Kattoremppa

RUUVI

Mitäkohän tulisi maksamaan peltikaton laittaminen n 170m2, Olisiko kauhajoella jotain yritystä jota joku voisi suositella.Niin vanhan tiilikaton purku ja uudet ruoteet pitäis laittaa .Rännit hyvässä kunnossa .piippu ja ilmastoinnin läpivienti, ei jiiriä

27

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattokuntoon

      Täältä pirkanmaan aluellta voisin suositella yrityksiä ja kysyä hintoja. Tarvitko pellit katolle?

    • Taitaa olla

      kun ostaa tosiaan Pirkanmaalta kun sieltä saa betoninkin kaikkein edullisemmin

    • ämmättimies

      kauhajoella joku edullinen firma tekee konesaumakattoja ota sinne yhteyttä ,en muista nimeä

    • HYVÄ TYÖ

      Otapa yhteyttä Ilmajoen Kattomiehiin tehneet paljon Kauhajella ja hinta sopuisa. Tehneet hyvää työtä meilläkin on sieltä ja tiedän muitakin ja työ onnistuu nopeasti.

    • eikaipaljoamaksa

      Ei tuollainen kai paljon maksa jos pellit vain vaihtaa, mutta on iso nostaminen pitkissä harjalle, niissä.

      Määrämittaiset vain peltifirmalta jotka laittaa sitten.

    • assi1

      n.12.000 ekua

    • Kattokalu

      hahaha no kattoremontti maksaa olikeesti 3000,-

      • tiptup

        Venite tekee hyvää jälkeä.


      • metalli1
        tiptup kirjoitti:

        Venite tekee hyvää jälkeä.

        Ei taida olla pitkää työkokemusta firmalla alalla.


    • on nätti homma

      Itse meilläpäin isännät katot laittavat kuntoon, eikä siinä kauaa päivitelläkään, ota meiltäpäin oppia, ei koko kuntaa yhden katontakia kysellä kysellä.

    • pyytää saa

      Eikös tuo venite vedä ihan hatusta hintoja, kokonkylästä 3 kertaa edullisemmin samaa peltiä.

      • Jehu

        Samanlaisia kokemuksia ko.putiikista......


      • renkaanpotkija

        on halpaa joo. oli vuoden katolla ja lähti pinnoote kävelemään ...


      • Köyhtynyt asiakas
        Jehu kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia ko.putiikista......

        Minua rokotti viimesen kerran,on muita parempia ja paljon halvempia..Kehuvat vain iyseään kuinka hyviä ovat omasta mielestä. En viitsi kuunnella moisia yrittäjiä onneksi k,joella muitakin.


      • tympii

        Minun vanhempia Venite vedätti Kauhajoella kunnolla. Arvioivat kattoremontin hinnaksi 4.000€, mutta 14.000€:n lasku tuli. Äiti kilttinä maksoi laskun ja antoi asian olla. Itse yritin puhelimitse ja reklamaation kautta hoitaa asiaa, mutta mitään kohtuullistamista ei saatu. Ja näistä huijareista kun varoitetaan, mutta joku menee kuitenkin lankaan.


      • Kattelin

        joskus kun aloittelivat yrittämistä niitten töntekoa ja totesin, että toisen niistä vois ottaa töihin, mutta toinen oli avuton.


    • Tehokasta kun

      kaksi tekee yhden miehen työt niin silloin tulee niiltä tilattua kaksi kertaa...ensimmäisen ja viimeisen kerran. Toinen kyllä tekee ja taitaa vähän osatakkin.

      • niskaan puhaltajia

        Isäntähän ei tee yhtään mitään, eikä maksaisikkaan.


    • ABC- pöudästä suoraa

      Kauhujen joen tuniksilta vishhin töyrä petti, mutta katto vuotaa edelleen, ja remmpa sisällä tekemättä ja ilman teetettynä.

    • Stadin peltikate

      Miks vitussa purat vanhankunnon ikuisesti kestävän tiilikaton ja vaihat sen ruostuvaan ääntäpitävävään
      peltikatteesseen?
      Minun käsitykseni mukaa tiilikatto on arvokkaampi ku pelti vai oliko se päinvastoin?
      Miksi et osta uusia tiiliä hajonneitten tilalle?
      Oks tos mitää järkee vaihtaa kattomateriaalia ja tehä vie pohjatki uusiksi?

    • timpurikauhajoki

      kattopelli alk. 1200€, jos vähän parempaa niin pariin tonniin nousee ruuvit listat läpiviennit ruoteet aluskate = kokonaishinta tarvikkeille n. 3000€. Työkustannukset 17€/h*8h/pv, viikon laskee purkuineen niin päädytään noin 4000€ kokonaiskustannuksissa. Jos kiinnostus heräsi niin laitappa postia [email protected], 30 vuoden työkokemus ja takuu työnjälki.

    • asiakasnro200049

      Veniteltä saanut itse ainakin erittäin hyvää jälkeä hintaan nähden. hinta laatu kohillaan.

      • louskuttaja1255

        nii,maksoit 5e ja sait läjän sitä itseään?


    • Anonyymi

      top-pinnoite täys huijari toimintas mikään ei pitänyt mitä sovittiin!

    • Anonyymi

      Kattoyksikön ylihintaiset ja täysin ilman ammattitaitoa tehdyt remontit kannattaa välttää

      • Anonyymi

        Nerokas lause


    • Anonyymi

      Isoista firmoista tilatessa, maksat aina kymppitonnin toimitusjohtaja lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe