Eli meille tuli Soneran kautta taloyhtiölaajakaista ja minulla oli aiemmin Soneran määräaikainen laajakaista. Pitääkö minun tehdä itse mitään muutoksia tietoihin? Olen ymmärtänyt että muutokset tulevat automaattisesti voimaan ilman että minun tarvitsisi itse tehdä mitään. Taloyhtiökaista on jo ilmeisesti käytössä sillä joulukuulta tuli lasku joka ei ollut täyttä kuukautta ja kuitenkin laskussa on että seuraava lasku erääntyisi ensi kuussa. En pääse omilla tunnuksillani kirjautumaan Soneran keskusteluihin, sillä se herjaa että tunnukseni on väärä. Silti kyllä pääsen katsomaan omia tietojani tunnuksillani ja siellä näyttää että olisi toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka ilmeisesti on sitten se taloyhtiön sopimus? Että eihän sieltä sitten pitäisi enää laskuaakaan tulla koska minulla on yhteytenä ollut aiemmin 10/2 enkä ole siihen itse mitään muutoksia tehnyt, joten tuon yhteyden pitäisi nyt sitten sisältyä vuokraan eikä laskua enää kuuluisi teiltä tulla.
TVT asuntojen laajakaistasta
1
120
Vastaukset
Moikka!
Olet ymmärtänyt aivan oikein, muutokset tehdään automaattisesti. Tuo laskuilla oleva lause on vakiolause, joten ei siitä huolta.
Jälkikäteislaskutus on meillä käytössä eli jos siellä on sovittu toyhtiökaistan alkavan joulukuun alusta niin näihin aikoihin pitäisi viimeistään tulla se viimeinen lasku vanhasta sopimuksestasi joka koskee marraskuun käyttöä.
Sopimuksesi on automaattisesti meiltä muutettu toistaiseksi voimassa olevaksi taloyhtiösopimukseksi ja hinnoittelu muutettu vastaamaan sitä.Tämä tieto päivittyy myös Omille Sivuille :)
10M TVT:llä on meiltä veloitukseton nopeus. Jos sinulla tuo nopeus löytyy myös Omilla Sivuilla merkittynä niin ei ole tulossa laskua meiltä, siitä alkaen kun taloyhtiösopimus on merkitty alkaneeksi.
Kirjoitit, ettet pääse meidän omaan foorumiin kirjoittamaan. Haluaisitko, että selvittäisin nikin tilanteen? Voit halutessasi myös kirjoittaa meille privana tästä esimerkiksi facebookkiimme (www.facebook.com/sonera) ja kertoa käytössä olleen nikkisi niin selvitämme asian :)
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819