Onko se täysin älytön motiivi, että haluaisin kahta miestä tai naista siksi, että tahdon tulla tavallaan rakastetuksi? Edes yhden yön? Vaikka kyse on fyysisestä nautinnosta. Minulla on kaksi vaihtoehtoa. Toiseen mahdolliseen ryhmään kuuluu mies, joka pystyy tekemään minulle sen tunteen, vaikka välillämme ei ole mitään rakkautta. Toiseen kokoonpanoon kuuluva mies on rakastunut minuun, mutta epäröin juuri siksi. Haluaisin silti kokeilla.
motiivi
hellittynä kerran
2
206
Vastaukset
On se mahdollista järjestää jos haluat, ehkä voisin auttaa...???
- 2kuksaa
Minäkin valmis antamaan rakkautta ja hellyyttä yhden yön ...laitappa viestiä ni suunnitellaan jatkoja...AIKAMIES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275