kisat järjestetään, vaikka sen rakennustöissä on virallisesti ilmoitettuna kuollut 400 rakentajaa, tähän mennessä ja uhriluku tullee nousemaan (ennustuksen mukaan) oliko peräti kuuteen tuhanteen. 6000 kuollutta, että valikoidut maat saavat potkia nahkakuulaa 11 11 pelaajalla 2x45 minuutin ajan.

• postitamine

Komedia!

• Suomi-Kanada illalla. Taas kerran suomalaiset on hävinneet kulisseissa, sillä ottelun toinen päätuomari ja toinen linjatuomari ovat kanadalaisia. Tulee mieleen se Canada-Cupin vastaava peli jossa kanadalaiset saivat hakata suomalaisia pataan ilman rangaistuksia mielen määrin.

Me ollaan hävitty tää peli.

• Miten ihmeessä siinä voi olla kanadalaiset tuomarit?? Kai kumminkin heilläkin joku tolkku pitää olla, ettei voi ihan miten vaan jyllätä.

• Mölli Jipponen
        mii-su kirjoitti:

Miten ihmeessä siinä voi olla kanadalaiset tuomarit?? Kai kumminkin heilläkin joku tolkku pitää olla, ettei voi ihan miten vaan jyllätä.

Onneksi suomi pääsee suoraan puolivälieriin ja saa hävitäkin 7 maalia Kanadaa vastaan.

Suomi kaatuukin kunniakkaasti seuraaviin seikkoihin:

- 2 kanadalaista tuomaria
        - Westerlundin mielisairas veto laittaa maaliin Rask joka päästi 4 maalia lepsua Itävaltaa vastaan.
        - välierissä vastaan venäjä, tappio ja kotimatka kotiinkuljetuksella.

• Mölli Jipponen kirjoitti:

Onneksi suomi pääsee suoraan puolivälieriin ja saa hävitäkin 7 maalia Kanadaa vastaan.

Suomi kaatuukin kunniakkaasti seuraaviin seikkoihin:

- 2 kanadalaista tuomaria
        - Westerlundin mielisairas veto laittaa maaliin Rask joka päästi 4 maalia lepsua Itävaltaa vastaan.
        - välierissä vastaan venäjä, tappio ja kotimatka kotiinkuljetuksella.

Hyvä arvio. Kanadan eka maali kyseenalaisen jäähyn ylivoimalla, ja vaikka Rask otti muutaman gamesaverin niin molemmat maalit olis ollu torjuttavissa.
        Venäjän kynsiin jouduttiin puolivälierään. Prkl.

• Upee kisapäivä! Kultaa, hopeeta ja välieräpaikka hurreja vastaan, jess.

• kyllä oli hieno päivä eilen, menestystä tuli ropisemalla ,. :D

• Jänskättää

Enää kaksi mitalia puuttuu aloittajan veikkauksesta !

• leijonafani..

Tänään täytyy pysyä ruudun äärellä, kun Suomi kohtaa vihollisensa Ruotsin.

• Kyllä on Ruotsilla kokva joukkue kisoissa, pakko myöntää.
        Parempi voitti, ei kahta sanaa.

• Kosander kirjoitti:

Kyllä on Ruotsilla kokva joukkue kisoissa, pakko myöntää.
        Parempi voitti, ei kahta sanaa.

...jopa kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2987
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1179
    4. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1134
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe