Voitin rehellisesti 436euroa ilmaispeleillä ja olen tyytyväinen

Tyytyväinen asiakas

Terve,

Lueskelin noita kaikki "voitin 200,000" yms juttuja ja eihän ne totta ole. mutta kun aihealueena on "Voitin" niin itelle ei ole koskaan noin isoa pottia vielä tullut kohdalle vaikka olen kaikki mahdolliset ilmaiset pelit kokeillut ja monille sivuille tallettanu. Paras voitto mitä ilmaisille rahoilla voitin oli www.comeon.com sivustolta. Ja haluan rehellisesti korostaa että ei ole kyse mainostamisesta yms. olen vuosia pelaillut ja kaikille muilla sivustoilla on aina sama homma että täytyy sitten nuo rahat jota ilmaiskierroksilla voittaa niin kierrättää esim x35 yms.
No kuulin kaverilta tästä Comeon.com sivustosta kun hän tekee sinne affiliate hommia. Ajattelin että varmaan yhtä vaikea voittaa ja saada oikeasti rahoja ulos kun kaikilla muillakin sivuilla, päätin kuitenkin kokeilla. Sain 5 euroa ilmaiseksi pelirahaa ja voitin sillä jack hammer pelistä 28euroa. Koska kierrätysvaatimuksia ei rahalle ollut niin ajattelin että tämähän on loistavaa! Pelailin sitten hetken heidän jotain uutta south park peliä euron panoksella kunnes yhtäkkiä voitinki kunnolla :D (ainakin itselle iso voitto) sain reilut kaksi sataa ja lopulta illan päätteeksi olin saanut 436e ja tyytyväisenä nostin tilille ne!
Rahat tulivat 3 päivässä tililleni. Nyt sitten sain sähköpostiini viestin että Olympialaisten ajan on tarjolla päivittäin hyviä tarjouksia yms. Heidän kärkitarjous oli sillain että tallettaa 20euroa niin saa 60euroa. Ajattelin nyt tuota kokeilla ja katsoa jos taas sattuisi jotain voittamaan :D suosittelen muille kanssa. Bonuskoodi siihen oli Jääkiekko2014 Kokeilkaa kun ei ole mitään pahaa sanottavana kyllä sivusta www.comeon.com

1

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koira haudattuna

Saatko rahaa mainostamisesta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      2163
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      209
      2087
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1241
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1165
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1050
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe