Tampereella kaikki noin kolmekymppiset ja sitä vanhemmat miehet ovat ilmeisesti varattuja. Pitänee muuttaa sinne missä miehille ei löydy kumppania.
Tampereella ei kai ole sinkkumiehiä ?
198
6724
Vastaukset
- määkin sinkku
Joo, ei ole, vaikka tilastot sanovat muuta. Tilastoihin ei voi luottaa.
- siiri220
Jos onkin sinkkumiehiä niin pysyttelevät vain tietokonenäytön takana.
- höpö70
TILASTOT ??? Ne on tehtyjä, ei niihin todellakaan voi luottaa.
- tertussa oon
siiri220 kirjoitti:
Jos onkin sinkkumiehiä niin pysyttelevät vain tietokonenäytön takana.
Mää oon kunkku nääs.
- siltä tuntuu
Kaikilla miehillä näyttää olevan aina nainen. Naiset jäävät sinkuiksi.
- Pieleen meni
Eivät sentään, vaan kiihkofeministien vainoamina joutuvat pitämään matalaa profiilia.
- puppula_pui
Vai että kaikki tampereen tytöt olisivat feministejä.......... puppua.
- persjalkoja
puppula_pui kirjoitti:
Ei feministejä vaan rikasjakomeeclooneypitt-unelmoijia.
- Anonyymi
puppula_pui kirjoitti:
Koskaan ei tiedä
- Pieleen meni
Noin muuten yleensä, Suomessa tuskin on paikkakuntaa, jossa miehiä ei olisi naisten saatavilla vakaviinkin suhteisiin.
Jos oikeasti et löydä miehiä, niin kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä, mikä itsessäsi mättää.- neito41
Olen jo katsonut peiliin ja todennut siellä olevan erittäin hyvän-näköinen neito, miehissä vika.
- Näillä mennään
Mä oon 42-v sinkkumies, joka asuu Tampereella.
Ei vaan ole mitään naista tässä näköpiirissä, enkä oikein tiedä, että mistä sen oman löytäis? Mahdollisuudet ovat keskinkertaista huonommat.
Ennen oli toisin, kun kaikki eivät hakeneet seuraa vain ja ainoastaan netistä.- ei treffeille
Sinäkin varmaan pyörit vaan netissä treffipalstoilla jotka eivät johda mihinkään.
- runoilija_muttunen
ei treffeille kirjoitti:
Sinäkin varmaan pyörit vaan netissä treffipalstoilla jotka eivät johda mihinkään.
Vain nettiä mies halajaa,
treffeiltä taas sen eteen palajaa.
On näyttö rakkain hälle.
ei tarvitse muuta elämälle. - Tytsa
Sinkkuko edelleen... missä oot.. täällä yks ihan ok eukko vailla kunnon miestä
- resfdsfsfds
Mistä sinä niin päättelet? Jos olet muutamalta kymmeneltä kysynyt niin otantasi on aivan liian pieni. Kun olet kysynyt 20 000 mieheltä niin tule uudestaan valittamaan.
- puhemies*
Kyllä Tampereelta miehen löytää, jos ei ole "kranttu".
- Sopivan kranttu
Joo kyllähän niitä asunnottomia Tampereellakin on. Varmasti jonkun "miehen" saisi nurkkiinsa loisimaan jos ei olisi kranttu.
- Kokeile uutta
ALeksanterin kirkon kryptassa on 22.2. sinkuille pikadeitti-ilta. Mene sinne jos vaikka onnistais.
20-35-vuotiaillle klo 17-19 ja 35-45 -vuotiaille klo 14-16.:)
http://www.tampereenseurakunnat.fi/toimintaa/aikuiset/sinkut/sinkkuillat- Kokeiltu on
Tullut kokeiltua ja ottaisin aika lailla sen kuuluisan "suolanjyvän" kanssa. Varsinkin jos olet miespuolinen.
Kannattaa ottaa selvää voimassaolevasta yhteystietojen jakoperiaatteesta. Taannoin srk ainakin jakoi osanottajalle kaikkien kiinnostuneiden yhteystiedot vaikka kiinnostus ei olisi ollut molemminpuoleista. Käytännössä tämä käytäntö tarjoaa perusteettoman edun nimenomaan naisille.
Kävin tuolla muutaman kerran. Naiset olivat tosi nirsoja ja heillä oli siihen varaa, kun osa miehistä joutui välillä tyhjälle vuorolle, koska miehiä oli paljon enemmän. Naisetkin olivat joka kerralla enemmän tai vähemmän samoja.
Ainakaan viimeksi seurakunta ei tarkistanut osallistujien ikää, joten ihmiset menivät haluamaansa tapaamiseen oman ilmoituksen perusteella. Toisin sanoen et välttämättä tapaa sen ikäisiä kumppaniehdokkaita kuin toivoisit.
Muistaakseni maksoin viimeksi 10 euroa osallistumisesta. Uponneita kustannuksia, mutta eivät tilaisuuden väärti. Suosittelisin itse tilaisuutta niille, joille riittää rupattelu vastakkaisen sukupuolen kanssa. - NEVER EVER!
Kokeiltu on kirjoitti:
Tullut kokeiltua ja ottaisin aika lailla sen kuuluisan "suolanjyvän" kanssa. Varsinkin jos olet miespuolinen.
Kannattaa ottaa selvää voimassaolevasta yhteystietojen jakoperiaatteesta. Taannoin srk ainakin jakoi osanottajalle kaikkien kiinnostuneiden yhteystiedot vaikka kiinnostus ei olisi ollut molemminpuoleista. Käytännössä tämä käytäntö tarjoaa perusteettoman edun nimenomaan naisille.
Kävin tuolla muutaman kerran. Naiset olivat tosi nirsoja ja heillä oli siihen varaa, kun osa miehistä joutui välillä tyhjälle vuorolle, koska miehiä oli paljon enemmän. Naisetkin olivat joka kerralla enemmän tai vähemmän samoja.
Ainakaan viimeksi seurakunta ei tarkistanut osallistujien ikää, joten ihmiset menivät haluamaansa tapaamiseen oman ilmoituksen perusteella. Toisin sanoen et välttämättä tapaa sen ikäisiä kumppaniehdokkaita kuin toivoisit.
Muistaakseni maksoin viimeksi 10 euroa osallistumisesta. Uponneita kustannuksia, mutta eivät tilaisuuden väärti. Suosittelisin itse tilaisuutta niille, joille riittää rupattelu vastakkaisen sukupuolen kanssa.Kävin taannoin 20-35-vuotiaille suunnatulla deitillä ja voin sanoa, että järkytyin niin syvästi, etten enää milloinkaan halua osallistua mihinkään vastaavanlaiseen deittitapahtumaan, vaan hyppään sata kertaa mieluummin kiikkuun kuin menen moiseen omituiseen joukkoon kiduttamaan itseäni. Tapahtuma olisi ehkä masokistin suurin maanpäällinen unelma, mutten itse valitettavasti omaa sellaisia taipumuksia. Naisille varoituksen sana: pyytäkää ihmessä joku kaveri odottelemaan kirkon pihalle, kun lähdette ja varautukaa aivan kaikkeen!
En ole missään tavannut vastaavanlaisia tapauksia kuin tapahtumassa tapasin. Suurin osa miehistä mumisi / puhui niin hiljaa, etten meinannut kuulla ollenkaan, mitä minulle sanottiin (kuuloni on normaali enkä ole koko elämäni aikana ennen kärsinyt minkäänlaatuisista kuulovaikeuksista). Kuko ajan piti kysyä, "anteeksi mitä", mutta puolikuiskaileva epämääräinen & värisevä mumina sen kuin jatkui. Lopuksi luovutin ja sanoin vain "joo", koska en viitsiyt tunkea korvaani toisen suuhun kiinni, kun puuromaisesta muminasta tai kuiskailusta saanut mitään selkoa, eikä tavallisella äänellä puhuminen ollut kai optio laisinkaan. Naiset sen sijaan osasivat puhua normaalilla äänenpainolla ja kuulin sanatarkasti kaiken, mitä esim. vieressäni tai kauempana olevat naiset vastasivat puhekumppaneilleen
"Hiljaisten" lisäksi oli tyyppejä, jotka ilmeisesti aivan eka kertaa elämässään keskustelivat kenenkään (naisen? / homo sapiens-lajin edustajan) kanssa. Jos en kysynyt kysymyksiä / pitänyt yllä keskustelua, vastapuoli vain tuijotti (usein varpaitaan tai rintojani) mykkänä kuin kivi sanomatta sanaakaan. Voitte uskoa, että koin koko elämäni pisimmät 3 minuuttia! :D Opetelkaa ihmiset keskustelemaan edes auttavasti, älkääkä sysätkö kaikkea vastuuta toiselle osapuolelle. Pitää itsekin yrittää jotakin, eikä vain passiivisena istua kuin suolapatsas.Jos ei osaa lainkaan keskustella, ei kannata mennä deiteille, koska en usko, että kukaan ottaa yhteyttä tyyppeihin, jotka eivät keksi mitään sanottavaa mistään. Seinänkin kanssa on kivempi keskustella.
Haluan vielä mainita, että joukossa oli myös ilmeisesti sairaalasta suoraan tulleita henkilöitä, koska sain erinäisistä "fyyysisistä" (irtirevityistä?) vempeleistä vaikutelman, että oli lähdetty jostakin "yksiköstä" kiireellä. En mene yksityiskohtiin, mutta näin myös enemmän rankasti laajentuneita pupilleja kuin olen koskaan ennen nähnyt. Osalta en pystynyt erottamaan silmien väriä laisinkaan, koska pupillit olivat niin valtaisat kirkkaasta valaistuksesta huolimatta. Olin aika järkyttynyt, näin lievästi sanottuna. En ole mikään lääkäri, mutte tiedän maallikkonakin sen, ettei normaali pupilli peitä koko iiristä kirkkaassa valossa, vaan päinvastoin supistuu valossa hieman ja laajenee pimeässä.
Lopputulos:migreeni ja painajaisia. Tavismies tavallisine käytöstapoiniin olisi ollut todella kuumaa kamaa (tässä en tarkoita huumeita).... Nuoret naiset: mahatauti / tuhkarokko / angiina on kivempi tapa viettää aikaa kuin ko. ilta oli! - Kokeiltu on
NEVER EVER! kirjoitti:
Kävin taannoin 20-35-vuotiaille suunnatulla deitillä ja voin sanoa, että järkytyin niin syvästi, etten enää milloinkaan halua osallistua mihinkään vastaavanlaiseen deittitapahtumaan, vaan hyppään sata kertaa mieluummin kiikkuun kuin menen moiseen omituiseen joukkoon kiduttamaan itseäni. Tapahtuma olisi ehkä masokistin suurin maanpäällinen unelma, mutten itse valitettavasti omaa sellaisia taipumuksia. Naisille varoituksen sana: pyytäkää ihmessä joku kaveri odottelemaan kirkon pihalle, kun lähdette ja varautukaa aivan kaikkeen!
En ole missään tavannut vastaavanlaisia tapauksia kuin tapahtumassa tapasin. Suurin osa miehistä mumisi / puhui niin hiljaa, etten meinannut kuulla ollenkaan, mitä minulle sanottiin (kuuloni on normaali enkä ole koko elämäni aikana ennen kärsinyt minkäänlaatuisista kuulovaikeuksista). Kuko ajan piti kysyä, "anteeksi mitä", mutta puolikuiskaileva epämääräinen & värisevä mumina sen kuin jatkui. Lopuksi luovutin ja sanoin vain "joo", koska en viitsiyt tunkea korvaani toisen suuhun kiinni, kun puuromaisesta muminasta tai kuiskailusta saanut mitään selkoa, eikä tavallisella äänellä puhuminen ollut kai optio laisinkaan. Naiset sen sijaan osasivat puhua normaalilla äänenpainolla ja kuulin sanatarkasti kaiken, mitä esim. vieressäni tai kauempana olevat naiset vastasivat puhekumppaneilleen
"Hiljaisten" lisäksi oli tyyppejä, jotka ilmeisesti aivan eka kertaa elämässään keskustelivat kenenkään (naisen? / homo sapiens-lajin edustajan) kanssa. Jos en kysynyt kysymyksiä / pitänyt yllä keskustelua, vastapuoli vain tuijotti (usein varpaitaan tai rintojani) mykkänä kuin kivi sanomatta sanaakaan. Voitte uskoa, että koin koko elämäni pisimmät 3 minuuttia! :D Opetelkaa ihmiset keskustelemaan edes auttavasti, älkääkä sysätkö kaikkea vastuuta toiselle osapuolelle. Pitää itsekin yrittää jotakin, eikä vain passiivisena istua kuin suolapatsas.Jos ei osaa lainkaan keskustella, ei kannata mennä deiteille, koska en usko, että kukaan ottaa yhteyttä tyyppeihin, jotka eivät keksi mitään sanottavaa mistään. Seinänkin kanssa on kivempi keskustella.
Haluan vielä mainita, että joukossa oli myös ilmeisesti sairaalasta suoraan tulleita henkilöitä, koska sain erinäisistä "fyyysisistä" (irtirevityistä?) vempeleistä vaikutelman, että oli lähdetty jostakin "yksiköstä" kiireellä. En mene yksityiskohtiin, mutta näin myös enemmän rankasti laajentuneita pupilleja kuin olen koskaan ennen nähnyt. Osalta en pystynyt erottamaan silmien väriä laisinkaan, koska pupillit olivat niin valtaisat kirkkaasta valaistuksesta huolimatta. Olin aika järkyttynyt, näin lievästi sanottuna. En ole mikään lääkäri, mutte tiedän maallikkonakin sen, ettei normaali pupilli peitä koko iiristä kirkkaassa valossa, vaan päinvastoin supistuu valossa hieman ja laajenee pimeässä.
Lopputulos:migreeni ja painajaisia. Tavismies tavallisine käytöstapoiniin olisi ollut todella kuumaa kamaa (tässä en tarkoita huumeita).... Nuoret naiset: mahatauti / tuhkarokko / angiina on kivempi tapa viettää aikaa kuin ko. ilta oli!Hmmm... mielenkiintoista, mutta mielestäni ei niin odottamatonta, että taso miespuolisten osallistujien osalta on siis viime aikoina romahtanut. Se johtunee osittain seurakunnan kummallisista käytännöistä, jotka mainitsin.
Miksi muuten sanot, että naisosallistujilla pitäisi olla kaveri ulkopuolella odottamassa tilaisuuden päättymistä? - Pelottavaa
Kokeiltu on kirjoitti:
Hmmm... mielenkiintoista, mutta mielestäni ei niin odottamatonta, että taso miespuolisten osallistujien osalta on siis viime aikoina romahtanut. Se johtunee osittain seurakunnan kummallisista käytännöistä, jotka mainitsin.
Miksi muuten sanot, että naisosallistujilla pitäisi olla kaveri ulkopuolella odottamassa tilaisuuden päättymistä?Synkkä puisto, ei hyvä naisen kulkea yksin.
- Psykotapaukset
Pelottavaa kirjoitti:
Synkkä puisto, ei hyvä naisen kulkea yksin.
No onko nettideiteistä löytynyt mitään korkeatasoista? Mistä niistä tietää kun ei edes näe toista? Miten sellaisia uskaltaa mennä tapaamaan? Ventovieraita ihmisiä jotka voivat kirjoittaa mitä vain ja sitten ovatkin jotain psykopaatteja.
- '''''''mää
Psykotapaukset kirjoitti:
No onko nettideiteistä löytynyt mitään korkeatasoista? Mistä niistä tietää kun ei edes näe toista? Miten sellaisia uskaltaa mennä tapaamaan? Ventovieraita ihmisiä jotka voivat kirjoittaa mitä vain ja sitten ovatkin jotain psykopaatteja.
Ei ole löytynyt eikä tule löytymäänkään.
- pöntöntekijä
'''''''mää kirjoitti:
Joo. Ne jotka väittävät netistä löytyneen mahtavan elämänkumppanin eroavat noin viikon kuluttua tai viimeistään vuoden. Miehet varsinkin ovat treffessä ihan pönttöjä.
- Feministiprovo
NEVER EVER! kirjoitti:
Kävin taannoin 20-35-vuotiaille suunnatulla deitillä ja voin sanoa, että järkytyin niin syvästi, etten enää milloinkaan halua osallistua mihinkään vastaavanlaiseen deittitapahtumaan, vaan hyppään sata kertaa mieluummin kiikkuun kuin menen moiseen omituiseen joukkoon kiduttamaan itseäni. Tapahtuma olisi ehkä masokistin suurin maanpäällinen unelma, mutten itse valitettavasti omaa sellaisia taipumuksia. Naisille varoituksen sana: pyytäkää ihmessä joku kaveri odottelemaan kirkon pihalle, kun lähdette ja varautukaa aivan kaikkeen!
Lopputulos:migreeni ja painajaisia. Tavismies tavallisine käytöstapoiniin olisi ollut todella kuumaa kamaa (tässä en tarkoita huumeita).... Nuoret naiset: mahatauti / tuhkarokko / angiina on kivempi tapa viettää aikaa kuin ko. ilta oli!Tuo on kyllä aika syvältä olevaa feministipropagandaa. Miehet ovat onnettomia tuppisuita tai ainakin mumisijoita, naiset tietenkin loistavia kommunikoimaan.
Monilla naisilla näyttää olevan jatkuvasti sama epärealistinen kuvio päällä. Ensin valitetaan kun ei ole ketään miestä, mutta heti kun sellainen jostain ilmestyy, niin johan sillä onkin liian pienet tulot, liian pitkä tai liian lyhyt, liian paljon tai liian vähän koulutusta. Yleensä mies epäonnistuu olemaan täydellinen.
Tarviiko siinä paljon ihmetellä, että miehiä ei löydy? Jos elää unelmamaassa niin se unelmien sulho siellä unelmamaassa jää ainoaksi miesystäväksi. - Samuli_sirkka
'''''''mää kirjoitti:
Taitaa tosiaankin olla toivotonta hommaa.
- chanell
Psykotapaukset kirjoitti:
Livetapaaminen on kaikkein järkevintä, haju yhdistää.
- Anonyymi
Feministiprovo kirjoitti:
Tuo on kyllä aika syvältä olevaa feministipropagandaa. Miehet ovat onnettomia tuppisuita tai ainakin mumisijoita, naiset tietenkin loistavia kommunikoimaan.
Monilla naisilla näyttää olevan jatkuvasti sama epärealistinen kuvio päällä. Ensin valitetaan kun ei ole ketään miestä, mutta heti kun sellainen jostain ilmestyy, niin johan sillä onkin liian pienet tulot, liian pitkä tai liian lyhyt, liian paljon tai liian vähän koulutusta. Yleensä mies epäonnistuu olemaan täydellinen.
Tarviiko siinä paljon ihmetellä, että miehiä ei löydy? Jos elää unelmamaassa niin se unelmien sulho siellä unelmamaassa jää ainoaksi miesystäväksi.Oluesta tulee pojalle parempi mieli kuin näistä nirppanokista
- vikittelijätär
Jos haluaa älykkään, fiksun, komean ja hyvätapaisen miehen niin kyllä on mentävä muihin kuntiin, näin se vaan on, ellei sitten ala vikittelemään toisten miehiä.
- hyvätapainen fiksu
"Jos haluaa älykkään, fiksun, komean ja hyvätapaisen miehen"
Silloin olisi reilua varmistaa, että itse täyttää vastaavat kriteerit. Kaikennäköisiä bitchejä on liikkeellä. - hyvätapainen fiksu
hyvätapainen fiksu kirjoitti:
"Jos haluaa älykkään, fiksun, komean ja hyvätapaisen miehen"
Silloin olisi reilua varmistaa, että itse täyttää vastaavat kriteerit. Kaikennäköisiä bitchejä on liikkeellä.Vieläpä:
Kaikennäköisiä kaksinaamaisia bitchejä on liikkeellä. - ruotsitar-
Pitää mennä Ruotsiin, siellä on komeita ja rikkaita miehiä.
- mäkin lähden
ruotsitar- kirjoitti:
Pitää mennä Ruotsiin, siellä on komeita ja rikkaita miehiä.
Pakkaan jo laukkuani. Suomi on hölmöjen miesten maa.
- sinqqumies
Minä taasen olen 36 v sinkkumies ja vailla naisseuraa eli vaimoa. En vain ole keksinyt paikkaa missä heitä tapaisi, siis vapaita naisia. Jossain kaupassa Hesassa tai Espoossa oli sinkkukorit mutta liekö enää sitäkään. Miksi ei Treella kokeiltaisi samaa.
Ei kahvilassakaan tai lounaspaikoissa voi noin vain mennä naisten kanssa jutteleen kun saisi heti syytteen häirinnästä ja porttikiellon. Vaikeeta on miehilläkin jos ei lie helppoo naisillakaan. Sinkkunaisetkin ovat kovin nirsoja, jos mies ei ole täydelllinen niin kyllä se heti hänelle osoitetaan "mees muualle, tukkasi ei ole riittävän hyvin kammattu jne..".- sinkkusinkku30
Tule juttelemaan minulle ihan rohkeasti.
- Näillä mennään
Mä oon tässä 42-vuotisen tallustelun aikana huomannut, että en minä ainakaan ole krantuille akoille kelvannut.
Pisin suhde kesti 8 vuotta, mutta sit akalla nous keltanen neste päähän ja se läks nostelee.
Hiljaiseloa parisuhderintamalla ollut jo pidemmän aikaa, eikä muutoksia ole näillä näkymillä tiedossa.
Varmaa on, että ei se akka nyt ainaskaa ettimällä löydy. Se tulee sit jostain kuin salama kirkkaalta taivaalta, ihan yllättäin, jos on tullakseen. - kokemusta on
Maaseudulta löytää parhaat naiset. Kaupungeissa ovat omituisesti kaavoittuneita.
- nainen.
Tampere on maaseutua.
- suomi on maaseutua
nainen. kirjoitti:
Tampere on maaseutua.
Jos siitä lähdetään, niin koko suomi on maaseutua. Myös helsinki on naurettava käpykylä.
Tampere nyt kuitenkin on KAUPUNKI, halusit tai et. Jos haluat pois maaseudulta, muuta esim. saksaan. Siellä riittää sellaisia suomen kokoisia kaupunkeja. - Syyria Holmes
suomi on maaseutua kirjoitti:
Jos siitä lähdetään, niin koko suomi on maaseutua. Myös helsinki on naurettava käpykylä.
Tampere nyt kuitenkin on KAUPUNKI, halusit tai et. Jos haluat pois maaseudulta, muuta esim. saksaan. Siellä riittää sellaisia suomen kokoisia kaupunkeja.Jaaha. Jos suomen kielen osaamisesi on tuota tasoa, kaikki muukin on helposti ohitettavaa.
"suomi on" mitä"?
"helsinki"?
"saqksa"?
"suomi"? - Syyria Holmes
Syyria Holmes kirjoitti:
Jaaha. Jos suomen kielen osaamisesi on tuota tasoa, kaikki muukin on helposti ohitettavaa.
"suomi on" mitä"?
"helsinki"?
"saqksa"?
"suomi"?Eggs Cuse me!
"saksa" - suomi on maaseutua
Syyria Holmes kirjoitti:
Jaaha. Jos suomen kielen osaamisesi on tuota tasoa, kaikki muukin on helposti ohitettavaa.
"suomi on" mitä"?
"helsinki"?
"saqksa"?
"suomi"?Vedä kätees junttipelle. Vetikö stadilainen hintti herneen nenään?
- Väärä tapa?
Vedä kätees junttipelle. Vetikö stadilainen hintti herneen nenään?
Ehkä sinun pitäisi artikuloida hänelle kuin jollekin kehitysvammaiselle, silloin helsinkiläinenkin saattaa ymmärtää?
- Syyria Holmes
Vedä kätees junttipelle. Vetikö stadilainen hintti herneen nenään?
En tunne yhtään stadilaista hinttiä, siis henkilökohtaisesti. Big brotherit ja eurojahdit esittelevät niitä, mutta en tosiaankaan katso.
- Syyria Holmes
Syyria Holmes kirjoitti:
En tunne yhtään stadilaista hinttiä, siis henkilökohtaisesti. Big brotherit ja eurojahdit esittelevät niitä, mutta en tosiaankaan katso.
En asu enkä ole koskaan asunut pääkaupunkiseudulla.
- Syyria Holmes
Syyria Holmes kirjoitti:
Lähiökuppilan "älyköt" kaatavat miinuksia sen kun ehtivät, vaikka ainoastaan kritisoin kirjoittajan surkeaa kielenkäyttöä.
Kaupunginosa on helposti arvattavissa. Kivat teille. - nainen.
Syyria Holmes kirjoitti:
Lähiökuppilan "älyköt" kaatavat miinuksia sen kun ehtivät, vaikka ainoastaan kritisoin kirjoittajan surkeaa kielenkäyttöä.
Kaupunginosa on helposti arvattavissa. Kivat teille.Ei tuo Tampereen keskusta niin iso ole - ainakaan se osa missä ihmisiä liikkuu enemmän. :)
- trdgfgdgfd
Syyria Holmes kirjoitti:
Kaupunginosa on helposti arvattavissa. Kivat teille.Jospa jättäisit kirjoitusasun arvioinnin johonkin muualle. Kunhan asia tulee selville, kirjoitusasu on riittävä.
- onkohan vaan ?
nainen. kirjoitti:
Ei tuo Tampereen keskusta niin iso ole - ainakaan se osa missä ihmisiä liikkuu enemmän. :)
Tampere on pieni kapinen kylä josta ei löydy fiksuja sinkkumiehiä ei sitten ainoatakaan. Kyllä tyrkylle on tulossa jos jonkin näköistä höpöttäjää mutta missä ne fiksut, jos niitä on.
- hesatampere
Väärä tapa? kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi artikuloida hänelle kuin jollekin kehitysvammaiselle, silloin helsinkiläinenkin saattaa ymmärtää?
Hesalaiset ovat fiksuja, usko pois.
- kaavakainen
Just joo, samoin miehet.
- fiksunainen
nainen. kirjoitti:
Ei tuo Tampereen keskusta niin iso ole - ainakaan se osa missä ihmisiä liikkuu enemmän. :)
Tampere on pieni punakylä, ei täällä ole mitään tekemistä jos on fiksu ja filmaattinen nainen.
- näin se on
onkohan vaan ? kirjoitti:
Tampere on pieni kapinen kylä josta ei löydy fiksuja sinkkumiehiä ei sitten ainoatakaan. Kyllä tyrkylle on tulossa jos jonkin näköistä höpöttäjää mutta missä ne fiksut, jos niitä on.
Aivan varmaa on, että fiksuja sinkkumiehiä vaativat naiset eivät yleensä itse ole vaatimustensa mukaisella tasolla. Pyrkimyksenä voi olla pyrkimys varakkaan miehen siipeilijäksi peruskoulupohjalta ja työttömänä. Luonnekin voi olla mitä tahansa Justiina Puupään ja risteilyohjuksen väliltä.
Älkää naurattako. - korkeakoulutus
näin se on kirjoitti:
Aivan varmaa on, että fiksuja sinkkumiehiä vaativat naiset eivät yleensä itse ole vaatimustensa mukaisella tasolla. Pyrkimyksenä voi olla pyrkimys varakkaan miehen siipeilijäksi peruskoulupohjalta ja työttömänä. Luonnekin voi olla mitä tahansa Justiina Puupään ja risteilyohjuksen väliltä.
Älkää naurattako.Nauretaan nyt........ Hah hah. Olen korkean koulutuksen saanut nainen ja olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä. Olen todellakin huomannut että MIEHET juuri yrittävät siipeillä= ostakaa kaikki mulle, paremmin koulutettujen naisten kustannuksella.
Tämä tiedoksi sinulle Pekka Puupää. - Anonyymi
fiksunainen kirjoitti:
Tampere on pieni punakylä, ei täällä ole mitään tekemistä jos on fiksu ja filmaattinen nainen.
Mediapolis?
- 25v sinkkumtre
Kyllä nyt nainen aina miehen löytää varsinkin jos ei vaadi mahdottomia mutta miten muka asia voisi onnistua toisinpäin? Miksi pitää olla yli kolmekymppinen?
- Bongari30v
Kyllä miehen tietenkin löytää jos tyytyy millaiseen vaan. Jos etsii tasokasta miestä tampereelta niin luu jää vetäjän käteen ellei sitten bongaa jotain varattua.
- hgfhgfhfg
Bongari30v kirjoitti:
Kyllä miehen tietenkin löytää jos tyytyy millaiseen vaan. Jos etsii tasokasta miestä tampereelta niin luu jää vetäjän käteen ellei sitten bongaa jotain varattua.
Aivan varmasti on tasokkaita sinkkuja. Asia erikseen, että haluavatko he sinut.
- 25v sinkkumtre
Bongari30v kirjoitti:
Noniin, tulihan se totuus taas sieltä naisen suusta. Kuinka tasokas sitä sitten oikein pitää olla ollakseen tasokas?
- johantyssäs
hgfhgfhfg kirjoitti:
Ja että missä Tampereella tasokkaita sinkkumiehiä ????????????
- puumien puuma
Vaikka puumia onkin paljon niin ei nyt sentään parikymppistä lasta voi ajatellakaan.
- hgfhgfhfg
johantyssäs kirjoitti:
Ja että missä Tampereella tasokkaita sinkkumiehiä ????????????
Varmaankin jakautuneet kohtalaisen tasaisesti pitkin Tamperetta. Itse en kerää tilastoa tasokkaista tamperelaisista sinkkumiehistä, joten joudut itse etsimään.
Taitaa lähtökohtainen asenteesi estää sinua löytämästä seuraa Tampereelta. Lähde hakemaan se mies muualta, jossa sinun vaatimuksesi ovat lähtökohtaisesti pienemmät ja näin ollen seuraa löytyy helpommin. - siloposki40
hgfhgfhfg kirjoitti:
Minä en huoli raudotettuja lökäpöksyjä enkä pätkiä. Jotain rajaa sentään.
- sinkkuna ikuisesti
Ja sekin on kummallista että kun laitat ilmoituksen sinkkupalstalle niin katsojia on pilvin pimein ja viestejä nolla. Miehet huutelevat että ota yhteyttä.........
Eikö suomalainen mies osaa kirjoittaa naiselle ??? Käsittämätöntä, luulevatko ne että naisen kuuluu ottaa yhteyttä vai ovatko niin nalleja että eivät uskalla lähettää viestiä edes anonyyminä. Tai sitten katselijat ovat ukkomiehiä jotka eivät uskalla vaimon pelossa laittaa viestiä. Ehkä tampereella ei todellakaan ole vapaita sinkkumiehiä.- hypiskelijä
Ahaaaaaaaaaaaa..... Ne käyvätkin treffipalstalla vaan etsimässä syrjähyppyjä...
- treffit
Eikä niitten kannata tulla tänne ruikuttamaan koska on olemassa suomi24 treffit.
Mikä Tamperelaisia miehiä oikein vaivaa, eiväthän kaikki voi olla ujojakaan.- resfdsfdsfsd
Kyllä se on omassa tasossa tai vaatimuksissa vika jos ei paria löydy. Tietenkään ei tarvitse hyväksyä kumppania, joka ei miellytä, mutta on myös turha itkeä jos omien, kovien vaatimusten takia ei kumppania löydä.
- lenita50
resfdsfdsfsd kirjoitti:
Kyllä se on omassa tasossa tai vaatimuksissa vika jos ei paria löydy. Tietenkään ei tarvitse hyväksyä kumppania, joka ei miellytä, mutta on myös turha itkeä jos omien, kovien vaatimusten takia ei kumppania löydä.
Kertokaa sitten miksi ette laita viestiä treffinhakupalstalle, käytte vaan urkkimassa, joskus sama kymmenenkin kertaa päivässä. Onko katselu vain harrastus ??
Ja kukaan ei ole vastannut erään kysymykseen että miksi ette uskalla laittaa viestiä vaan pyydätte että nainen ottaa yhteyttä. Miehen KUULUU tehdä aloite ja sillä siisti. Ymmärsittekö ?? - aikas toivotonta
lenita50 kirjoitti:
Kertokaa sitten miksi ette laita viestiä treffinhakupalstalle, käytte vaan urkkimassa, joskus sama kymmenenkin kertaa päivässä. Onko katselu vain harrastus ??
Ja kukaan ei ole vastannut erään kysymykseen että miksi ette uskalla laittaa viestiä vaan pyydätte että nainen ottaa yhteyttä. Miehen KUULUU tehdä aloite ja sillä siisti. Ymmärsittekö ??Minä olen huomannut tämän samaisen ongelman. Laitoin kahteen eri deittipaikkaan haun. Todella paljon käy klikkaajia.
Mutta mutta...se kirjoittamisen vaikeus? Ellei mies ilmoita suoraan olevansa kielimies niin sitten tulee viestejä joissa lukee MOI.
En edes viitsi vastata tuollaisiin viesteihin, kertoo aloitus tulevasta?
Muutamaan otteeseen olen saanut hieman pidemmän kirjoituksen vaan nekin tyssänneet alkuunsa keskusteluaiheiden vähyyden vuoksi.
Ja sitten asia erikseen nämä kuvien lähettäjät. Kuva tulle ja kysymys kiinnostaako? - nämä ovat faktat
lenita50 kirjoitti:
Ja kukaan ei ole vastannut erään kysymykseen että miksi ette uskalla laittaa viestiä vaan pyydätte että nainen ottaa yhteyttä. Miehen KUULUU tehdä aloite ja sillä siisti. Ymmärsittekö ??Tuohon kahteen sanaan tiivistyy ongelmanne " miehen kuuluu", ei kuulu, jos sinulla on halua tutustua, toimi, tee itse aloite. Juttu menee siten, 40 sarjassa saa nainen ottaa yhteyttä itse, osat vaihtuvat. Jos haluat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, se on oma valintasi ja todennäköisesti jäät yksin, jokainen vuosi lisää tämän vaihtoehdon toteutumista.
- resfdsfdsfsd
nämä ovat faktat kirjoitti:
Tuohon kahteen sanaan tiivistyy ongelmanne " miehen kuuluu", ei kuulu, jos sinulla on halua tutustua, toimi, tee itse aloite. Juttu menee siten, 40 sarjassa saa nainen ottaa yhteyttä itse, osat vaihtuvat. Jos haluat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, se on oma valintasi ja todennäköisesti jäät yksin, jokainen vuosi lisää tämän vaihtoehdon toteutumista.
Nimenomaan näin. Tasokas mies saa helposti 40 vuoden iässäkin 20-vuotiaita tyttöjä. Eivät todellakaan ala vikittelemään vaikesti tavoiteltavaa 40-vuotiasta ellei hän ole erittäin kiinnostava. Kuten arvelinkin niin omasta epäaktiivisuudesta johtuu aloittajan ongelma.
- trdgfgdfgfd
lenita50 kirjoitti:
Ja kukaan ei ole vastannut erään kysymykseen että miksi ette uskalla laittaa viestiä vaan pyydätte että nainen ottaa yhteyttä. Miehen KUULUU tehdä aloite ja sillä siisti. Ymmärsittekö ??Joillekkin varmasti on harrastus ja kyllähän ihmiset käyvät profiileja lukemamassa, vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita. Toisekseen monenhan kiinnostus voi lakata kun lukee profiilin. Toinen taas voi miettiä laittaako sinulle viestiä ja käy katsomassa profiiliasi useaan kertaan.
- ennenvanhaan...
nämä ovat faktat kirjoitti:
Tuohon kahteen sanaan tiivistyy ongelmanne " miehen kuuluu", ei kuulu, jos sinulla on halua tutustua, toimi, tee itse aloite. Juttu menee siten, 40 sarjassa saa nainen ottaa yhteyttä itse, osat vaihtuvat. Jos haluat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, se on oma valintasi ja todennäköisesti jäät yksin, jokainen vuosi lisää tämän vaihtoehdon toteutumista.
Miehet nykyään ovat täysiä pelkureita ja lälläreitä, eivät uskalla tehdä aloitetta kuten ennen. Oi niitä aikoja jolloin miehet olivat miehiä ja naiset saivat olla naisia.
- onko liikaa vaadittu
ennenvanhaan... kirjoitti:
Miehet nykyään ovat täysiä pelkureita ja lälläreitä, eivät uskalla tehdä aloitetta kuten ennen. Oi niitä aikoja jolloin miehet olivat miehiä ja naiset saivat olla naisia.
Ja kokemusta on että vaikka uskaltavatkin tehdä aloitteen niin ei kuitenkaan olla rehellisiä.
Yhden kanssa kirjoittelin taannoin, lupaavalta ja kiinnostavalta näytti. Vaan taustalta löytyi kaikkeamuuta kun mitä kertoi. Ystävän kautta sain kuulla aivan toisenlaisen totuuden kuin mitä itse minulle kertoi. Ei ollut edes vapaa ja naimissa ollessaankin oli pitänyt toista naista vaan minulle kertoi ex-vaimon olleen tälläinen.
Laiton viestiä menemään nykyiselle mitä tämä mies puuhailee. En siedä valehtelijoita ja pettäviä. - 25v sinkkumtre
lenita50 kirjoitti:
Ja kukaan ei ole vastannut erään kysymykseen että miksi ette uskalla laittaa viestiä vaan pyydätte että nainen ottaa yhteyttä. Miehen KUULUU tehdä aloite ja sillä siisti. Ymmärsittekö ??No kun ei naiset ikinä vastaa vaikka laittais 100 viestiä. Aina tulee pakit niin ei siinä enää uskalla lähestyä ainakaan livenä. Ette te naiset tiedä siitä mitään kuinka raskasta on aina joutua olemaan se aloitteellinen osapuoli ja miten paljon ne jatkuvat pakit syö miestä.
- ei kiinnosta
ennenvanhaan... kirjoitti:
Naurettavaa, että joku nainen vielä 2014 vuonna yrittää vedota miehiin haukkumalla pelkureiksi ja lälläreiksi, jotta saisi nämä toimimaan tahtomallaan tavalla. Vedä nyt vielä homokortti esiin :D
Usko nyt, et ole niin kiinnostava, että kukaan haluaisi nähdä vaivaa sinuun tutustuakseen. - naimisissa30v
resfdsfdsfsd kirjoitti:
Nimenomaan näin. Tasokas mies saa helposti 40 vuoden iässäkin 20-vuotiaita tyttöjä. Eivät todellakaan ala vikittelemään vaikesti tavoiteltavaa 40-vuotiasta ellei hän ole erittäin kiinnostava. Kuten arvelinkin niin omasta epäaktiivisuudesta johtuu aloittajan ongelma.
tyttäret luulevat että sinulla on rahaa, siksi hakeutuvat seuraasi.
- äidinkieli
trdgfgdfgfd kirjoitti:
Joillekkin varmasti on harrastus ja kyllähän ihmiset käyvät profiileja lukemamassa, vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita. Toisekseen monenhan kiinnostus voi lakata kun lukee profiilin. Toinen taas voi miettiä laittaako sinulle viestiä ja käy katsomassa profiiliasi useaan kertaan.
jollekin, vain yksi koo.
- moimoimoisulle
25v sinkkumtre kirjoitti:
No kun ei naiset ikinä vastaa vaikka laittais 100 viestiä. Aina tulee pakit niin ei siinä enää uskalla lähestyä ainakaan livenä. Ette te naiset tiedä siitä mitään kuinka raskasta on aina joutua olemaan se aloitteellinen osapuoli ja miten paljon ne jatkuvat pakit syö miestä.
kyllä naiset vastaavat jos kirjoitat asiallisen viestin etkä vaan MOI.
- ei homo
ei kiinnosta kirjoitti:
Naurettavaa, että joku nainen vielä 2014 vuonna yrittää vedota miehiin haukkumalla pelkureiksi ja lälläreiksi, jotta saisi nämä toimimaan tahtomallaan tavalla. Vedä nyt vielä homokortti esiin :D
Usko nyt, et ole niin kiinnostava, että kukaan haluaisi nähdä vaivaa sinuun tutustuakseen.Mutta kun miehet ovat lälläreitä, napanuora vielä tiukasti emossa.
- textaaja
trdgfgdfgfd kirjoitti:
Joillekkin varmasti on harrastus ja kyllähän ihmiset käyvät profiileja lukemamassa, vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita. Toisekseen monenhan kiinnostus voi lakata kun lukee profiilin. Toinen taas voi miettiä laittaako sinulle viestiä ja käy katsomassa profiiliasi useaan kertaan.
Miksikä se katsomisesta tulee vai luuletko että profiilin texti muuttuu päivittäin.
- 25v sinkkumtre
moimoimoisulle kirjoitti:
kyllä naiset vastaavat jos kirjoitat asiallisen viestin etkä vaan MOI.
"kyllä naiset vastaavat jos kirjoitat asiallisen viestin etkä vaan MOI."
Olet varmaan itsekin nainen kun syötät tuollaista pajunköyttä. - äidinkieltä sullekin
äidinkieli kirjoitti:
jollekin, vain yksi koo.
"Jollekin" on "jokin"-sanan yksikön allatiivi. Sana viittaa asiaan tai esineeseen jne. Henkilöstä käytetään viittausta "joku", jonka vastaava muoto on "jollekulle".
- gfdgfdgfd
textaaja kirjoitti:
Miksikä se katsomisesta tulee vai luuletko että profiilin texti muuttuu päivittäin.
Ei kai sen tarvitse muuttua. Voi punnita omia ajatuksiaan. Joku voi lukea profiilia vain hyvän tekstin takia, vaikka ei olisi kiinnostunut koko ihmisestä. Ihmiset ovat kiinnostuneita erilaisista asioista.
- Anonyymi
ei homo kirjoitti:
Mutta kun miehet ovat lälläreitä, napanuora vielä tiukasti emossa.
Tsemppiä vaan! 😂🤣
- Tohvelit naulaan
Suomi24:n treffeissä tuntuu olevan paljonkin tamperelaisia sinkkumiehiä, mutta olen huomannut saman ilmiön kuin muutamat muutkin sinkkunaiset: naisia ei uskalleta / viitsitä lähestyä, vaan odotetaan passiivisena, että nainen lakoaa käsivarsille kuin Manulle illallinen.
Esim. tresseissä sangen yleinen ongelma on viestien mankuminen naisilta tyyliin "naiset ottakaa yhteyttä". Tällainen käytös on mielestäni merkki ainoasta sankaruudesta, jota näillä "ruikuttajamiehillä" on; nimittäin tohvelisankaruudesta.- sarbina30
Hyvin sanottu, tohvelisankareita joka iikka.
- ystävänpäivää vaan
sarbina30 kirjoitti:
Kummallista sekin että suomi24:n sinkkubileissä Hullussa porossa toivotetaan pariskunnatkin tervetulleiksi. Onko täysin mahdotonta pitää sinkkubileet pelkästään sinkkujen kanssa ??????????
Luulisi pariskunnilla olevan muutakin tekemistä kun pyöriä sinkkubileissä. Toisaalta eihän miehet vastaa treffipalstalla edes anonyyminä joten turhat ovat bileet, ei sinne ehkä sinkkumiehiä tulisikaan. - resfdsfsd
Miehet eivät kirjoita naisille, koska eivät halua olla se kiinnostuneemmalta vaikuttava osapuoli. Naiset eivät kirjoita miehille, koska eivät halua olla se kiinnostuneemmalta vaikuttava osapuoli. Kumpikaan ei tee mitään ja ajavat onnensa ohi, koska ovat katkeria toiselle sukupuolelle. Aika turha tuollaisen käytöksen jälkeen on valittaa, että seuraa ei löydy.
- liljan-kukka
resfdsfsd kirjoitti:
Miehet eivät kirjoita naisille, koska eivät halua olla se kiinnostuneemmalta vaikuttava osapuoli. Naiset eivät kirjoita miehille, koska eivät halua olla se kiinnostuneemmalta vaikuttava osapuoli. Kumpikaan ei tee mitään ja ajavat onnensa ohi, koska ovat katkeria toiselle sukupuolelle. Aika turha tuollaisen käytöksen jälkeen on valittaa, että seuraa ei löydy.
Jos laittaa treffi-ilmoituksen niin luulisi haluavan seuraakin.
- 25v sinkkumtre
sarbina30 kirjoitti:
Helppo se on naisena mankua. Itse ootte ihan täysiä lapasia.
- minä vaan40
ystävänpäivää vaan kirjoitti:
Kummallista sekin että suomi24:n sinkkubileissä Hullussa porossa toivotetaan pariskunnatkin tervetulleiksi. Onko täysin mahdotonta pitää sinkkubileet pelkästään sinkkujen kanssa ??????????
Luulisi pariskunnilla olevan muutakin tekemistä kun pyöriä sinkkubileissä. Toisaalta eihän miehet vastaa treffipalstalla edes anonyyminä joten turhat ovat bileet, ei sinne ehkä sinkkumiehiä tulisikaan.Siksi sinkkubileisiin halutaan pariskuntia koska sinkkumiehiä ei ole tampereella.
- ruikutiruikuti
Onneksi itse et ole mikään säälittävä ruikuttaja ja mankuja, vai mitä?
- kunnon mies
Hyvää ystävänpäivää kaikille kauniille naisille!
- dick long
Nyt olen vapaa 44 karju ois nekalassa tuletko hakemaan minua nyt heti.
- karjuton
Älä anele, vaan toimi, et ole tosi karju.
- suomes ei saa toimia
karjuton kirjoitti:
Älä anele, vaan toimi, et ole tosi karju.
Olet pian sinäkin posessa rikokseen yllyttämisestä, kun "karju" alkaa lähentelemään jotakin mummoa nekalassa.
- karjullinen
suomes ei saa toimia kirjoitti:
Olet pian sinäkin posessa rikokseen yllyttämisestä, kun "karju" alkaa lähentelemään jotakin mummoa nekalassa.
Karjut on karjuja, enkä usko että mummot pelästyvät jos karju on komea. Puumat kuolaavat komeitten karjujen perään.
- puumatar
oon 65 v ja karjun tarpeessa, siis komean karjun,
- puutarha kuosiin
puumatar kirjoitti:
Karju ihan vapaasti.
- puulaituri
puumatar kirjoitti:
Karju vaan, jos olet tarpeessa.
- hyvätapainen nallu
Minä olen tavallisen näköinen miäs, ikä 47v. mut ku.li elänyt jo ne parhaat päivänsä. Olisiko tällaiselle miähelle tai löytyskö ku.lin elvyttäjää !? Nyt halukkaat naiset, jotka haluatte auttaa ainutlaatuinen tilaisuus.
- Japaa
Vapaita miehiä kyllä varmasti löytyy, mutta nykynaiset on niin nirsoja ettei niille kelpaa enää normaalit miehet.
- varattuut
Tampereella ei ole sinkkumiehiä.
- viestittäjä30
Jos onkin sinkkumiehiä niin nössöjä ovat, eivät uskalla treffeissä edes viestiä laittaa.
- 25v sinkkumtre
Olen ainakin minä ja on varmaan vähintään satoja muitakin.
- toivottomaksi tod.
On on toki mutta äipän helmoissa pyöriviä nassukoita jotka eivät uskalla avata suutaan naisen edessä, korkeintaan anonyyminä jotain sanovat jos sitäkään.
- Feministiprovo?
Ilmeinen provo tuo aloitus ja olisi parempi jossain ihmissuhdepalstalla, mutta otanpa kantaa kuitenkin.
Tämäntapaisen marinan tarkoituksena ilmeisesti on auttaa joitakin katkeria vanhapiikafeministejä välttämään omaa vastuuta siitä, että he karkottavat kaikki miehet lähettyviltä.
Kun ottaa huomioon, että Tampere ei ole mikään pikkukylä, niin kumppanin löytymättömyys viitannee jonkinlaiseen epäsosiaalisuuteen naisen puolelta. On hyvin tunnettu totuus, että jos nainen ei saa lainkaan ehdotuksia miehiltä, niin hän lähettää sellaisia signaaleja, että ei ole kiinnostunut. Muutamia haittaavia piirteitä kumppanin löytymisen esteenä:
1. Feminismi
Feminismi on filosofinen suuntaus, mutta sen miehiin kielteisellä tavalla suuntautuva näkemys on omiaan ajamaan varteenotettavat miehet kauaksi.
2. TV
Kumppania voi olla vaikea löytää jos vapaa-ajanaktiviteetit rajoittuvat telkun ja jääkaapin väliin.
3. Ylipaino
Lihavuudessa ei ole mitään kaunista tai viehättävää. Ei kun ylös, ulos ja lenkille.
4. Nalkuttaminen
Feministin tunnuspiirteitä, nalkuttaminen saa muut tietoisemmiksi vioistaan ja tuhoaa nopeasti hyvinkin alkaneen suhteen.
Tässä oli muutama esimerkki. Ei tyhjentävä lista kuitenkaan.- aloittajaaloittaja
Aloittaja ei ole feministi vaan ihan onnellisesti avioliitossa mutta olen tullut huomanneeksi, tuttavien välityksellä että tämän päivän miehet ovat saamattomia nahjuksia, mammanpoikia jotka ovat käpertyneet äitikullan helmoihin ja josta sitten silloin tällöin vinkaisevat jotain hölmöä tai typerää.
Ja toiseksi. Tiedossani on kymmeniä feministinaisia jolla kaikilla on mies/miesystävä, joten feministiprovo, olet ihan sairaasti hakoteillä. - femintit on mörköjä
aloittajaaloittaja kirjoitti:
Aloittaja ei ole feministi vaan ihan onnellisesti avioliitossa mutta olen tullut huomanneeksi, tuttavien välityksellä että tämän päivän miehet ovat saamattomia nahjuksia, mammanpoikia jotka ovat käpertyneet äitikullan helmoihin ja josta sitten silloin tällöin vinkaisevat jotain hölmöä tai typerää.
Ja toiseksi. Tiedossani on kymmeniä feministinaisia jolla kaikilla on mies/miesystävä, joten feministiprovo, olet ihan sairaasti hakoteillä.Feministin mies on yleensä juurikin näitä mammanpoikia, jotka silloin tällöin päästävät suustaa pihauksia, pliiis pliiis... ja pitävät suunsa kiinni, kun femakkofeministi korottaa möreää ääntään. Sääli näitä feministin miehiä.
- feministi50
femintit on mörköjä kirjoitti:
Feministin mies on yleensä juurikin näitä mammanpoikia, jotka silloin tällöin päästävät suustaa pihauksia, pliiis pliiis... ja pitävät suunsa kiinni, kun femakkofeministi korottaa möreää ääntään. Sääli näitä feministin miehiä.
Joku tuossa taannoin sanoi että feministit eivät saa miehiä ?????
- juurikas
feministi50 kirjoitti:
Se oli niitä nössöjä jotka istuvat aamusta iltaan tietsikan ääressä ja tuijottelee treffipalstoja laittamatta kuitenkaan kenellekään mitään.
- Feministiprovo
femintit on mörköjä kirjoitti:
Feministin mies on yleensä juurikin näitä mammanpoikia, jotka silloin tällöin päästävät suustaa pihauksia, pliiis pliiis... ja pitävät suunsa kiinni, kun femakkofeministi korottaa möreää ääntään. Sääli näitä feministin miehiä.
Aivan, feministit etsivät, jos eivät ole lesboja, yleensä sellaisia ovimattotyyppisiä miehiä. Sellaisia jotka eivät pysty sanomaan vastaan.
- Feministiprovo
feministi50 kirjoitti:
Kyllähän sokea koirakin luun silloin tällöin löytää, mutta feministille yleensä pariutuminen on vaikeampaa kuin muille, normaaleille naisille.
Tosin jos feministin näkee pariutuneena, niin on melko ilmeistä, että hän on osannut jättää ainakin aluksi filosofiansa vähemmän miellyttävät lieveilmiöt kuten miesten jatkuvan haukkumisen ja demonisoinnin, taka-alalle. Eihän kalastajakaan heti kiskaise täysillä kun kala tulee näykkimään, vaan odottaa kunnes fisulla on koukku suussa kokonaan.
Toinen vaihtoehto on, että feministin mies on joku tästä riippuvainen pyrkyri, esimerkiksi alainen organisaatiossa. Tämä tietenkin varmistaa feministille, että mies pysyy vähällä kurissa. - Feministiprovo
juurikas kirjoitti:
Se oli niitä nössöjä jotka istuvat aamusta iltaan tietsikan ääressä ja tuijottelee treffipalstoja laittamatta kuitenkaan kenellekään mitään.
Puhutko itseksesi?
- mnbvnjkhgcv
feministi50 kirjoitti:
Oli varmasti oikeassa, feministit eivät saa MIEHIÄ, vaan piipittäviä mammanpoikia.
- Femi Nisti
Aivan, feministit etsivät, jos eivät ole lesboja, yleensä sellaisia ovimattotyyppisiä miehiä. Sellaisia jotka eivät pysty sanomaan vastaan.
Ovimattomiehetkin saa siis naista, toisin kuin kaikenlaiset tosimiehet.
Sekös sitten sapettaa.. - Feministiprovo
Femi Nisti kirjoitti:
Ovimattomiehetkin saa siis naista, toisin kuin kaikenlaiset tosimiehet.
Sekös sitten sapettaa..Kai feministinainenkin jonkinlainen nainen on, vaikka sitä onkin usein vaikea uskoa.
Mutta itse tiedän kokemuksesta, että feministi ei ole mikään lottovoitto. Vaikka kyseessä olisikin harvinaisempi tyyppi, jonka naama ei ole mallia petolinnun perse aamupaskan jälkeen, tai varakkaassa tms asemassa oleva feministi, niin silti feministin huonot ominaisuudet pian vievät voiton hyvistä.
On vähän sama verrata feministiä ja normaalia naista keskenään kuin alkoholia ja vettä. Jokuhan voi huomauttaa, että alkoholikin on nestettä, mutta sen vaikutus on ihan erilainen kuin veden. - ehkä feministi
Kai feministinainenkin jonkinlainen nainen on, vaikka sitä onkin usein vaikea uskoa.
Mutta itse tiedän kokemuksesta, että feministi ei ole mikään lottovoitto. Vaikka kyseessä olisikin harvinaisempi tyyppi, jonka naama ei ole mallia petolinnun perse aamupaskan jälkeen, tai varakkaassa tms asemassa oleva feministi, niin silti feministin huonot ominaisuudet pian vievät voiton hyvistä.
On vähän sama verrata feministiä ja normaalia naista keskenään kuin alkoholia ja vettä. Jokuhan voi huomauttaa, että alkoholikin on nestettä, mutta sen vaikutus on ihan erilainen kuin veden.Taidatkin olla TOSI MIES...... heh heh
- Feministiprovo?
ehkä feministi kirjoitti:
Taidatkin olla TOSI MIES...... heh heh
Haluatko liittyä seuraan vai?
- ehkä feministi
Feministiprovo? kirjoitti:
Haluatko liittyä seuraan vai?
No kerro osoitteesi niin tulen keskustelemaan.
- Feministiprovo?
ehkä feministi kirjoitti:
No kerro osoitteesi niin tulen keskustelemaan.
Feministille osoite? Mieluummin sitä antaisi vihin viikon syömättä olleelle verikoiralle. :DD
- emojänis
Feministiprovo? kirjoitti:
Feministille osoite? Mieluummin sitä antaisi vihin viikon syömättä olleelle verikoiralle. :DD
Kysyithän että halutaanko liittyä seuraan, älä nyt jänistä pikku pupu.
- Feministiprovo?
emojänis kirjoitti:
Kysyithän että halutaanko liittyä seuraan, älä nyt jänistä pikku pupu.
Parempi virsta väärää kuin vaaksa feministiä. :DD Sori vaan femu ei tuu kauppoja. :p
- Anonyymi
Puhutko itseksesi?
Välillä taajaan
- puumalainen
Ei auta muu kun iskeä varattu.
- bronze
Sun pitää muuttaa johonkin maaseudulle pikkukaupunkiin tai vastaavaan kuntaan. Siellä on sinkkumiehiä, kun naiset ovat muuttaneet muualle.
Kyllä Tampereellakin on fiksuja sinkkumiehiä, ne vaan eivät kulje baareissa eivätkä välttämättä muutenkaan ole aktiivisesti haku päällä. - Leski ja nainen
Ihmissuhde tulee solmia hartaasti ja huolella. Samalla tavalla lapsetkin tulee panna alulle. Ei ole helppoa aina aloittaa kumppanin kanssa keskustelua, koska on olemassa vaara, että saa pakit. Kevyt huumori auttaa kummasti ja keskustelua voi jatkaa, vaikka toinen ei suosikiksi päätyisikään.
Sinkut eivät todellakaan kulje mikään mainos kaulassa: Oon vapaa!
Elämä on yllätyksiä täynnä, jos antaa tilaisuuden niille.
Tyytymättömyys saattaa sulkea paljon mahdollisuuksia pois.
Ole utelias! Kunnioita toisia ihmisiä. - näin *
Olipa kerran kymmeniä vuosia sitten eräs sinkkumies joka puhui kaikenmaailman höpöjä. Minäpä innostuin kaikesta huolimatta. Vieläkin olemme ystäviä ja jälkikasvuakin on tullut. Ensivaikutelma voi pettää, älkää siihen luottako. Mies ei ollutkaa höpö loppujen lopuksi vaan hyvässä työssä oleva.
- potpuri83
Täältä ainakin 31v sinkkumies löytyy, tule hakemaan pois :)
- kaunis*
Oletko komea ja koulutettu ?
- potpuri83
Tottakai
- potpuri83
(Älä usko ketään joka näin sanoo)
- tuuteli40
Ei oo ei tuu.............
- annelie 33
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
- justjoo
On ainakin olevinaan sinkkuja, nimittäin tuolla treffipalstalla.... heh
- Jos Niikseen
Hauskaa luettavaa .
Ei se väkisin löydy eikä toisia mollaamalla.
Voi olla ettei löydy eikä tule vastaan ikinä so what.
Aurinkoista kevättä . - Ukkeli ehrottaa
Jos kerran ette löydä itsellenne miestä niin voisitte antaa meille varatuille ukoille vähän helpommalla ja lopettaa sen siveydensipuli-esityksen. Saisitte ainakin tarpeenne tyydytettyä ja samalla mekin saisimme paljon kaivattua vaihtelua.
- yäk
Vedä sinä tumppuun, taata. Elukatkin paritella osaa, mutta ihmiset aloittavat ihmissuhteita ja semmoinen suhde vaatii vähän enemmän kuin pelkän seisokin.
- singumies
Missä teitä sinkkunaisia voisi tavata, kaupoissakaan ei tunnista onko joku sinkku tai ei.
- kahvilassa kävijä
Kivoissa siisteissä kahviloissa tapaa normaaleja kivoja ja kauniita sinkkunaisia. Esim. Pyymäellä.
- EI.. siipiveikoille
kahvilassa kävijä kirjoitti:
Kivoissa siisteissä kahviloissa tapaa normaaleja kivoja ja kauniita sinkkunaisia. Esim. Pyymäellä.
MUTTA. Kuka normaali nainen huolii miehen joka maksattaa kaiken naisella. Näkee tosi paljon sellaisia, kuinka mies kehtaa toimia niin. Hullua touhua, ja hulluja ne naiset jotka maksavat miesten menot/kahvit/matkat bussilla ja ruoat.
En todellakaan huolisi miestä joka olisi siivelläeläjä. - pyymäkifani
Tavataan siis Pyymäellä joku keskiviikko.
- en edes kuvittelisi
-----tapaa normaaleja kivoja ja kauniita sinkkunaisia----
Ei ne nyt P-mäelläkään kaikki sinkkuja ole eivätkä ole siellä miesseuraa vartoomassa. Tulee hankala tilanne jos tunkee itsensä jonkun naisseurueen pöytään. Oletko kokeillut, minä en ole niin hullu.
- näin on marjat.
Poikkeapa Ruotsissa. Saat sieltä kivan miehen, ei hän tänne muuta mutta sinä sinne. Ruotsi on muutenkin tällä hetkellä turvallisempi maa kin Suomi.
- Dick Hardon
Nyt on Siwan tv-mainoksessa oikein überfeministi, joka taivuttaa sellaisen muƖkunmittaisen kurkun keskeltä poikki nautinnollisesti ilmehtien.
- tuo tuolla........
Suomen "miehet" ovat Pekka Puupäitä, eivät tajua tuon taivaallista naisista.
- just___iina
tuo tuolla........ kirjoitti:
Suomen "miehet" ovat Pekka Puupäitä, eivät tajua tuon taivaallista naisista.
Vois kyllä nimetä suomen äijät pekka puupäiksi vai olisiko se liian hempeä nimi jurrikoille.
- sinkku30
Joo, vaikka ne on varattuja niin sanovat olevansa sinkkuja, eli siis tampereella ei oikeasti ole yli kolmekymppisiä sinkkuja ja jos onkin muutama niin mitättömiä naisten kustannuksella eläviä.
Kyllä Tampereela miehen saa jos maksaa kaikki sen kulut !!!!!! - Sink ku
Kyllä vaan täältä löytyy 36-vuotias sinkkumies Lempäälästä. :) Omilla toimeen tuleva ja omassa mökissä asuja.
- kysyn ja odot vast.
Oletkos eronnut vai karannut ???????? Mikä on ongelmasi...
- eronnut 40
kysyn ja odot vast. kirjoitti:
Oletkos eronnut vai karannut ???????? Mikä on ongelmasi...
Se on naimisissa ja haluaa vaan hieman vaihtelua elämäänsä.
- sink ku
Eronnut. Ongelmaa ei ole. Ois mukava tavata nainen, joka on mukava ja jalat maassa. :)
- psykologi 50
Miksi sitten netissä roikut ?? Eikö jostain muualta saisi nais-seuralaisen. Saatat olla mukava mies mutta kait sen tiedät että nettiseura ei ole vakaalla pohjalla. Uskon että kaikilla jotka netistä hakevat seuraa, on jokin ongelma.
Ehkä sosiaalisten tilanteiden pelko tai jokin muu. Tai sitten ihminen on jumittunut nettiin ja on kokonaan unohtanut fyysisen kanssakäymisen. No, vikahan ei ole ihmisessä vaan olosuhteet ovat tehneet tämän. Marssi nyt ulos ja ota kontaktia ihmisiin. - hoh hooo
psykologi 50 kirjoitti:
Miksi sitten netissä roikut ?? Eikö jostain muualta saisi nais-seuralaisen. Saatat olla mukava mies mutta kait sen tiedät että nettiseura ei ole vakaalla pohjalla. Uskon että kaikilla jotka netistä hakevat seuraa, on jokin ongelma.
Ehkä sosiaalisten tilanteiden pelko tai jokin muu. Tai sitten ihminen on jumittunut nettiin ja on kokonaan unohtanut fyysisen kanssakäymisen. No, vikahan ei ole ihmisessä vaan olosuhteet ovat tehneet tämän. Marssi nyt ulos ja ota kontaktia ihmisiin.-----ja on kokonaan unohtanut fyysisen kanssakäymisen.-----
Kuules ukkeli. Jos minä alkaisin harrastaa fyysistä kanssakäymistä tuntemattoman naisen kanssa kaupassa tai bussissa niin heti se alkaisi kirkumaan ja saisin käsiraudat ja monta vuotta Kakolaa. Joten keksi parempi idis.
- kaksviis
Myös alle kolmikymppiset ovat varattuja, sii ne jotka kelpuuttaisin.
Ei oo. Tässäki ois vapaa 33v mies. Ei muuta ku tutustutaan.
- singumiäs Treelta
Missähän teitä sinkkunaisia näkisi ja voisi tulla edes jutteleen. Itse olen sinkkumies ja ollut haku päällä jo n. 10 v. En ole juoppo, en tupakoi, henki ei haise ja tulojakin on ihan mukavasti enkä pidä itseäni mitenkään hoivattavana reppanana mutta ei vain tärppää.
Yleensä naiset kaikkialla ottavat jyrkän torjuvan asenteen niin että ei lähellekään uskalla mennä muuten saa heti syytteen ahdistelusta. Näin se vain on, koettakaa kestää totuus. - onioöomö
täällä yksi 33
- vanhapiika
Tampereella, eikä missään muuallakaan ole fiksuja sinkkumiehiä, kaikki kivat ja älykkäät ovat varattuja. Näin se vaan on, meikä päätyy vanhaksipiiaksi.
- 14+17
Suurin osa kusipäistä on varattu ja me kunnolliset miehet ollaan ikuisesti sinkkuina.
- puolisokee
Joku sanoo että sinkkumiehiä on tampereellakin mutta kertokaa nyt sitten ihmeessä että MISSÄ ne liikkuvat/bilettävät/oleilevat. Sitten vasta uskon kun näen omin silmin.
- onxnenäälasit
No tässä ois ainaki yks. Oon 33v
- minäkin siellä
-----kertokaa nyt sitten ihmeessä että MISSÄ ne liikkuvat/bilettävät/oleilevat.----
Siellä missä miehiä yleensäkin näkee, kaduilla kaupoissa työpaikoilla busseissa ja kohta ratikassa. - Ujo sinkkum 25v
Viihdyn paremmin kotona kun ei huvita baareissa käydä kun ei sieltä löydä seuraa.
- mä vaan
vaaginan haju on todella kamala .haisee kusi,hiki,valkovuoto,moonisveri,edellisillan miehen sperma,hiivasieni ja jopa paska.
ja ihmetellään kun ei pysty vaaginaa nuoleen. - Sellanen tappi
Tappi kysyjän perseeseen.
- 9+10
Tunge sä se tappi nyt vaan omaan perseesees.
- juhannusneito30
Juhannus tulossa ja ei ainoatakaan sinkkumiestä mailla halmeilla.
- kokenut30
Ota varattu mies jos et sinkkua saa. Kun niille vähän silmää baarissa vinkkaa niin ovat hövelinä tulemassa matkaan jos tyttöystävä/vaimo on esim sukuloimassa.
- laatua-haluava
Sinkkkumiehiä on kyllä. Pieniä piiperoisia, kouluttamattomia yleensä. Mutta jos hakee laatua niin pää jää vetäjän käteen.
- laatu kaikki haluaa
Laatumiehet haluaa myös laatua, eikä se tarkoita laumaa kakaroita edellisistä suhteista. Sen lisäksi, jos laatumiestä haluat, sinun pitää olla aktiivinen itse, ruikuttaminen ei auta, on tehtävä työtä tavoitteiden saavuttamiseksi.
- öpöö
Mee kaukokärvelle ja kysy pehkua tai öpöö jos ne eii oo paikalla kysy kyytiä vanha hiihto klupille sielä on sinkkuäijiä tupatäynä!
- Hyvä neuvo
Älä lannistu.
Tiedän aivan varmasti, että Matti Nykänen on pian taas vapaa mies.
Lue lehtiä, iske kiinni kuin leipään, anna haastattelu, että Matti ihastui sinuun ja on niin kiva miäs että .... - 28 ynnä risat.
Otin itse varatun, ja nyt pyyhkii hyvin. Pitkiä koulutettuja hyvän-näköisiä sinkkumiehiä tampereella ei ole.
- jään sinkuksi
Nekin harvat sinkkumiehet tulevat treffeille HUPPARISSA JA LENKKAREISSA !!!!!!!!!!!!!!!! Voiko idiootimpaa olla, käsittämätöntä, eikö niillä ole ketään joka neuvoisi pukeutumisessa???? Kun tollot eivät itse ymmärrä...
- refdsfds
Aika heikko provo.
- luomunainen32
Tampereella on paljonkin sinkkumiehiä mutta ne istuvat aamusta iltaan tietokoneen ääressä treffailemassa ja naisia riittää.... siis tietokoneessa.
- jooohanon
Ai se on miehen tehtävä tehdä aina aloite? Onko tää 1960-luku?
- Anonyymi
Tervetuloa tänneppäin. 😃 Vaikka olenkin tulossa käymään ensi viikonloppuna tampereelle😊
- Anonyymi
Parasta pysyä kaukana feminismillä myrkytetyistä ämmistä
- Anonyymi
Miehet? Ei täällä ole näkynyt miehiä aikoihin. Vain näitä uuden ajan miehiä nutturoissa ja meikeissä.
- Anonyymi
Jospa lopetettaisiin se vinkuminen siitä lompakon paksuudesta ja korkeasta koulutuksesta. Itse olen 40v, ihan normaalin painoinen ja näköinen. En polta ja harvoin tulee viinaa vedettyä. Asun Ranta-Tampellassa ja veneeni on Naistenlahdessa.
Mutta eipä nämä paljoa paina, kun se Hervannan KamaMake tarvitsee naisellista huolenpitoa, että se nyt tällä kertaa pääsis aineista erooon. - Anonyymi
Juu maalta löytyy eläköityneitä metsureita ja muita makupaloja. Sinne vaan valikoimaan parhaat päältä.
- Anonyymi
Vastaavaa on koettu muuallakin.
- Anonyymi
Ehän tääl ole ku hulluja akkeleita.
- Anonyymi
Niin on, ja sivupersoona on näyttelijä.
- Anonyymi
Jos et saa suutasi auki, etkä käsitä käydä vaatekaupassa/kampaajalla, kuntoilla läskejä pois ,
ja olla ennenkaikkea valloittava,
ja varsinkaan hymyillä,
ei ihme että peilistä tuijottaa häpeävä ja murjottava ,
vähemmän miehiä viehettävä kuvastus.
Aina itsessä vika jos kukaan ei ole kiinnostunut, ei kukaan sohvalta tule hakeen.......
- Anonyymi
Kyllä miehiä löytyy, mutta kauniita naisia ei löydy? Olen etsinyt netissä, kadulla, marketeissa, lenkkipoluilla, jopa uimarannoillakin käynyt. En tiedä, mihin on kadonnut kaikki kauniit leveälanteiset naiset, joilla on vielä pitkät hiuksetkin, 30-50v. Sitten, kun näkee sellaisen, niin kaikki on varattuja tai niin ylpeitä, ettei edes puhu mitään, leikkii vain kännykällään, eikä kuule mitään. Sitten on taas niitä tasapaksuja, hiukset kynittyjä, kasvot pöhöttyneitä ylisuurissa vaatteissa ja froteehousuissa, nekin roikkuen, jotka sitten olisi heti tulossa, mutta ei ole minun mieleeni. Talvella naisia ei kiinnosta miehet ollenkaan, mutta keväällä jokainen hymyilee, en tiedä, minkä takia? Ei se kevät niin erikoinen ole, enkä silloin oikein ehdi naisia katseleen, kun on muita menoja ja lähden maaseudun rauhaan kaupungin hälinästä. Kun olin 30v ja varattu, niin lähes joka päivä olisi ollut mieleisiäni tulossa, mutta kun erosin 5-6 v sitten ja nyt 50v ja vapaa, en lihava sika, en tatuoitu, hiukset päässä, hoikahko, yli 180 cm, niin kukaan nainen ei yritä edes tutustua? Ehkä vaatimukset naisilla on niin kovat, että täytyy olla hieno auto, omakotitalot, kesämökit ym. Mutta, mistä nainen tietää onko niitä tai jotain muuta? Olen kyllä joskus päässyt treffeille asti ja ne naiset kysyi heti, minkälainen asunto,ammatti, ym. Niitä ei kiinnosta mies sellaisenaan, tärkeää on vain ne kulissit, mitä nyt ihmiset sanoisi, jos ei ole upeaa autoa, veneitä, kesämökkejä, ulkomaanmatkoja, ravintolailtoja, juhlia, ym. Ei miehen ulkonäöllä väliä, kun vain on kaikkea näytettävää naapureille.
- Anonyymi
Eipä ne naiset osaa edes lukea ja vastata, kun laitoin mDatesiin ilmoituksen? N.290 viestitti, että ota yhteyttä, kun laitoin, että laita sp-osoite vastaukseesi, niin vastailen. Ei osannut kukaan ja kyselee, miksen vastaa? Tämä kertoo jotain naisten älykkyydestä, kun laitoin,etten osta coinsseja turhan takia, kun ei siltikään vastattu?
- Anonyymi
Ei murjottava ruttuturpa, tupakka suussa , ja siiderilasi kädessä ,
ketään saa eikä ketään läskiperseet kiinnosta, katsokaa ämmät reisienne ja perseenne kokoa , ja ennenkaikkea alavatsaanne peilistä, ja negatiivista luonnettanne, meikkaamatonta naamaanne, puukolla leikattua tukkaanne ,ja lihavaa olemustanne, niin siinä syy miksi asiat ovat kuin ovat.
- Anonyymi
Jos ei Treella saa miestä tai naista, voi vain katsoa peiliin, täytyy olla itse aktiivinen ja mielyttävä , positiivinen ja iloinen.
Kun katsoo kadulla laahustavia ruttuturpia ei ihme jo ei saa .
Kaikki saa ja kaikille annetaan, vanha sanonta joka pitää paikkansa. - Anonyymi
on täälä sinkkuja mut kaikki siiderivalaat ei kelpaa .tai yh-tyypit jotka hakee mokalleen maksajaa.kun se elämän prinssi lähti paremman mukaan.
- Anonyymi
Ei murjottava ruttuturpa, tupakka suussa , ja siiderilasi kädessä ,
ketään saa eikä ketään läskiperseet kiinnosta, katsokaa ämmät reisienne ja perseenne kokoa , ja ennenkaikkea alavatsaanne peilistä, ja negatiivista luonnettanne, meikkaamatonta naamaanne, puukolla leikattua tukkaanne ,ja lihavaa olemustanne, niin siinä syy miksi asiat ovat kuin ovat.- Anonyymi
Tuo on totta, liikalihavia on paljon, eivätkä tajua ettei stretsit sovi läskiperseelle, ei noin tyhmiä kukaan halua lähestyä, paitsi vääränväriset kun ovat ainoita ehdokkaita, hyvä että vievät jyvät akanoista, jää herrakansalle parhaat päältä.
- Anonyymi
Kyllä on paljon liian negatiivisia ihmisiä , ei kukaan jaksa naputusta kuunnella eikä katsella juoppoja , ylipainoisia ja murjottavia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1506478- 322322
- 1872099
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101343Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.891286- 731077
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,25987Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke10858