S60 ja V70 hinnan pudotus (Summun malleja molemmat)

Kahden Volvon juttu

Ostin tämän yksilön uutena 2004 syksyllä 2005 korilla
http://www.auto1.fi/volvo/s60/107154

Ja vaihdoin tähän volvoon syksyllä 2009 (2010 korilla) (84 tkm ajettuna)
http://www.auto1.fi/volvo/v70/123772

Olen ostanut uutena 10 v aikana kaksi ( 50 000 €/kpl) varusteltua volvoa. Nyttemmin sattumoisin molemmat autot ovat yhtä aikaa liikeissä myynissä. Toisella on ajettu 121 tkm (kolme omistajaa) ja toisella 70 tkm (minä). Molempia autoja ajoin vajaa 5v ja hinta tippui liki 5000 € vuodessa näitä vaihtaessani.
Uuden Volvon ostossa voi sanoa, että neljän vuoden ajolla tiputat hintaa 20000€ eli sama kun ostaisi kahden kympin auton ja ajaisi sen 4v jälkeen kaatikselle.
Yhteenvetona: Volvo tiputtaa hintaansa noin 38 senttiä / kilometri.

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä on

Pitäisi autoasi paremmin, niin saisit paremman kaupan. Mitä kalliimpi auto sitä enemmän euroja haihtuu alkuvuosina.
      Autojen arvo alenee prosentuaalisesti, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
      Volvot pitää arvonsa keskivertoa paremmin.

• gs birotor

Samanlaisia arvonpudotuksia on kaikilla tuon hibtaluokan autoilla, eli mikä oli jutun pointti?

• LYHYT VASTAUS

EI MIKÄÄN

• Aloittaja..

Molemmat ostin uutena ja yli 20 000 € tippui molemmista neljässä vuodessa hintaa vaihtotilanteessa.

• neroille kauraa

köyhän ei kannattaisi ostaa liian kallista autoja ja varsinkaan hankkia paljoa lisävarusteita.
        Osta pikkukinneri perusvarusteilla niin eurot säästyy ja vaihdossa et ole hävinnyt niin paljoa euroja.
        Vinkki: autojen arvo laskee prosentuaalisesti ja sen kun ymmärrät niin hoksaat koko asian.

• Captivated

Itse ostin Volvo v70 Ocean Race- mallin vuonna 2002 ja se maksoi reilut 40.000 Euroa. Nyt sillä on ajettu 200tkm ja siitä saanee 5-6tonnia.
      Siis ainakin 35.000 euroa on mennyt 12 vuodessa. Silti ei yhtään kaduta. On vaan niin hyvin toiminut ja toimii edelleenkin.. Nyt vaan jo viime vuodet kesä-autona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe