Hahahahah mulla on vitusti isompi ja mul sentää seisoo toisin ku teillä huumeiden käyttäjillä
Vastaukset 5
- Jyrki Katainen
Mulla on pieni sillä ei saa naista.
- Businesmän
Olen käyttänyt ja myynyt kannabista yli 10 vuotta. Silti seisoo tanakasti ja pituuttakin on kohdun pohjille asti;) Niin ja alla hurisee 45000 euron uusi auto. Näin se kannabis "tuhoaa".
- MENE VITTUUN!
Saatanan paskakasat jotka teette yhteistyötä lurkkien kanssa! Vittu teidät kannabiksen riistokauppiaat pitäisi tappaa !
- Sirius Sir
Voin taata että minulta löytyy isompi ja sen tiedän että tilanne tulee muuttumaan teidän ahneiden paskojen kohdalta.
- swaagohq
Hmmm... te normaalit ihmiset valitatte aina siitä kännissä ku ei seiso, sillo ku lähet hiiseis ja muissa kivois seteis nussii nii sillo on piru irti... et oon nainen ja totean tällee muutaman vuoden kokemuksel et narkkarit osaa panna paremmin te vitun "sivistyneet" huume vastaiset dokut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511343Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423