Omaksi kadotuksekseen!

2. Piet. 3:16

2. Piet. 3:16

niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

166

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen.

      Miksi Teuvo silti tekee vastoin varoitusta?

      • UskovInen mies

        Hän ei usko, että Raamattu on Jumalan sanaa.


      • Uskovainen mies
        UskovInen mies kirjoitti:

        Hän ei usko, että Raamattu on Jumalan sanaa.

        Korjaan.


      • Pitkään palstalla.

        Vaikka Teuvo varmasti on mokansa huomannut, niin ylpeys ei salli hänen myöntää sitä.


      • Armon varassa.
        Pitkään palstalla. kirjoitti:

        Vaikka Teuvo varmasti on mokansa huomannut, niin ylpeys ei salli hänen myöntää sitä.

        Jumala onkin ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.


      • Aivan niin.
        Armon varassa. kirjoitti:

        Jumala onkin ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

        Aamen! Ja jos ihminen ei nöyrry, Jumala voi saada senkin aikaiseksi, sillä Jumalalle on kaikki mahdollista.


      • Mutta varmaan
        Armon varassa. kirjoitti:

        Jumala onkin ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

        se nöyrille annettu armokin on s,aatanan armoa jos kohteena ei ole Teuvo.


      • Jeesukseen luottava
        Mutta varmaan kirjoitti:

        se nöyrille annettu armokin on s,aatanan armoa jos kohteena ei ole Teuvo.

        Teuvon keksintö, saa,tanan armo on vain Teuvon päässä. Me tiedämme, että on vain yksi armo, Jeesuksen armo.


      • Eräs armahdettu
        Jeesukseen luottava kirjoitti:

        Teuvon keksintö, saa,tanan armo on vain Teuvon päässä. Me tiedämme, että on vain yksi armo, Jeesuksen armo.

        Niin ja sitä ei voi kukaan otselleen yksityistää, sillä Jumala antaa armonsa kenelle haluaa.


      • Ps. 145:9
        Eräs armahdettu kirjoitti:

        Niin ja sitä ei voi kukaan otselleen yksityistää, sillä Jumala antaa armonsa kenelle haluaa.

        Ps. 145:9

        Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.


      • Niinpä.
        Jeesukseen luottava kirjoitti:

        Teuvon keksintö, saa,tanan armo on vain Teuvon päässä. Me tiedämme, että on vain yksi armo, Jeesuksen armo.

        Niinpä.


      • Aammeenn!,
        Eräs armahdettu kirjoitti:

        Niin ja sitä ei voi kukaan otselleen yksityistää, sillä Jumala antaa armonsa kenelle haluaa.

        Aammeenn!


      • Niinpä.
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä.

        Niinpä.


      • Hänarmahtaa
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä.

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Aammeenn!, kirjoitti:

        Aammeenn!

        Jep


    • Aamenaamenaamen!!!

      Aamen!

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä!!!!


      • Hänarmahtaa
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä!!!!

        Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.

        Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.


    • Ihmettelen.

      Mistähän tuo kieroon kääntäminen, eli kieroilu voisi johtua?

      • Fil. 2:15

        Fil. 2:15

        että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa,


    • Yhä vaan.

      Näitä vakaantumattomia Paavalin vainoajia on edelleen.

      • Niinpä niin.

        Niinpä.


      • Niinpä.

        Niinpä. Varsinkin tällä palstalla.


      • Verenmerkki
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä. Varsinkin tällä palstalla.

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi

        "Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä."


    • 16 Samaa hän sanoo

      16 Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.

      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


    • Niinpä.

      Niinpä.

    • Tämä Pietarin varoitus Paavalin kirjeistä, lienee jokaiselle Saa-ta-nan tekopyhittämälle Raamatun rakkain jae, kun heidät on uskotettu uskomaan, että jokainen Paavalin opetus on Jumalan opetusta.

      Vaikka Paavalista itsestään tuli kirjoitustensa kieroon vääntäjä. Vuonna 64-67 hän kirjoitti Timoteukselle:

      "Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

      "Hän ei enää halunnut muistaa sitä, miten hänestä itsesään tuli ihmisten halujen mukainen opettaja jo kymmenen vuotta aikaisemmin, kun vuonna 55 korinttilaisille kirjoitti:

      "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

      Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

      Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

      Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia.

      Kaiken tämän teen evankeliumin vuoksi, jotta olisin itsekin siitä osallinen."

      Saa-ta-nan enkelin johdatuksessa Paavalin oli heitettävä roskiin Kristukselta saamansa totuus, josta hän galatalaisille vuonna 53 kirjoitti:

      "Yitänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

      Eikä kukaan, jonka vierellä Saa-ta-nan enkeli päättää hänen jokaisesta sanastaan, voi olla Kristuksen palvelija.

      • Voi sinua!

        Kai sinä ymmärrät miespoloinen, mikä sinua Pietarin sanojen mukaan odottaa Sanan vääntämisestä? Vai teetkö Pietaristakin valehtelijan?


      • Eivoimitään.
        Voi sinua! kirjoitti:

        Kai sinä ymmärrät miespoloinen, mikä sinua Pietarin sanojen mukaan odottaa Sanan vääntämisestä? Vai teetkö Pietaristakin valehtelijan?

        Paatunut, mikä paatunut.


      • Ihmettelen sinua.

        Miksi valitsit herjaamisen tien?


      • Voi sinua poloista!

        Sinä poloinen et tajua, että taistelet tietämättäsi itseään Jeesusta Kristusta vastaan.


      • Niin aivan!
        Voi sinua poloista! kirjoitti:

        Sinä poloinen et tajua, että taistelet tietämättäsi itseään Jeesusta Kristusta vastaan.

        Aivan niin.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Voi sinua! kirjoitti:

        Kai sinä ymmärrät miespoloinen, mikä sinua Pietarin sanojen mukaan odottaa Sanan vääntämisestä? Vai teetkö Pietaristakin valehtelijan?

        Niinpä!


      • Surullistakovin
        Voi sinua poloista! kirjoitti:

        Sinä poloinen et tajua, että taistelet tietämättäsi itseään Jeesusta Kristusta vastaan.

        Surullista!


      • Anonyymi
        Voi sinua poloista! kirjoitti:

        Sinä poloinen et tajua, että taistelet tietämättäsi itseään Jeesusta Kristusta vastaan.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Voi sinua poloista! kirjoitti:

        Sinä poloinen et tajua, että taistelet tietämättäsi itseään Jeesusta Kristusta vastaan.

        Niin! Varma tappio!


      • Anonyymi
        Voi sinua! kirjoitti:

        Kai sinä ymmärrät miespoloinen, mikä sinua Pietarin sanojen mukaan odottaa Sanan vääntämisestä? Vai teetkö Pietaristakin valehtelijan?

        Teuvoa on varoitettu enemmän kuin laki sallii.


    • Voi heitä!

      Näitä tietämättömiä ja vakaantumattomia aina vaan sikiää jostain, tällekin palstalle.

      • Miksi tuota ihmettelet? Sillä riittäähän portolla palvelijoita, lähetystyöntekijöitä ja Ylös-nostattajia.

        Eivät ne vähene vaan loppua kohti yhä vain lisääntyvät, kun Saa-ta-nan tuhonkin hetkellä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."


      • Sahan omistaja

        Onnettomuudekseen he ovat valinneet pilkkansa kohteeksi Herran Jeesuksen valitun apostolin, Paavalin.


      • Voi heitä!
        Sahan omistaja kirjoitti:

        Onnettomuudekseen he ovat valinneet pilkkansa kohteeksi Herran Jeesuksen valitun apostolin, Paavalin.

        Niinpä. Voi heitä, jotka ovat Paavalin herjaajiksi ryhtyneet!


      • Näinsevaanon.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tuota ihmettelet? Sillä riittäähän portolla palvelijoita, lähetystyöntekijöitä ja Ylös-nostattajia.

        Eivät ne vähene vaan loppua kohti yhä vain lisääntyvät, kun Saa-ta-nan tuhonkin hetkellä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."

        Nämä vakaantumattomat ovat jostain syystä erityisesti vihkiytyneet Paavalin rienaamiseen, kuten sinä. Jos Paavali olisi kirjoittamassa tällä palstalla Pyhässä Hengessä, joutuisivat sinun kaltaisesi rienaajat julkihäpeään jo tänä päivänä. Nyt tuomio tulee heille vasta kuoleman jälkeen ja silloin liian myöhään.


      • Voi heitä!
        Näinsevaanon. kirjoitti:

        Nämä vakaantumattomat ovat jostain syystä erityisesti vihkiytyneet Paavalin rienaamiseen, kuten sinä. Jos Paavali olisi kirjoittamassa tällä palstalla Pyhässä Hengessä, joutuisivat sinun kaltaisesi rienaajat julkihäpeään jo tänä päivänä. Nyt tuomio tulee heille vasta kuoleman jälkeen ja silloin liian myöhään.

        Aivan niin. 2000 vuoden päästä Paavalin kuolemasta on tosi halpamaista rienata häntä.


      • Lopeta vääristely!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tuota ihmettelet? Sillä riittäähän portolla palvelijoita, lähetystyöntekijöitä ja Ylös-nostattajia.

        Eivät ne vähene vaan loppua kohti yhä vain lisääntyvät, kun Saa-ta-nan tuhonkin hetkellä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."

        Tuo Raamatun jae, jota käytät jälleen väärin tarkoittaa aivan muuta, eli pelastuneiden määrää. Se onkin sinulle tyypillistä. Repäiset jakeen irti asiayhteydestään ja käytät sitä omiin tarinoihisi.

        Hepr. 11:12
        Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.


      • Etkö tiennyt?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tuota ihmettelet? Sillä riittäähän portolla palvelijoita, lähetystyöntekijöitä ja Ylös-nostattajia.

        Eivät ne vähene vaan loppua kohti yhä vain lisääntyvät, kun Saa-ta-nan tuhonkin hetkellä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."

        Tuo väärin siteeraamasi Raamatun kohta tarkoittaa pelastuneita. Etkö edes sitä tiennyt?


      • Anonyymi
        Etkö tiennyt? kirjoitti:

        Tuo väärin siteeraamasi Raamatun kohta tarkoittaa pelastuneita. Etkö edes sitä tiennyt?

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Näinsevaanon. kirjoitti:

        Nämä vakaantumattomat ovat jostain syystä erityisesti vihkiytyneet Paavalin rienaamiseen, kuten sinä. Jos Paavali olisi kirjoittamassa tällä palstalla Pyhässä Hengessä, joutuisivat sinun kaltaisesi rienaajat julkihäpeään jo tänä päivänä. Nyt tuomio tulee heille vasta kuoleman jälkeen ja silloin liian myöhään.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Lopeta vääristely! kirjoitti:

        Tuo Raamatun jae, jota käytät jälleen väärin tarkoittaa aivan muuta, eli pelastuneiden määrää. Se onkin sinulle tyypillistä. Repäiset jakeen irti asiayhteydestään ja käytät sitä omiin tarinoihisi.

        Hepr. 11:12
        Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.

        Jep


    • Nähtyon

      Tämä on tosi kiusallinen jae.

      • Totuus kirpaisee

        Kuin punainen vaate.


      • inhottaa oma kehu
        Totuus kirpaisee kirjoitti:

        Kuin punainen vaate.

        Niin vaan jatkuu tämä omavanhurskaiden oman egon ylistys. Malliin kiitos Herra että minä en ole niinkuin tuo .......


      • Tiesitkö?
        inhottaa oma kehu kirjoitti:

        Niin vaan jatkuu tämä omavanhurskaiden oman egon ylistys. Malliin kiitos Herra että minä en ole niinkuin tuo .......

        Tiesitkö muuten, ettei kukaan pääse iankaikkiseen elämään, ellei Jeesus pelasta?


      • näinsemenee.
        Tiesitkö? kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, ettei kukaan pääse iankaikkiseen elämään, ellei Jeesus pelasta?

        Ei halua tietää, vaikka voisi. Siitä on kysymys.


      • Hänarmahtaa

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


      • Armonvarassa
        inhottaa oma kehu kirjoitti:

        Niin vaan jatkuu tämä omavanhurskaiden oman egon ylistys. Malliin kiitos Herra että minä en ole niinkuin tuo .......

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Anonyymi
        Totuus kirpaisee kirjoitti:

        Kuin punainen vaate.

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Tiesitkö? kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, ettei kukaan pääse iankaikkiseen elämään, ellei Jeesus pelasta?

        Aamen! Siinä ei ole mitään omavanhurskasta.


    • 21 Niin Jeesus sano

      21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."

    • Niinpä.

      Niinpä. Vääntäjiä on vieläkin olemassa.

    • Niinpä.

      Pietari tunsi veljensä ja antoi oikean tunnustuksen.

    • Näköjään

      Vääntäminen on ainakin tauonnut.

      • ToivotaN niin.

        Toivottavasti pysyvästi.


      • Toivotaan toivotaan
        ToivotaN niin. kirjoitti:

        Toivottavasti pysyvästi.

        Niinhän täältä on häipyneet kaikki kirjoittajatkin, sanojasi lainaten, toivottavasti pysyvästi


      • Totuus esiin
        Toivotaan toivotaan kirjoitti:

        Niinhän täältä on häipyneet kaikki kirjoittajatkin, sanojasi lainaten, toivottavasti pysyvästi

        Ainakin yksi naljailija on vielä.


    • 4ever!

      Aina ajankohtainen muistutus!

    • Niinsevaanon.

      Aina yhtä ajankohtainen muistutus.

    • Siksipä

      Pietari muistuttaa edelleen.

    • Ainauskollinen

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

      • Anonyymi

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Verenkautta

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

      • Anonyymi

        Rauha ristin veren kautta! Aamen!


    • VAKAVAVAROITUS

      Vakava varoitus!!!

    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


    • AIVOPESTYILLE_TIETOA

      kristitty Paavali oli saatanaa palveleva rikollinen, rukoili herrastaan eroa saatanan enkeleiden seurassa, eroa saamatta. Tapatti ja vainosi Jeesus seurajia; KRISTILLISIÄ ja rikollisuuden kristityille uskovaisille ,että "meitä kristittyjä on aina vainottu" VAIKKA ITSE OLIVAT VAINOAJIA!

      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      HUOM! kristityt tappoivat myös kristillisen Pietarin.
      Eikä Jeesusta Häntä seuranneet kristilliset tappaneen...
      rikollisuuden edustajina kristityt häpeäisivät mutta eivät omista aivopestyinä sitä ihmisyyden ominaisuutta, (lue myös uskontunnustus alempaa)
      "meitä kristittyjä on aina vainottu..."
      totuus on; että rikollisuuden kristityt ovat aina vainonneet, joka omia uskovaisia, lapsia tappamalla!

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

      Näillä, ominaisuuksillaan kristityt leuhkii tuhansissa lahkoissa "me vain pelastumme" VAIKKA uskuntunnustuksen mukaan ovat JUMALASTA LUOPUNEITA ATEISTIJA!!!

      uskontunnustus...
      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      HUOM! Ateistiksi tunnustautuminen....
      saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      SIIS;
      #kristitty# EI OLE JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVA KRISTILLINEN:
      Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

      JÄRKEVÄT, LASTEN VANHEMMAT, EIVÄT PÄÄSTÄ LAPSIAAN KASTEELLE JA LAPSIAKON TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN KOULUTETTAVAKSI RIPPIKOULUISSA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI ÄÄLIÖIKSI.
      JA NIISTÄ,
      ALAIKÄISIIN KOHDISTUNEISTA RIKOKSISTA, EI KIRKO JA PAPISTO OTA RIKOKSISTA VASTUUTA VAAN ASETTAVAT NE LAPSENTEN VANHEMMILLE KIEROSTI PERISYNNIKSI/RIKOKSIKSI:
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      TÄSSÄ OPISSA ON NELJÄ TÖRKEÄÄ SAATANALLISUUDEN VALETTA.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      #Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi #

      Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      ----------
      HUOM!
      Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.
      ----------

      JOTEN
      kristittynä esiintyvät Jumalasta, ihmisyydestään, järjestään ja ymmärryksestään luopuneet kristityt, ovat sekä oppieneen, että rikollisuudellaan mm omien lahkolaisten tappamisilla, tapattamisilla, raiskaamisilla (lapsiakin) saatanan ja sen herra jumalat herroikseen MUTTA OVAT NIIN saatanallisen järjettömiksi aivopestyjä, ETTEIVÄT EDES valehtelijoina ilkeä herrojaa palveleva niiden omissa nimissä vaan menevät JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEN taaksee piiloon eksyttävinä pikkupiruina!
      HÄVETKÄÄ!

      JEESUS ON USKOMISEN KIELTÄNYT MUTTA SUOMEN VALTION KIRKKO EKSYTTÄÄ PAPISTOINEEN USKOMAAN JOTTA saatanallisuuden ateistituus olisi täydellistä!!!
      JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan;
      1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
      Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
      HUOM!
      Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

      • mjnybytvtvtr

        JK

        #Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."#

        MITÄÄN KOLMINAISUUS OPPIA EI JEESUSKAAN OLE OPETTANUT JOTEN SE ON JA PYSYY RIKOLLISUUDEN YKSYTYKSEN HELPOTTAMIS RIKOKSENA:

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        -----------

        raamattu on saatanallisuuden käsikirja.
        SEN VUOKSI
        Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi...

        -----------

        VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

        JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

        UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

        Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.


      • hbgvfcdx
        mjnybytvtvtr kirjoitti:

        JK

        #Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."#

        MITÄÄN KOLMINAISUUS OPPIA EI JEESUSKAAN OLE OPETTANUT JOTEN SE ON JA PYSYY RIKOLLISUUDEN YKSYTYKSEN HELPOTTAMIS RIKOKSENA:

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        -----------

        raamattu on saatanallisuuden käsikirja.
        SEN VUOKSI
        Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi...

        -----------

        VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

        JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

        UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

        Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

        http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm

        "Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina."
        Kirje roomalaisille
        Ensimmäinen kirje korinttilaisille
        Toinen kirje korinttilaisille
        Kirje galatalaisille
        Kirje efesolaisille *
        Kirje filippiläisille
        Kirje kolossalaisille *
        Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
        Toinen kirje tessalonikalasille *
        Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
        Toinen kirje Timoteukselle *
        Kirje Titukselle *
        Kirje Filemonille
        Kirje hebrealaisille *


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        Mihin sinä pyrit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Jeesuksen ristin veren armossa on ainoa toivo!


      • Anonyymi
        mjnybytvtvtr kirjoitti:

        JK

        #Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."#

        MITÄÄN KOLMINAISUUS OPPIA EI JEESUSKAAN OLE OPETTANUT JOTEN SE ON JA PYSYY RIKOLLISUUDEN YKSYTYKSEN HELPOTTAMIS RIKOKSENA:

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        -----------

        raamattu on saatanallisuuden käsikirja.
        SEN VUOKSI
        Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi...

        -----------

        VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

        JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

        UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

        Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

        HOH HOIJAA!


    • Jumalaonhyvä

      Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

    • Jumalaonhyvä

      Että hän alati pysyis Jumalan edessä: osoita hänelle laupiutta ja totuutta, jotka häntä varjelisivat.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

      • Anonyymi

        Armo on suuri!


    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.

    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusonmiekkani

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on armollinen vaivaiselle ja köyhälle, ja köyhäin sielua hän auttaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.

    • Sepäsesepäse

      Sepä se!

    • Jeesusarmahtaa

      Joka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

    • Jumalan.sana.on.pyhä

      Jumalan sana on pyhä ja siksi sitä ei saa väännellä tahallaan!

    • hahahahahahaha

      "Hän ei usko, että Raamattu on Jumalan sanaa. "

      Aivan oikein,kun se ei ole. 1992 raamatusta on poistettu osia jotka aikaisemmin oli.Ei se Jumala niitä poistanut.

    • hahahahahahaha

      eli kun 1992 raamatusta on poistettu osia, se on "jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen" :D

    • hahahahahahaha

      tietämättömät ja vakaantumattomat = epäpäteviä

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • Jeesuksen44431
    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti. Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

    • Voivoivoiihmisiä

      Tietämättömyys hengellisissä asioista lisääntyy näinä aikoina.

      • Ei.aihetta.voivotteluun

        Sivistyksen ja tiedon lisääntyessä, taikausko luonnollisesti vähenee.


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään."

    • Anonyymi

      Omaksi kadotuksekseen Teuvo teki vain kirjan. Mutta lupsuksistaan huolimatta ei tehnyt toista.
      Sen pituinen se.

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!
      Vaikka toisaalta narussa viittani isot lupsut heiluisivat kauniimmin.

      • Anonyymi

        Erinomainen oivallus sinulta, tuollaisella äo-määrällä.


    • Anonyymi

      Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?

      Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.

      Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.

      Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.

      "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

      Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.

      Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.

      Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
      Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "

      Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:

      Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
      Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?

      Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”

      Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.

    • Anonyymi

      On tosi vaarallista väännellä Jumalan Sanaa!

      • Anonyymi

        Älkää siis kertoko satuja mielikuvitus jumalanne nimissä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2299
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1579
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      1320
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      296
      832
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe