Fantastiset maisemat Sotsissa.

"mummeli""

Kyllä Putin veti 10. 0 noissa maisemissa. Misäköhän vastaavat paikat täällä vanhassa Euroopassa? Italiassa vai missä?
Suomen TV:sä irvisteltiin, että Putin löysi ainoan paikan missä ei ollut lunta. No senkin ymärtää, kun emme ole matkustaneet siinä niin laajassa maassa ja emenkä ymärrä korkeuseroja. Korkeuserojen tajuaminen on jo hölmöyttä. Merenranasta 900 metriä yös ollaan samoissa maisemissa sen näin itte Norjassa.
Onnea vain Putinille, tämä mesta on varmaan seuraava harjottelu ja matkailukohde, elleivät onnistu politiikallan tyssimään kaikkea.

36

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryssitään asiat

Vai "tyssimään"...????
      Oikeasti sanontahan kuluu ryssimään.
      Ja kaikkihan tietää miksi sanonta menee niin!

• "det samma""

Kaoto niitä maisemia ja unohda politiikka. Niitä maisemia saa hakea. Ehkä jostakin Aspenissa voi olla samoja, en ole sielläkään käynyt.
        Jos Venäjä hoitaa kotit oiken tosta mestasta voi tulla hieno urheilun ja vapaa-ajan keskus.
        Unotkaa asenteet ja muu höllynpölly ja katokaa maisemia.

• "det samma""
        "det samma"" kirjoitti:

Kaoto niitä maisemia ja unohda politiikka. Niitä maisemia saa hakea. Ehkä jostakin Aspenissa voi olla samoja, en ole sielläkään käynyt.
        Jos Venäjä hoitaa kotit oiken tosta mestasta voi tulla hieno urheilun ja vapaa-ajan keskus.
        Unotkaa asenteet ja muu höllynpölly ja katokaa maisemia.

Onko kanava ainoa etu, että viesti välityy väärin?

• "käsittämätöntä??23

Häh ne vuoret maisemat, onko jonkun päässä vikaa?

• Käämit palaa

Jotenkin sairasta kun olemme nähneet maailman upeimmat talviolympia-avajaiset niin USAn valtiojohto, NATOn pääsihteeri, muutama NATO-valtiot ja USAn hoteissa oleva länsimedia, mrilläkin NATO-Hesari ja kokoomus-YLEkin ovat kitkerinä kun Sotshissa oli niin upeeta.

• aivan varmasti

Maa on suurempi kuin Eurooppa, ei tarvi ihmetellä jos löytyy maisemia ja rahaa järjestää kisat.

• Järjesti vähän muutakin...

• soronoo sotsi

Korruptiota ja lisää korruptiota, 50 miljardin potista jopa 1/3 mennyt Putinin ja muiden roistojen taskuun. Sotsin olympiakylän tieltä pakkomuutettu tuhansia asukkaita ja korvaus ollut lähinnä vitsi. Tuhannet olympiakylää rakentamassa olleet jääneet ilman palkkaa.

Paikka tulee olemaan täysin läpipaska mesta jatkossa.

• Tosi on

Suomen lapissakin on kuulemma maisemia ja kaunista.
      Pelkkää suotahan se on koko seutu.

• Nautakiiliäinen

Jylhiä vuoria on joka puolella. Itse en juuri harrasta laskettelua, mieluummin tutustun paikkoihin mukavan lämpimällä kesäsäällä.
      Italian alpeilla on kuvattu "Vertical limit" elokuva ja siinä riittää huikaisevaa nähtävää.
      Kesällä näkee muutakin kuin lunta. Punaisena auringossa hohtava pystysuora suunnaton vuorenseinä on suorastaan hypnoottinen näky.

Samaa vuoristoa jatkuu Sveitsin, Itävallan ja Ranskan puolelle, tässä pieni esite; http://www.lumipallo.fi/hiihtokeskukset/alpit/sveitsi/grindelwald/

Marokossakin on hiihtokeskuksia. Siellä on oma tyylinsä kuten telemark, lasketellaan pitkissä kaavuissa. Rumat ne vaatteilla koreilee.

Etelä-Espanjassa laskettelukausi alkoi ennemmin kuin Suomessa, koska Sierra Nevada on 3,5km korkea ja lunta on varmasti. Alueeseen tutustumisen voi aloittaa vaikka tästä; http://www.relaa.com/sisalto/artikkelit/sierra-nevada-–-puuteria-sorbettia-ja-näkymät-afrikkaan

Upeita vuoristoja on todellakin loputtomasti yhden ihmisen koluttavaksi. Himalajaa lentokoneella ohittaessa muuta ei näekään kuin vuoria silmänkantamattomiin.

• "mummeli""

Paskan marjat , pistän korvat kiini ja kuuntelen klasiata musikka .. Pavarottia.

• narspershärö
        "mummeli"" kirjoitti:

Paskan marjat , pistän korvat kiini ja kuuntelen klasiata musikka .. Pavarottia.

uroslotta "mummeli"". "Uskisisarillesi" sanot kuuntelevasi hengellistä musaa, eikä klassiata.

• oksettavaa!

Julmasta KOIRIEN JA KISSOJEN EPÄINHIMILLISESTÄMYRKYTÄMISESTÄKÖ sitä kehtaat onnitella?

• Det samma.

Osta kukkia naisellesi ja tee hänet onneliseksi.

• "mummeli""

Liian paljon sotkemme politiikka joka puolelle. Politiikot eivät sotke maisemia. Eivät Levi ja eivätkä Saariselkää, vaikkaä yritivät.
      Olen ent. Inarin mökkiläinen ja ihmettelen sitä meininkiä. Eipä juuri poikkea Putinin politiikasta.
      Kaunista kuminkin siellä Sotsissa ne maisemat.

• harashoo

Oletkohan Putinin "Tiltu", vaikuttaa tuokin tekstisi taso jotenkin Suomen kieltä osaamattomalta?

• "mummeli""
        harashoo kirjoitti:

Oletkohan Putinin "Tiltu", vaikuttaa tuokin tekstisi taso jotenkin Suomen kieltä osaamattomalta?

Voi v... silon kun te hillunitte 70-luvuilla jossakin parikaadeilla, minä olin USA lehtitoimistossa duunissa. Sillä mua huivittaa tämän Suomen pölkkypäisyys..Varsinkin tämän nuoriso jollakin aksentilla on ihan pihalla.

En ole koskaan ollut ns. vasemiston plveluksessa, mutta minua ihmetyttää tämä Suomen typeryys. Onko se synnyntäistä vaiko mitä se on. Ymärtääkseni se on vahingolista maallemme.

Meitä kaikkia vie tämä glopaalikapilatismi, sun ja mun rahat vie joku, mistä meille ei ole mitään hyötyä. Niin Usassa kuin Euroopassa.

Vähän on valoa tämän Usan Janet ... uss keiniläinen. USA...

• *¨¤&#
        "mummeli"" kirjoitti:

Voi v... silon kun te hillunitte 70-luvuilla jossakin parikaadeilla, minä olin USA lehtitoimistossa duunissa. Sillä mua huivittaa tämän Suomen pölkkypäisyys..Varsinkin tämän nuoriso jollakin aksentilla on ihan pihalla.

En ole koskaan ollut ns. vasemiston plveluksessa, mutta minua ihmetyttää tämä Suomen typeryys. Onko se synnyntäistä vaiko mitä se on. Ymärtääkseni se on vahingolista maallemme.

Meitä kaikkia vie tämä glopaalikapilatismi, sun ja mun rahat vie joku, mistä meille ei ole mitään hyötyä. Niin Usassa kuin Euroopassa.

Siis Tiltu!

• Isopiru
        "mummeli"" kirjoitti:

Minä hilluin vodkaturistina Leningradissa. Sukkahousuilla ja vanhoilla toppatakeilla ryyppäsi ja rälläsi (lue huårasi) käytännössä ilmaiseksi.
        Aamulla "appiukko" toi "vävylle" tohvelit aamiaispöytään joka oli katettu edellisen "vävyn" tuomilla dollareilla.
        Varmaan mukavaa parittaa kotonaan omaa tytärtään saadakseen leivän päälle muutakin kuin ylähuulen?
        Oli muuten Natashalla paksu pino suomalaisten miesten käyntikortteja. =D

Menkää käymään vähän kauempana turistialueista, niin näette oikeaa Venäjää. Musikat eivät todellakaan ole hyötyneet maan valtavista luonnonvaroista yhtään mitään. Venäjällä/Neuvostoliitossa ei ole "mun" rahoja, vain eliitin. Jos muuta väität, niin istut kuin Hodorkovski.

Pietarissa on se hyvä puoli, että isossa kaupungissa on isot viemärit.
        Kuka tekisi dokumentin sen verkoston asukkaista?

• "mummeli""29
        *¨¤&# kirjoitti:

Siis Tiltu!

Täh häh. Sekava kirjoitus. Varmaan sun piikkiisi. Elä sinäkin tätä päivää.
        Oletko koskaan ollut CIA;n porukankankanssa kaljalla? Mie olen!

• c c

Olet kyllä nyk. venäjän puolella syntynyt nyk. Kymenlaaksossa asuva 75v. mies, kd-kannattaja henkeen ja vereen, hihhulismiin yltävällä tasolla.
        Miksi haluat olla "mummeli""????

• "det damma""

Jos teitä kivistää soittakaa Tuure Kilpelälistä, niin teen minäkin.

• revankelista

Jos oikein v..aa. Katsokaa tv7:aa

• fatov
    • Ogrish
    • hihih...
    • PiIIu.
    • Strawdog
    • venäjäpahavaltakunta

Up... Siellä taidetaan sittenkin ajaa F1-kisa ensi viikonloppuna. Ei olisi pitänyt, mutta boikotoidaan jatkossa taas lisää.

Raadot haisee ja banjot soi. Tällä kertaa Venäjä tappoi ihmisiä, ei koiria.

• äöäöäöäöäö

No eihän maassa vika ole, vaan sen maan poliitikoissa.

• sikoja ovat

Ei maassa, mutta kansassa. Venäläisistä ei varsinaisesti pidetä missään. Et varmaan ole osunut lomallasi heidän kanssa samaan hotelliin ja aamiaiselle yhtä aikaa?

Venäläiset ovat niin tyhmiä, että eivät osaa tehdä vallankumousta kuin väärään aikaan.

• Putlerin vallankumous taitaa jäädä kesken kun rahat loppuvat joka puolella sotimisen takia. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Fatov kirjoitti:

Putlerin vallankumous taitaa jäädä kesken kun rahat loppuvat joka puolella sotimisen takia. Hyvä niin.

Ei vaan Putler anna periksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan Putler anna periksi...

Pakko sen on antaa periksi, vaikka kuinka on maalannut itsensä nurkkaan. Laajentamalla aloittamaansa kolmatta maailmansotaa kääpä tekee hitlerit, ampuu vielä itsensä bunkkerissa, kun joku uusnapoleon kolkuttaa oven takana. Tällä kertaa homma ei tule jäämään kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sen on antaa periksi, vaikka kuinka on maalannut itsensä nurkkaan. Laajentamalla aloittamaansa kolmatta maailmansotaa kääpä tekee hitlerit, ampuu vielä itsensä bunkkerissa, kun joku uusnapoleon kolkuttaa oven takana. Tällä kertaa homma ei tule jäämään kesken.

Toivottavasti valavat tuon rotan bunkkerin kulkuaukot täyteen betonia, niin ei tarvitse itse pähkäillä ampuako vai ei, kun voi kätevästi kuolla nälkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe