Mikä teistä on paras jäähalli/areena jossa pelataan Sm-liigaa?
Itse olen käynyt Turun Elysee Arenalla,Porin Isomäen Jäähallissa(viimeeks torstaina kun Ässät voitti Pelikaanit),Rauman Äijänsuo Areenalla ja Helsingin Hartwall Areenalla.
Näistä edellä mainituista kyllä omaa luokkaansa ovat Elysee ja Hartwall Areena! Molemmissa on palvelut kunnossa. Ja ihan pakko on vielä mainita tässä Hartwall Areenan The Jokers baari(jossa on suomen pisin baaritiski,40 metriä!) ja Sakke Järvenpään ideoima Whiskey Bar!
Mutta huono puoli Elyseessä ja Hartwalissa on tunnelma! Varsinkin Elyseessä Tepsifanit ei aina jaksaa kannattaa omiaan.
Mutta kyllä se Hartwall Areena on varmasti paras jäähalli mitä Suomesta löytyy.
Paras jäähalli/areena?
11
1984
Vastaukset
- Ennustaja
Nordenskiöldinkadun jäähalli eli Helsingin IFK:n Petoluola. Tietenkin Peltihalli ja Elysee on parhaimpia noin rakenteiltaan, mutta niissä tunnelma ei ole niin hyvä, koska isossa hallissa ääni ei kuulu niin hyvin kuin pienemmissä halleissa. Nordiksella näkee peliä myös hyvin, koska katsomot on jyrkät toisin kuin vaikka narrien Peltihallissa.
Nordis tunnelma, ROCK:N ROLL ja hyvät näkymät itse peliin!- HIFK-girl
..et Nordis todellakin on paras halli.. Vaikka ehkä punaisin silmin tätä asiaa katonkin,mut siel on ainakin paras tunnelma,ehdottomasti!!!
- UUU
MUNKIN MIELESTÄ SE ON PARAS. MA OLISIN SIELLÄ JOPA MAAOTT S - TSEKKI 7 - 2.OLEN OLLUT SIELLA USEASTI
- Vincet
Nonnih tunnelma Nordiksella on mielestäni todella surkea, vaikka moni täällä sitä puolustaakin. Ei mitään kunnon fiilistä. paras fiilis löytyy pienemmistä halleista joissa on erittäin intensiivinen tunnelma. Hyvänä esimerkkinä voidaan pitää Hämeenlinna jäähallia, vaikka se on pieni ja askeettinen, niin tunnelma tekee siitä parhaimman hallin Suomessa missä olen käynytkään.
Nordiksen parhaimmat puolet löytyvät katsomon profiilista joka on jyrkkä kuten edellä on jo mainittu - hyvin
Vai näkee nordiksella hyvin :-D. Areenalla näkee hyvin joka paikasta kun taas nordiksella ei näe piippuhyllyiltä yhtään mitään.
- ILVES
Olen käynyt Hakametsässä, Äijänsuolla, Hämeenlinnassa, Hartwallilla, Elyseellä ja Länsi-Autossa.
Paras näistä on ollut ehkä Hartwall. Olen käynyt kaikissa noissa halleissa Ilveksen fanimatkalla, joten sinänsä en voi sanoa, oliko tunnelma hallissa huono... Ainakin Ilvesläisten keskuudessa meillä oli hyvä tunnelma. Hartwallille on aina mukava lähteä ja varmasti tulen vielä käymään kymmeniä kertoja.
Äijänsuolla oli kanssa helvetin hauskaa, koko ajan kannustettiin, vaikka Ilves oli sysipaska ja hävisi 6-1. Myyntipisteitä tuntui hallissa olevan liian vähän, tosin halli oli melkoisen täynnä, kauhea ruuhka käytävillä.
Hakametsässä on vain se vika, että käytävillä on aina kauhea ruuhka, jos sattuu olemaan vähänkin enemmän porukkaa. - Raksilan areena
naurua!!!!!!!!!
- Tjaole
Ei tullut uutta areenaa. Aika kultaa muistot ja sen takia aanestan Oulun hallia. Parasta Oulun hallissa on yleiso: Kiekko menee maalin ohi parilla metrilla ja yleiso huokaa "Eihh!"
- kaanipeli
Itse olen käynyt liiga-halleista Helsingissä(Hartwall),Jyväskylässä,Lahdessa ja Lappeenrannassa. Puitteiltaan paras halli näistä tietysti on Hartwall.Lahden hallissa on tehty muutama vuosi sitten ihan hieno remontti, Suomen paras "pikku halli". Jyväskylän halli kaipaa remonttia. Lappeenrantaan on tehty halliremontti, mutta ainakaan minun mielestä halli ei ole toimiva,mm.käytävät ovat todella kapeat.
- tappara30
paras jäähalli kuule on hakametsä joka on tampereella =)
- Emma_Granger
Elysee areena on kyllä parhain areena mitä löytyy!!! Eikä mikään Hartwall areena!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213