Hahahahah mulla on vitusti isompi ja mul sentää seisoo toisin ku teillä huumeiden käyttäjillä
mulla on isokyrpä
5
176
Vastaukset
- Jyrki Katainen
Mulla on pieni sillä ei saa naista.
- Businesmän
Olen käyttänyt ja myynyt kannabista yli 10 vuotta. Silti seisoo tanakasti ja pituuttakin on kohdun pohjille asti;) Niin ja alla hurisee 45000 euron uusi auto. Näin se kannabis "tuhoaa".
- MENE VITTUUN!
Saatanan paskakasat jotka teette yhteistyötä lurkkien kanssa! Vittu teidät kannabiksen riistokauppiaat pitäisi tappaa !
- Sirius Sir
Voin taata että minulta löytyy isompi ja sen tiedän että tilanne tulee muuttumaan teidän ahneiden paskojen kohdalta.
- swaagohq
Hmmm... te normaalit ihmiset valitatte aina siitä kännissä ku ei seiso, sillo ku lähet hiiseis ja muissa kivois seteis nussii nii sillo on piru irti... et oon nainen ja totean tällee muutaman vuoden kokemuksel et narkkarit osaa panna paremmin te vitun "sivistyneet" huume vastaiset dokut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4104988Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602886Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912459- 391665
- 531645
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461610- 881455
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei111173MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim161106Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1651105