nämä pakolaiset ovat vallan kovia säästämään työeläkettä varsinkin arapit mustalaiset ja somaalit ja tulevat saamaan varmaan aikanaan hyvän työeläkkeen ha-haa
pakolaiset
2
157
Vastaukset
- sossupummit jyrää
Saman eläkkeen ne saavat kuin sinäkin, ei suomessa työtä tarvitse tehdä saadakseen eläkkeen, on takuueläke eläkeläisen asumistuki toimeentulotuki joka kattaa muut menot. Tuskin tulet saamaan yhtä suurta työeläkettä, kuin mustalaiset ja somalit. Mustalaiset saavat sitä paitsi yleensä eläkkeen tullessaan täysi-ikäisiksi, koska eivät oppineet kirjoittamaan ja lukemaan, ei sellainen voi koskaan työllistyä, varsinkaan kun ei itse halua, he ehtivät nauttimaan eläkettä 10 X enemmän kuin sinä eläessäsi.
- paljon 1 + 2 torvelo
paljon 1 2,taijat meleko pöhelö kun naljailet pakolaisista ymm.mieti torvelo paljonko sinäkin maksat 48 v aikana eläkemaksuja,ja sit elät muutaman vuoden pitempään. ha haa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810