Suomessa on vahvaa siirtomaaisäntien jälkeläisten kieliterrorismiä.
Tuo terrorismi on jo pitkälle kehittynyttä ja sitä johdetaan peräti röyhkeästi
mediankautta.
YLE on täysin terroristien käytössä ja me maksamme siitä
pakkoveroina. Röyhkeä kielivähemmistö on saanut erikoisoikeudet joilla
se on saanut itselleen merkittäviä virkamiespaikkoja ja johtajia esimerkkinä
on YLE jonka johto ja henkilöstö on kielivähemmistön hallussa.
YLE:n toiminta ruotsittajana on täysin terrorismia pääväestöä kohtaan.
Seniorit on oikein että meitä alistetaan ja kyykytetään
4
156
Vastaukset 4
- Herätkää jo
YLE:n toimittajat pääsäntöisesti suomenruotsalaisia ja siinä syy miksi ruotsalaisia
yli ihannoidaan tuolla olympilaisissa.
Olympilaisten selostajat ovat ohjeistettu pitämään ruotsalaisten puolta selostuksissaan.
YLE ruotsinkieliset kanavat vievät suurimman osan YLE:n pakkoveroista vaikka sen
pitäisi olla väestöön suhtautettu eli 5% pakkoveroista sinne ruotsalaisille.
Itse en katso mitään ruotsalaisia TV:n ohjelmia enkä avaa koskaan YLE femman kanavalle. - Muutetaan systeemiä
Ruotsin hehkutus medioissa ja YLE:ssä on melko uusi asia. Ei ylipursuavaa ruotsin ihannointia esiintynyt vielä 10 vuotta sitten tai se oli vaan normaalia vieraanmaan
kohtelua silloin. Pitäisin kotenkin kohtuullisena että Suomi olisi tasapuolinen naapurimaitaan kohtaan ja urheilussa edenkin eikä mitään ylipursuavaa suitsuttamista
ruotsiin pitäisi sallia ollenkaan. - Pois ruotsitus YLE
YLE:n ruotsitus tympii ja koko ruotsalaisuus tuntuu jo ihan tyhmältä.
- Herätkää jo
Onko suomenruotsalaisille kaikkein tärkeintä ruotsalaisuus?
Ihmettelen missä muussa maassa kansalaiset pitävät vieraanmaan
asioita kaikkein tärkeimpinä mutta meillä on nämä svedarit jotka ovat täysin
ruotsalaisia ja ovat kuin myyriä täällä Suomessa ja tekevät taustatyötään
ruotsin hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398