Neuvokaa mä tarviin kauheesti apua. Mulla on sellanen jutsku että pelkään sitä et mul on täitä! Mulla on hilsettä sitte mä löydän päänahan läheltä sellasii valkeita pilkkuja. Ihan sellasii pikkusii. Sit mä löydän joskus aamulla noita vähän pieninen kaurahiutaleiden näkösiä juttuja. Päänahkaa kutittaa ja joskus löytyy sellasia näppylöitä päänahasta. Yleensä mä otan ne pois sillee et pistän kynsien väliin ja liutan alas ja sit alas hanasta. Mut yks pikku seikka mun joillakin kavereilla on sellasii saman näkösii? Vai oonks mä huolestunu liikaa? :D juu ei oo naurun asia.
Vastaukset 2
- liiikkellä taas D:
Itekkin pelkään et mulla on, koska sitä on liikkeellä myös meijä koulus D: :(
Mut sit jos on nitä saivareita, elik niitä täimunia ehdotan et heti APTEEKKIIN :) - Tohtori neuvoo
Kuulostaa siltä, että avaajalla on vain hilsettä tai oikeastaan talitöhnää eli karstaa. Mutta osta täishamppota ja käytä ohjeen mukaan, niin saat mielenrauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351925Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149890- 78843
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 60811
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747- 92742
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65661Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571