TVT asuntojen laajakaistasta

selvennystä kaipaisi

Eli meille tuli Soneran kautta taloyhtiölaajakaista ja minulla oli aiemmin Soneran määräaikainen laajakaista. Pitääkö minun tehdä itse mitään muutoksia tietoihin? Olen ymmärtänyt että muutokset tulevat automaattisesti voimaan ilman että minun tarvitsisi itse tehdä mitään. Taloyhtiökaista on jo ilmeisesti käytössä sillä joulukuulta tuli lasku joka ei ollut täyttä kuukautta ja kuitenkin laskussa on että seuraava lasku erääntyisi ensi kuussa. En pääse omilla tunnuksillani kirjautumaan Soneran keskusteluihin, sillä se herjaa että tunnukseni on väärä. Silti kyllä pääsen katsomaan omia tietojani tunnuksillani ja siellä näyttää että olisi toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka ilmeisesti on sitten se taloyhtiön sopimus? Että eihän sieltä sitten pitäisi enää laskuaakaan tulla koska minulla on yhteytenä ollut aiemmin 10/2 enkä ole siihen itse mitään muutoksia tehnyt, joten tuon yhteyden pitäisi nyt sitten sisältyä vuokraan eikä laskua enää kuuluisi teiltä tulla.

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka!

Olet ymmärtänyt aivan oikein, muutokset tehdään automaattisesti. Tuo laskuilla oleva lause on vakiolause, joten ei siitä huolta.

Jälkikäteislaskutus on meillä käytössä eli jos siellä on sovittu toyhtiökaistan alkavan joulukuun alusta niin näihin aikoihin pitäisi viimeistään tulla se viimeinen lasku vanhasta sopimuksestasi joka koskee marraskuun käyttöä.

Sopimuksesi on automaattisesti meiltä muutettu toistaiseksi voimassa olevaksi taloyhtiösopimukseksi ja hinnoittelu muutettu vastaamaan sitä.Tämä tieto päivittyy myös Omille Sivuille :)

10M TVT:llä on meiltä veloitukseton nopeus. Jos sinulla tuo nopeus löytyy myös Omilla Sivuilla merkittynä niin ei ole tulossa laskua meiltä, siitä alkaen kun taloyhtiösopimus on merkitty alkaneeksi.

Kirjoitit, ettet pääse meidän omaan foorumiin kirjoittamaan. Haluaisitko, että selvittäisin nikin tilanteen? Voit halutessasi myös kirjoittaa meille privana tästä esimerkiksi facebookkiimme (www.facebook.com/sonera) ja kertoa käytössä olleen nikkisi niin selvitämme asian :)

Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe