Eilen oli kaurahiutaleet tarjouksessa Oli ihan pakko ostaa
Että tässä sitä velliä keitellään.
Mitä teillä keitellään?
Aamupuuron paras kaveri?
Ajattelin kokeilla hapankorppua ja juustoa päälle.
aamiainen s24.lla
26
156
Vastaukset 26
- &&&&.
Kahvia ja karjalanpiirakkaa
- *vitsiiiiiiiiiiiiii*
Pontikkatahan sitä keiteltiin heti aamusta ennen vanhaan. Mutta sitten viinat halpeni ja pontikka ei ollut muotia ja viron rajat aukesi niin meni sekin ilo ja oli alettava tekemään aamukahveja, meinaan pontikkapannulla saa hyvät kahvit kun kirkastaa kolmesti.
Ja vanhoilla hiivoilla saa hyvää hiivaleipää. Hellalla porisee parasta aikaa kaurapuuro, kuten muinakin aamuina. Kyytipojaksi kaurapuuro saa lautaselle voisilmän. Sitten vaan ääntä kohti ja taas jaksaa painaa.
Tänää aamiaisella paistettua pekonia ja munaa. Lisukkeina tomaattia, kurkkua, paprikaa ja jäävuorisalaattia, juomana maitoa. Päälle pari mukia kahvia.
Ja kuukelin kanssa samoilla linjoilla. Kaurapuuro ei muuta tarvi kaveriksi kuin voisilmän.Tätä nykyä ei enää yhtään mitään.
Ei tartte aamuisin ku sumpin keittää. Se riittää ihan hyvin. :)
Kahvia keittelen aamuisin ja sitten olen siirtynyt vaaleaan leipään kun maha ei ole reissarin kaveri. Ne kävi sotajalalle ja enhän minä sellaista katsele ;)
Leivän päälle pikapikaa kurkkua makkaraa juustoa ... siinä ne minun keittelyt sitten on ... ja sitten valoa kohti.
oih saisipa itselleen oman puuronkeittäjän
Kyllä puuro ihan maittavaa on mutta kun en jaksa.
Ja kylmänä puuro on erikoisen hyvää myös paistettuna on ihan tosi hyvää.No ei muuta kuin sitten vellin keittoon ja se hapankorppu oli hyvä juttu. Joo ja juustoakin on kun ostin uuden paketin.
Voisilmä tai oikeestaan margariinisilmä se oli, niin oli hyvää. Tänään voisi kokeilla mansikkakeiton kanssa, jos viilenisi nopeampaa.
Oletteko huomanneet että kun puuro vähän pohjaan tarttuu ja sen lusikalla sieltä raapii niin se maistuu ihan popcornilta. Sehän olikin hyvää, taidan yrittää tänään samaa.
Ja hyvää ystävänpäivää, pontikankeittäjällekin ;)mii-su kirjoitti:
Popcornilta.. :DDDDDDD Ihan mä repesin.
Noh, älä ny repee kun kokeile ja maista. Kun olin pieni niin äiti aina raapi sen pohjan, nyt mä isona sitten hokasin että siellä se paras maku on, kun vaan uskaltaa. Ei tiettykään saa olla palanut vaan takertunut.
huqe kirjoitti:
Noh, älä ny repee kun kokeile ja maista. Kun olin pieni niin äiti aina raapi sen pohjan, nyt mä isona sitten hokasin että siellä se paras maku on, kun vaan uskaltaa. Ei tiettykään saa olla palanut vaan takertunut.
Täytyypä testata joskus, kun puuronhimo iskee. :)
- Himokaspuuronsyöjä
mii-su kirjoitti:
Täytyypä testata joskus, kun puuronhimo iskee. :)
Nyt iski tosi himot.
Taidan tulla teitille maistajaisille. Olen hyvä esimaistaja ja voin kertoa rapeuden.
- inkkaritar
Tämän aamun menyy : Kahvia, hapankorppuja, kalkkunaleikettä, juustoa, paprikaa ja kurkkua. Puurot ei kuulu mun aamuihin.
Tänään terveellinen aamiaiseni käsitti kahvia ja ison palan lakka-kermakakkua. Toimii.
- K. kake
Keitellään makarooneja vedessä. Keitonjälkeen kaadetaan ylimääräinen vesi pois. Makarooneihin lisätään tonnikalaa ja voita. Halpa ja maittava ateria. Korvaa perunalastut.
- Toimii muuten.
Mutta... ravintoarvotkin on mitä runsaimmat?
Aamiaiseksi sopii hyvin :
Keitellään makarooneja vedessä.
Keitonjälkeen kaadetaan ylimääräinen vesi pois.
Makarooneihin lisätään voita ja hiukan maitoa. -nam
- ttyttöö
Mä söin heti herättyäni mustikoita!
Ostiko kukaan ku Lidl´ssä oli kerran lauantai-tarjouksessa ihania mustikoita.
Ostin niitä monta rasiaa kun on tossa vieressä niin kävin useamman kerran ostaa ne sallitut 2 pientä pakettia. 125g. taitaa olla ja Chilestä Ursprung : Chile ? Tosi namia.
Vähän oli muutama marja homeessa mutta nekin oli tosi hyviä.
Nyt vaan hohhoijaa kun joku keittäisi keittäisi kaffetta.... :(
Tollasen huononkin poikaystävän menettämisessä on se huono puoli että meni sitten se automaattinen aamukahvinkeittäjäkin ;)- Itsensä ystävä.
Olipa viisas poikaystävä kun läksi.
Sinulle poikaystävä ei ole poikaystävä vaan palvelija. - kirvesvartta
Itsensä ystävä. kirjoitti:
Olipa viisas poikaystävä kun läksi.
Sinulle poikaystävä ei ole poikaystävä vaan palvelija.Tässäpä oivallinen esimerkki siitä miksi täällä keskustelu on mahdotonta - kukaan ei tajua mitään! huh huh .
Hyvää päivää kirvesvartta
- Pärski
Hei,
testasin tänään uudenlaista, todella simppeliä aamupalaa - kiireaamut hoituvat tällä: purkki luonnonjugurttia, banaani viipaloituna, sekä reilu kourallinen Nestle Shredded Wheat -muroja. Annoin murojen ensin hieman pehmetä jugurtin seassa. Maistui hyvältä!
Sain näitä uutuusmuroja testattavakseni Hopottajat-palvelun kautta. Murot sisältävät 67 % täysjyvävehnää ja 23% marjasosetta (vadelma-, mansikka- ja karpalo).
Lisää tietoa uutuustuotteesta löytyy osoitteesta:
https://www.nestle-cereals.fi/products/cereals/shredded-wheat-punaiset-marjat
#shreddedwheathopo #hopottajat Paras aamupala syntyy kun sekoittaa kaurahiutaleita ja talkkunaa rasvattomaan piimään itselleen sopivassa suhteessa ja lisää makeutusaineeksi hieman sokeria. Kyllä on tuhti aamiainen ja jaksaa painaa. :)
Kaurapuuroa keittelen säännöllisesti - tosin vesipohjaisena. Makua tulee mukavasti, kun laittaa lautaselle mukaan hieman mansikkahilloa. Pannukahvi maistuu myös hyvälle (mustana ilman sokeria) :)
Itellä menee yleensä kuppi kuumaa kaakaota, muu syöminen riippuu ihan miten on saanut nukuttua ja illalla syötyä. Kanamunaa tomaatilla ja makkaralla on tullut paisteltua jos on nälkä.
- katsoja.
Aamiainen Tiffanylla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1791384- 881214
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2191131- 68952
- 62744
- 55600
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504- 45497