Olympialaisten palkintojenjako pitäisi järjestää kansanluonnetta kuvaavalla tavalla. Sotshissa esimerkiksi niin, että kaikille mitalisteille ilmoitettaisiin, että palkintoseremoniat ovat Putinprospekti 1102 a:ssa 25.2.2014 klo 14. Mainittu osoite olisi jättimäinen virkatalokolossi ja mitalistit ohjattaisiin odottamaan puupenkeillä varustettuun halliin.
Parin-kolmen tunnin kuluttua alkaisi tapahtua: hallin ovelle ilmestyisi vahtimestari paperi kädessään ja huutaisi:"Runa Velto!" Kyseinen norjalainen nousisi ylös ja vahtimestari viittaisi seuraamaan itseään pitkin kymmenien ovien reunustamaa käytävää. Vahtimestari viittaisi mestaria koputtamaan ovelle, jossa lukisi "Olympiskij medalj". Kun hän pääsisi sisään, likaisenharmaaksi maalatussa huoneessa olisi iso arkistokaappi, pöytä ja tanakka venäläinen virkamies. Viimeksi mainittu avaisi keskustelun kysymällä:"Rune Velta?" Mestarin vastattua myönteisesti virkamies sanoisi tiukkaan sävyyn:"Passport!" Passin tarkastettuaan hän varmistaisi:"Goldo medaljo?" Myöntävän vastauksen saatuaan hän ottaisi kaapista valkoisen pahvikotelon, jonka kannessa olisi iso "I" ja tyrkkäisi sen pöydän yli.
Sitten hän kysyisi:"Norvedskij?" ja myöntävän vastauksen saatuaan hän ottaisi hyllylta, monien muiden joukosta, Norjan pienoislipun, asettaisi sen pöydälle, nostaisi lattialta radio-cd-soittimen, valitsisi sieltä, paperista katsoen, kappaleen 14 ja painaisi käynnistysnappulaa. Norjan kansallislaulu soisi 15 sekuntia, jonka aikana virkamies ja mestari seisoisivat; mestari siksikin, ettei huoneessa olisi hänelle tuolia. Sitten soitin vaikenisi. Virkamies sanoisi:"Spasiiba, dasvidania!", painaisi nappia pöydälla, vahtimestari avaisi oven ja alkaisi opastaa mestaria ulos samalla, kun virkamies korjaisi rekvisiittaa pöydältä. Vahtimestari opastaisi mestarin ulos eri tietä, suoraan ulko-ovelle ja lähtisi noutamaan seuraavaa mestaria.
Olympialaisten palkintoseremoniat
1
<50
Vastaukset
- Stalag Gulag
paappa on tullut vanhaksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716