Nelosen Farmi

anton49

Seuraako teistä kukaan Farmin miehiä (tai naisia) ja mikä teistä siinä tapauksessa on parasta siinä formaatissa?

12

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllontekopyhöö

      kivaa rentouttavaa aivot pois päältä -viihdettä :) yks mikä naurattaa on tämä rastapää helsingistä, jolla niin maailmaa mullistavia ajatuksia ja arvoja. se mitä hän on, on itsekäs, omaan napaan tuijottava, ehkä hieman mielenterveysongelmainen nainen helsingistä

    • poissssss

      Se ohjelma ei kuulu tälle sivustolle.

    • 8+18

      Mikä kumma kun tollot ette osaa käyttää oikeita sivustoja?

      Miksi kyselet täältä ohjelmasta joka kuuluu osioon: muut tositv sarjat? toisaalta tositv osiossa kysellään mielipiteitä esim putouksesta joka ei ole miltään osin tositvtä.

      Käyttäkää oikeita sivustoja niin ehkä saatte vastauksiakin katsojilta jotka kyseistä sarjaa seuraa.

      • alavus

        Sieltähän nyt purkaus tuli...ei tämä niin vakavaa ja totista voi olla...oon aina ihmetellyt näitä tämmöisiä kommentteja, maailmassa on suurempiakin murheita...


    • Onpa täällä kireäpipoista porukkaa? Halusin nimenomaan maajusseja katselevien mielipiteitä ja siihen tämä palsta sopii parhaiten, olitte sitten mitä mieltä tahansa. Onhan molemmissa ohjelmissa maaseudun elämää ja siksi tämä kysymys, itse seuraan molempia, toki syvemmät keskustelut käydään Farmi-palstalla.

    • QEFQERF

      Seuraa keskenäsi sitä farmia.

    • Suklaapallero99

      Hyvä sarja.

    • haha haa

      Onhan sarjassa se kitisevä kiintöhomo.
      Tuskinpa 1800-luvulla vikisi homot uusavuttomina linssiluteina.

    • Eero Olavi

      Mutta se toinen homohan on kaikkea muuta kuin kitisevä, kunnon mies moneen hommaan.

    • Pelkkää potaskaa

      Kun nyt kysyt, voin vastata että jo ennakkomainonnan perusteella ohjelma vaikutti täydellisen epäkiinnostavalta. Pelkkää potaskaa koko sarja! Eikä niistä miehistäkään voi muuta sanoa kuin, että sellaiset puhdasta soopaa sössöttävät lylleröt pullapyllyiset miehet eivät voi oikein kiinnostaa näin miehekästä miestä ainakaan. Jätän heidät aivan suosiolla kaikkien naisten käyttöön.

      Seuraavaksi näitä "televisiotähtiä" tullaan ilmeisesti näkemään BB-talossa ryyppäämässä ja sitten vielä Seiskan sivuilla.

    • hahahaha

      No kokonaisuus, kaikki ovat todella kiinnostavia niissä olosuhteissa :D

    • Äiti lypsi, minä en

      Minua kiinnostaa se niiden lehmänlypsy-touhu. Kaikki ovat intona että jee pääsee lypsämään, minä haluan lypsää, miksi toi Tuulikki saa lypsää.
      Kun nyt lehmät tuli ja katseli sitä touhua, tuli mieleen, että helpommin sanottu kuin tehty.
      Sekin yksi rastapää nainen heti arvosteli, että ei lypsyjakkaralta hän ainakaan lypsä että kyykkysiltään vaan. Tuulikki on iäkäs ja varmaan ei polvet kestäis ilman jakkaraa lypsäissä kyyköttää.
      Onneksi se mies sai jäädä vielä farmille, jolla on itsellä kyyttöjä, että on toinen nyt opastamassa sitä lypsämistä niille muille. Kun lehmät on lypsettävä 2 kertaa päivässä vaikka porukka vähenee ja kenties nää kaksi lypsytaitoista sattuu putoamaan ennen sarjan loppua.
      Että ei pelkästään puristamalla maitosuihku lähde vaan samaan aikaan pitää myös vetää ja vetimen liukua sormien välissä.
      Myös maidon käsittely noissa olosuhteissa on oma haasteensa, kun ei ole kylmätiloja, ja kärpänen istuu maitosankon reunalla. Pystyykö ne juomaan sitä "lehmänmaitoa" jos ovat kaupan maitoon tottuneet. Ja tuolla ei ole mitään jäähdytystiloja jos maitoa jää päivittäin yli tarpeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe