Onko viimeinkin pakko lähteä suksille?
Ei huvittaisi lähtä tästä palstalta mihinkään. Voinko kieltäytyä jollain jos ei muulla niin tekosyy?
Joisin mieluummin vain kahvia ja kuumaa mehua ja kylmää mustikkakeittoa suoraan purkista.
Onko hiihtolomalla pakko hiihtää?
19
89
Vastaukset 19
- Kahvintauko
Nimi vaan sitkeästi hiihtolomana tunnetaan. Vaikka monikaan ei hiidä talvilomalla. Tietokoneelta on pakko lähteä pois ei saa olla tuntikaupalla koneen ääressä.
Uskoisin, että normaali olosuhteissa jokainen poistuu tietsikan äärestä jonkun ajan kuluttua.
Tällä palstalla ´roikkumista´ ei ole havaittavissa, juurikaan.
Pitäisikö unohtaa lisä sana loma ja alkaa puhumaan pelkästä talvikaudesta ja hiihtokaudesta. Vastaavasti olisi talven koululomat ja työlomat.- Kahvitauko
kahvi.tauko kirjoitti:
Uskoisin, että normaali olosuhteissa jokainen poistuu tietsikan äärestä jonkun ajan kuluttua.
Tällä palstalla ´roikkumista´ ei ole havaittavissa, juurikaan.
Pitäisikö unohtaa lisä sana loma ja alkaa puhumaan pelkästä talvikaudesta ja hiihtokaudesta. Vastaavasti olisi talven koululomat ja työlomat.Katsoppas noita kellonaikoja milloin viestejä lähetetään. Moni kirjoittaa myös et yö menikin feisbuukissa.
- kahvi.tauko"
Kahvitauko kirjoitti:
Katsoppas noita kellonaikoja milloin viestejä lähetetään. Moni kirjoittaa myös et yö menikin feisbuukissa.
Tjaa. En seuraa kovin tarkasti mitään, tosi asiassa en tule edes katsoneeksi päivämääriä tai kellon aikoja, itsekin saatan vastata 3 - 10 vuotta vanhaan viestiin eri palstoilla.
Perustan ajatuksen siihen että tällä palstalla on ollut hiljaista koko lailla, tekstejä lähinnä olen seurannut.
Facebook on minulle tuntematon maailma. Siellä varmaan on omat addiktinsa.
Huomasin muuten että kirjautunut olen viimeksi tosi kauan sitten.
- eihän ainakaan
täällä eteläisessä Suomessa pysty hiihtämään, vaikka haluaisi, vettä sataa.
riittänee kun katsoo hiíhtoa telkusta ,.
nyt on kyllä niin keväinen ilma että taitaa lumet sulaa täältä etelästä kohta pois ,.- Kevättä odotellen.
Minulle riittäisi kun sulaisi nuo kävely teiden pinnat. Nyt ne osin ovat aurauksen jäljiltä, sulavat hiekoittamattomina ja peiliähän se tietää.
Eilen illan suussa läksin asioimaan ja kiireessä pistin jalkoihin juoksulenkkarit. Oletin että kun ne pitää pakkasillakin, niin...
Olipas temppuilua että sain kierroksen tehtyä. Toki apuna oli bussi, juna ja yhdellä pätkällä taksi, varmuuden vuoksi. En lähtenyt koettelemaan onneani kävellen, oli jo niin pimeää. Kevättä odotellen. kirjoitti:
Minulle riittäisi kun sulaisi nuo kävely teiden pinnat. Nyt ne osin ovat aurauksen jäljiltä, sulavat hiekoittamattomina ja peiliähän se tietää.
Eilen illan suussa läksin asioimaan ja kiireessä pistin jalkoihin juoksulenkkarit. Oletin että kun ne pitää pakkasillakin, niin...
Olipas temppuilua että sain kierroksen tehtyä. Toki apuna oli bussi, juna ja yhdellä pätkällä taksi, varmuuden vuoksi. En lähtenyt koettelemaan onneani kävellen, oli jo niin pimeää.pyörätiellä oli valtava vesilammikko sillan kohdalla, ja siinä oli hyvin kapea kuiva kohta jota pitkin vielä pääsi kun käveli kieli keskellä suutä, kaiteen ja lammikon välistä ,. ja siinä kaistaleella oli vielä ison koiran jättämä miina keskellä, piti loikata sen yli ,. siinä on kyllä ollut koirallakin kekseliäisyyttä ,.
- Kaunis Kaarina
Oma kävelyni näyttää hidastetulta hiihtämiseltä. On sen verran liukasta, täytyy askeltaa varovasti, etten pyllähdä pyrstölleni.
Asiasta huolestuneille voin ilmoittaa, pehmikettä löytyy sopivasti omasta takaa. :)- Hoi kka ja soi kka
Minulla on miehenä se huono puoli ettei löydy kuin ohut ja kapea pyrstön kaistale, jos lentää peffalleen se tuntuu kyllä luissa ja ytimissä.
Sullahan on jo hyvä syy, ku sulla ei ole niitä monoja. ;)
Mä käytän syynä sitä, että mulla on nyt jalka kipee.- Pakko ois
hiihtää, mutta suksiterva, sauvat ja mäystimet on seuraavia hankitoja. Kun ne on jostain löytyny, niin ladulle kun Siiri Rantanen aikoinaan, mutta hidastetussa muodossa.
- Sixten Jäänperkki :)
Viime kesänä kun olin maalla, tosi pitkästä aikaa ja tulin inventoinneeksi menneisyyttä, siis katsellen kokonaisuutta ja kun tavaraa, tarpeellista ja tarpeetonta on vuosikymmenien ajalta, yllätyin että oli myös suksia ja sauvoja vaikka niitä ei ole kukaan käyttänyt 25 - 35 vuoteen.
Eipä tule käyttöä vieläkään, ainakaan tälle talvelle, vappuna tuskin on lunta kun menen käymään ja laittamaan paikan kesävalmiiksi.
Ehkä sitten ensi talvena.
Kokeilin tässä jokin vuosi sitten hiihtämistä jota ei ollut tullut harrastettua sitten kouluvuosien, ja totesin että siitä lajista sopii mulle ainoastaan se doping-puoli.
Eli ei hiihtolomalla ole pakko hiihtää, mutta mikään ei estä keskittymästä hiihtolomalla siihen lajin peruskuntoharjoitteluun.Voihan sitä kokeilla suksia hevon vit.tun kuuseen.
- Siel on hyvä olla?
Niin juuri niin lumen lähtö lähellä mutta eikös Vantaalla löydy Kuusikko ja Kuusijärvi.
Siel on hyvä olla? kirjoitti:
Niin juuri niin lumen lähtö lähellä mutta eikös Vantaalla löydy Kuusikko ja Kuusijärvi.
Itse olen hiihtänyt viimeksi ala-asteella joskus 80-luvun puolivälissä, joten sen enempää en tiedä. Kaipa täällä Itä-Vantaalla tai muuallakin pk-seudulla on paikkoja :O
- inkkaritar
On, ehdottomasti !! Tosin tällaisena jos sää pysyy niin hiihtolomilla hiidellään vesisuksilla ?
- Räpylät valmiina.
Olenkin odotellut vesihiihdon suomenmestaruus kisoja. Lajeina veneellä, mönkijällä, mopolla ja potkurilla vetäminen. Nimenomaan kevät-talvella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2291606- 911280
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2411213- 67985
- 75901
- 41695
- 57649
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552- 45527
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29514