Sheivailu julkisesti

karvaton kauniimpi

Hei äijät, jotka ajelette munat paljaaksi säännöllisesti. Miten yleisesti sheivaatte julkisissa paikoissa kuten uimahallin tai kuntosalin pesutiloissa? Itse sheivaan samalla kun ajan parran, viimeksi eilen kuntosalin saunan yhteydessä. Uimahallissa olen operoinut muutamia kertoja, joko wc:ssä tai pesuhuoneessa, jossa on loosit. En ole huomannut, että joku olisi tuijottanut tai huomautellut asiattomia, mutta en myöskään itse ole törmännyt ilmiöön. Onko niin, että enemmistö ajelee privaatisti piilossa ja kotioloissa? Itse olen mieltänyt homman parranajoon verrattavaksi toimenpiteeksi, jonka lopputulos näkyy joka tapauksessa muillekin yleisissä saunoissa. Minua ei haittaa, vaikka joku näkee, että partavaahtoa löytyy munistakin, kun menen suihkuun. Mutututkimus kertoo myös, että vähintään puolet miehistä sheivaa tai ainakin trimmaa karvojaan. Miksi se pitää tehdä vain salassa?

8

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zikzikzik

      Mutta mikset voisi ajella kotona? Ei mua sinänsä haittaa jos satumme samoihin suihkutiloihin ja huomaan sun sheivaavan, mutta en myöskään oikein tajua miksi toimenpide pitää suorittaa salilla. Eihän karvojen ajelu sinänsä mikään salaisuus ole, kyllähän sitä huomaa suihkuissa/saunoissa että moni harrastaa samaa puuhaa. En vain näe mitään syytä tehdä sitä muualla kuin kotona. Itse ajelen oman karvoitukseni noin kerran viikossa, ja koen kyllä luontevimmaksi hoitaa homma himassa suihkussa käymisen yhteydessä. Ja käsittääkseni naistenkaan puolella vastaavaa toimintaa ei juuri harrasteta, voin tosin olla väärässäkin...

      • karvaton kauniimpi

        Niin teenkin - kotona useimmiten, koska asun siellä enemmän kuin halleissa tai saleilla. Sauna kuin sauna, toimitus ei ole paikkaan sidottu ja kuten sanoin samalla kun ajelen parran. Miksi se pitäisi jättää tekemättä kodin ulkopuolella?


    • zikzikzik

      No ei tarvitsekaan jättää väliin, kunhan ihmettelin vain tuota tarvetta ajella salillakin. Etenkään silloin sheivaaminen ei ole paha juttu, jos sitä sheivattavaa karvoitusta on hyvin vähän, niin kuin oletan tapauksessasi olevan. Ja etenkin saleilla tuo tuskin ihmisiä säikyttää, niin trimmattua näyttää väki olevan. Ajattelin juuri tuota posliinin yleisyyttä viime viikolla kun tuli peseydyttyä salilla ja kävin saunassakin treenin jälkeen. Kun katseli muita saunassa ja suihkussa olleita miehiä, niin näytti siltä että eipä oikein kenelläkään ollut pahemin karvoitusta jalkovälissä. Nekin, ketkä eivät olleet posliineja, olivat hyvin lyhytkarvaisia.

    • Sammeli1

      Mikäli aloittaja yhtään viitsii perehtyä uimahallien järjestyssääntöihin, niin siellä kielletään karvojen ajelu.
      olisiko syynä se, että karvat tukkivat viemärit jne.

      Itse sheivaan kotona. Ja siivoan näin ollen omat jälkeni.

      • karvaton kauniimpi

        Parranajoko kielletty uimahalleissa? En ole törmännyt sääntöön, varsinkaan kun sitä tehdään yleisesti. KIvespussin sheivaaminen on käytännössä sama asia, ei ole kyse pitkien karvojen ajelusta, vaan sängen siistimisestä.


      • käytännössä ei
        karvaton kauniimpi kirjoitti:

        Parranajoko kielletty uimahalleissa? En ole törmännyt sääntöön, varsinkaan kun sitä tehdään yleisesti. KIvespussin sheivaaminen on käytännössä sama asia, ei ole kyse pitkien karvojen ajelusta, vaan sängen siistimisestä.

        Aina näkyvillä olevien alueiden käsittely on eri asia kuin lähes aina piilotettujen. Et voi sheivata pallejasi kenen tahansa nähden mutta leukasi kyllä voit ajaa.


    • Sammeli1

      http://www.urheiluhallit.fi/jarjestyssaannot.html


      1. Hygienia

      Peseydy ilman uima-asua ennen saunaan ja altaaseen menoa, pese/kastele myös hiukset. Jätä uima-asu saunomisen ajaksi pesutilaan. Ihokarvojen ajelu, hiusten värjäys tai leikkaus sekä kynsien ja jalkojenhoito ja muut vastaavat toimenpiteet eivät ole sallittuja tiloissamme.

      Eli siinäpä ainakin Helsingin halleja koskeva sääntö.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe