Onnenperän talli ?

etsinnässä_talli

Kokemuksia tallista? Nettisivut olen tsekannut ja niiden perusteella voisi olla sopiva talli. Kaikki kokemukset otetaan ilolla vastaan. Tässä hieman kysymyksiä, jos joku osaa vastata:

- Millaiset hevoset? Ovatko osaavia? Ovatko työhönsä leipääntyneitä urankiertäjiä?
- Hoidetaanko hevoset hyvin? Millaiset olosuhteet tallilla on (talliympäristö, tilat, varusteet, kalusteet ym.) ?
- Millaista on opetus & työntekijät/tallihenkilökunta? Ryhmäkoot?
- Millainen on tallin ilmapiiri?
- Onko jollain kokemusta oman hevosen pitämisestä kyseisellä tallilla?

16

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppari<3

      Oon käyny 2kertaa ja kerran ratsastanu siel. Menin ihanalla pikkuponi Ankella! ♥ tosi hyvin hoidetut ainaki kaikki hepat!!!

    • onnenperä<33

      Ratsastan itse onnenperässä ja on mahtava paikka!

    • Julle Fani

      Onnenperän tallia suosittelen kaikille. Olen itse käynyt 3 vuotta vakituisesti kyseisellä tallilla. Hevosia löytyy aloittelijoille. hevosia on shettiksistä isoihin hevosiin. Hevoset ovat osaavia ja voivat hyvin. Kaikilla hevosilla omat varusteet. Tilava satulahuone ja talli. Yksityisille on oma satulahuone. Tallin yläosassa on siisti ja tilava tallivintti. Hyvät estekalusteet. Siistitalli. Opettaja on todella huumorin tajuinen. Tunneilla on yleensä noin 6 henkilöä. Tallihenkilöitä on aina paikalla auttamassa. Omat lemppari havoset ovat Julle, Anni ja Myy
      Suosittelen

    • Desk

      Tosi hyvä paikka!!

    • Ankesuperfani

      Käyn itevaihtamassa onnenperällä. Aivan uskomattoman hyvä talli! Lemppari on ihana Anke «3

    • Rattori

      Olen käyny monta kertaa
      Nice paikka.
      Vienolla olen menny useimmite.

    • FaSa

      itse olen käynyt tallilla...ihan best paikka kaikki hoidetaan hyvin ja hevoset hyväkuntoisia. ihan lempparini on peksi💟

    • Anonyymi

      Ihana paikka♥♥♥ huumorin tajuinen opettaja ja ihanat ja tosi tosi kiltit hepat ja ponit. Lempparini poneista on Dora ja hepoista Pk

    • Anonyymi

      Jos tarvitset vielä jotain tietoja tallista, niin kannattaa mennä! Osaava ja huumorin tajuinen opettaja! Ratsuja on laidasta laitaan ja niistä pidetään oikein hyvää huolta. Lempparini on Lilli vaikka välillä näyttää kurjaa naamaa, mutta se on silti aivan ihana!❤

    • Anonyymi

      vähän myöhässä tää nyt tulee, mutta Onnenperälle kyllä iso suositus! ite oon kuulunut tallin porukkaan jo kesästä 2013, enkä koskaan oo tullut katumapäälle! ihana ilmapiiri ja ihmiset tulee toimeen keskenään. aina löytyy joku jonka kanssa jutella. henkilökunta on tosi ystävällistä ja tietävät mitä tekevät. erityisesti tallin omistaja Riitta on ihan mahtava, haha! tunneilla on yleensä noin 6 ratsukkoa, mutta tietenkim vaihtelee. hintalaatusuhde on erinomainen. hevoset on kaikki tosi kilttejä ja osaavia, mutta opettavat myös mielellään uutta eikä yksikään päivä tallilla ole samanlainen. ite käyn tallilla kolmesti viikossa ja viihdyn kyllä paremmin kuin hyvin. kaikki hepat voivat hyvin ja jos jotain epätavallista ilmenee, asia hoidetaan saman tien. ihanan rento tunnelma on aina ja tuntien jälkeen on sopivasti hiki, joka kertoo siitä että tunneilla tehdään muutakin kun vaan jotain voltteja. niin iso suositus, huhhuh!

    • Anonyymi

      Mahtava paikka!! Itse käyn siellä vakituisesti joka viikko ja Avan paras paikka! Ponit ja hevoset ovat osaavia ja kilttejä! Henkilökunta on mukavaa porukkaa ja hyvä huumorintajuisia! Tilat on myöskin todella hyvät! Tallilla on esimerkiksi mahdollisuus yöpyä ja esimerkiksi minä olen käynyt siellä yötä pari kertaa! Ja mun lempiponit on kyllä Primus ja Dora❤️🐴

      • Anonyymi

        Lainatakseni siel paljo?


      • Anonyymi

        Laukataanko siel paljo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukataanko siel paljo?

        Joo


    • Anonyymi

      Ihan mahtava paikka oon käyny siellä kerran ja ratsastin Dora nimisellä ponilla joka oli vähän laiska mut silti tosi kiva

      • Anonyymi

        Hups oon käynyt siellä 3kertaa 2kertaa ratsastanut doralla ja kerran pk lla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe