Jos kuuntelette, niin mikä on suosikkikanava tai suosikkiohjelma? Itse kuuntelen Radio Aaltoa ja aamuohjelmaa nimeltä Dynastia. Iltapäivällä vuorostaan Ellen med Hurstia.
Vastaukset 17
- minä,
Radio Voima, lahden paikallisradio on enimmäkseen auki
Autossa tulee joskus kuunneltua, viimeksi yle puheelta jääkiekkokierrosta
- mies täältä.
Ylen Ykköstä, joka päivä muutama tunti.
- kuulija.
Yle Puhe: olympialaiset
- inkkaritar
Yle puhetta aamuisin, iltapäivällä jos radio on auki niin kuuntelen jotain kolmesta paikallisradiosta.
Minulla voi kyllä olla radio kiinni pitkänkin aikaa, jopa viikkoja.- inkkaritar
Suosikkiohjelmia, Alivaltiosihteerit ja Ali&Husu
Sen kerran kun toosa tulee aukaistua, niin Radio Aaltohan se siellä soi. Pitääpä taas alkaa useammin aukaisemaan höyrykone :)
Minä käyn kaikkia kanavia läpi. Pari viikkoa kutakin, ja sit on pakko taas vaihtaa.
- Mykkä radio.
Sama juttu. Kun olet kuunnellut niitä typeriä samoja kappaleita (soittolistoja) liian monta kertaa, menee se kanava banniin pitemmäksi aikaa. Kun annan bannin jollekin kanavalle (kuuntelen kanavia puhelimesta kun olen liikkeellä) se banni kestää vähintään puoli vuotta.
No täytyy sanoa että bannit tulee jo 2 - 3 päivän kuuntelun jälkeen.
En kuuntele radiota läheskään joka päivä. En välttämättä joka viikkokaan. Keittiöönkin asensin huippuradion noin kaksi vuotta sitten. Siellä tulee istuttua läppärin kera. Mutta syrjäänhän se jäi koko idea. En muista milloin viimeksi avasin radion. Kellokin siinä on edellä muistaakseni 2 h 10 minuuttia. Eipä ole tullut säädetyksi. Mykkä radio. kirjoitti:
Sama juttu. Kun olet kuunnellut niitä typeriä samoja kappaleita (soittolistoja) liian monta kertaa, menee se kanava banniin pitemmäksi aikaa. Kun annan bannin jollekin kanavalle (kuuntelen kanavia puhelimesta kun olen liikkeellä) se banni kestää vähintään puoli vuotta.
En kuuntele radiota läheskään joka päivä. En välttämättä joka viikkokaan. Keittiöönkin asensin huippuradion noin kaksi vuotta sitten. Siellä tulee istuttua läppärin kera. Mutta syrjäänhän se jäi koko idea. En muista milloin viimeksi avasin radion. Kellokin siinä on edellä muistaakseni 2 h 10 minuuttia. Eipä ole tullut säädetyksi.Tuo pitää paikkansa. Kanavilla on aina ne tietyt soittolistat, joissa on samat rallatukset kerta toisensa jälkeen.
Mykkä radio. kirjoitti:
En kuuntele radiota läheskään joka päivä. En välttämättä joka viikkokaan. Keittiöönkin asensin huippuradion noin kaksi vuotta sitten. Siellä tulee istuttua läppärin kera. Mutta syrjäänhän se jäi koko idea. En muista milloin viimeksi avasin radion. Kellokin siinä on edellä muistaakseni 2 h 10 minuuttia. Eipä ole tullut säädetyksi.Juu..tuntuu välillä, että on tässä maassa musat vähissä, kun samoja pyöritetään. Mä kuuntelen aina töissä radiota. Kotona tulee hyvin harvoin laitettua auki.
- jpg.mfg.raw.jnejne
von-kugelhantel kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa. Kanavilla on aina ne tietyt soittolistat, joissa on samat rallatukset kerta toisensa jälkeen.
Jake Nyman, Heimo Holopainen, Tero Liete, Esko Riihelä - voe voe olihan niitä ja kovan päivän ilta kaupan päälle.
Eipä ajat entiset palaa. Nykyräkänokat ovat niin minäkeskeisiä ja puhevammaisia journalistisessa mielessä, että ei hyvää päivää, ne kanavat (ohjelmat) ovat olleet mustalla listalla enemmän kuin useamman vuoden. Eivät he tee ohjelmaa kuuntelijoilleen saati edes älyä ajatella, että kanavalla on kuuntelijoita, kun hekumoivat omassa minä-sinä ympyrässään. Paitsi jos muistavat, niin jossain välissä "hei tämä on kilpailu, tiedätkö kappaleen, soita tähän numeroon, voitat ohjelmamme oman pipon".
Radion kultainen aikakausi alkoi savikiekoilla ja kauan aikaa se on ollut menossa päin savikkoa, osin jo on siellä.
Se muutos jonka kaupalliset radiot on tuoneet koko hommeliin on vähentänyt mun radion kuuntelemista selkeesti. Muutaman biisin soittolistat, käkättävät juontajat-juontajaparit, pilalle kompressoitu musa jne jne pistää väkisin muistelemaan niitä radioaikoja, jolloin semmoiset tyypit kuin Jouko Blomberg, Hannu Taanila, Esko Seppänen, Stig Framåt, Heikki Harma tekivät korkeatasoista radiojournalismia, ja soittivat monipuolisesti musaa siitä valtavasta valikoimasta jota on maailmassa tarjolla.
Nykyään radiota tulee kuunneltua lähinnä taustahälynä autossa ja joskus kotonakin, ja kanava vaihtuu välittömästi kun sieltä alkaa kuulumaan huonosti riimitettyä musiikkirunonlausuntaa (lue räppiä).
Oikeastaan elämääni ei vaikuttaisi mitenkään vaikka radiolähetykset loppuisivat kokonaan.Mä muistan kans noi tyypit. :) Ja noista nykyajan juontajapareista....On se niin rasittavaa, kun ne kikattaa siel omille jutuilleen, Eipä varmaan muita nauratakkaan.
- jpg.mfg.raw.jnejne
mii-su kirjoitti:
Mä muistan kans noi tyypit. :) Ja noista nykyajan juontajapareista....On se niin rasittavaa, kun ne kikattaa siel omille jutuilleen, Eipä varmaan muita nauratakkaan.
Oho. Kommenttini piti tulla juuri tähän hännäksi, jatkoksi mutta meni tuonne ylös.
Lukekaa se sieltä olkaa hövelit :)
Oho..joku täällä miinustaa mun kirjotuksia..Aika huvittavaa. :D
- Vähät miinuksista.
Taitaa olla miinustajat radiokanavien palkkalistoilla :D Älkäämme arvostelko heitä niin saadaan plussapisteitä Äs etukortilla höyläten ja K kortilla viilaten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1541246- 881174
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051080- 65882
- 57632
- 32548
- 52543
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?79499No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29474- 45467