Onko kellään tietoa Lamit Franchising ketjusta, mitä hyötyä on vai kannattaako käyttää ilmaisohjelmia?
Energiatodistus Lamit
7
326
Vastaukset
- Lamit toimiiko?
Ei ikinä mitään franchising ketjuja, et pääse pois kun haluat. Aina maksat nimen käytöstä esim kotipizza. Moni on joutunut tosi pulaan. Tarkista seuraavat asiat:
- maksut (paljonko vuosi/kuukausi)?
- lomakuukaudet ? Maksatko, voitko pitää lomaa.
- oikeudet asiakkaisiin, kuka omistaa jos lähdet.
- vaihto toiseen yritykseen, kuinka omien asiakkaiden siirto?
- sakkopykälä?
- minkä kokoinen markkina-alue, yksinoikeus?
- markkinat, onko yhteinen markkinointi?
- liikevaihto takuu, paljonko asiakkaita?
Tässä muutamia ajatuksia. Mieti tarkkaan - Lamit
Olet oikeassa. Sopimusta luettuan valkeni, näitä asioita tuli paljon esille joihin sitoutuisin. Varmaan jollekkin voisi sopia. En halua maksaa, jos haluan pitää lomaa joskus vaikka pari kuukautta.
- Kusetusta
Energiatodistus on jo syvältä ja vielä lamit ketju huh huh. Starttirahat peliin ja huomaat, että kaikki menee.
- Superia
Fransing yrityksiä. Jokaisesta myydystä tuotteesta maksat
Akson
Alina Hoivatiimi
Arnolds Bakery & Coffee Shop
Avis Rent A Car / Budget Rent A Car
Bestseller
CardGroup
EasyFit / LadyLine / LadySlim
Expense Reduction Analysts
Faunatar
Hertz Autovuokraamo
Huomenta Toimitilapalvelut
Häggman Kahvila-Konditoria
Kaivokukka
Kiinteistömaailma
Kotipizza
Kotirinki
Laatutakuu
Life
Lilli
LähiTapiola-Ryhmä
Marian Konditoria
McDonald´s perheravintolat
MiniMarket Express
Opteam
P&T
Pancho Villa
Picnic
Pizzataxi
QTeam ®
R-kioski
RE/MAX Suomi
Rolls ja Rolls Express
Spice Ice
SUBWAY®
Suomen Talousverkko
UPM Silvesta
Verisure
Vianor
VMP Group - Lamit kallis
Itselläni oli mahdollisuus liittyä mukaan, ohjelmistomaksut ja kohdemaksut liian suuria. Valitsin ilmaisen ohjelman ja toimii hyvin. Muista Lamitin eduista en ota kantaa.
- Ei kannata
Ei kannata. hankienergiatodistus,fi palvelu kilpailuttanut hinnat niin alas ettei kannata enää laskea.
- Kusetusta
Lamit:illa ei ole edustusta Espoossa, vaikka kartan mukaan pitäisi olla fransing edustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569