satuin voittamaan Unibetillä 500 euroa. Jos ne pyytää dokumentteja, niin miten ne sinne laitetaan? En ole todellakaan mikään nörtti, siispä en tiedä, miten ne saa.
jelppikää nyt mummoa
14
176
Vastaukset
- al. mummo
...kiitos vastauksesta, en kyllä asiallista vastausta oikeesti odottanutkaan.
- al. mummo
hei, jeesatkaa te, jotka ootte voittaneet, kertokaa ny hemmetissä, miten se tapahtuu.
- al.mummo
sain vielä sunnuntaina 400ekee lisää, kaikki voitot tuli ruletista..ja nyt aamulla oli koko summa 900 tilillä. ei ne pyytäneetkään mitään dokumentteeja.
- SÄÄLITTÄVÄÄ!!
Vedä homo käteesi ja sitten hirtä itsesi! SÄÄLITTÄVÄÄ ESIINTYÄ JATKUVASTI NAISENA JA KEHUA MAINOSTAMIASI KASINOITA! VALEHTELEVA NYRKILLÄTAPETTAVA ALI-IHMINEN!!
- al.mummo
SÄÄLITTÄVÄÄ!! kirjoitti:
Vedä homo käteesi ja sitten hirtä itsesi! SÄÄLITTÄVÄÄ ESIINTYÄ JATKUVASTI NAISENA JA KEHUA MAINOSTAMIASI KASINOITA! VALEHTELEVA NYRKILLÄTAPETTAVA ALI-IHMINEN!!
oho, saahan tältäkin palstalta lukea kaikenlaista, en kyllä tajua, miksi voittajia kohtaan ollaan aina ilkeitä? kateutta se tietysti on, mutta ei nuo voitot vielä mitään suurvoittoja ole, töitä pitää vielä tehdä..mutta tälle sivulle en enää tule.
- herrra nro 47
tuolla pitkävetosivulla on kaikkein hulluimmat tapaukset, taitaa olla pojannulikat asialla....v.ituttaahan se, kun ei pääse vielä pelaamaan..kjähh kjähh--
- Homojen hommaa
Toivottavasti tajuavat ennen täysi-ikäisyyttä millaista kusetusta nettipelit ovat.
- voittoja voittoja
Homojen hommaa kirjoitti:
Toivottavasti tajuavat ennen täysi-ikäisyyttä millaista kusetusta nettipelit ovat.
tyhmiltä rahat pois, fiksut käärii voitot->kunnon panostukset, ei mitään 2 euron panoksia..
- gambler11
voittoja voittoja kirjoitti:
tyhmiltä rahat pois, fiksut käärii voitot->kunnon panostukset, ei mitään 2 euron panoksia..
Passi. Ajokortti. Yms kuvallinen henkilöllisyys todistus varmaan sinulla on. Skanneri löytyykö jos ei niin digikamera riittä. Skanaa passi tai ota kuva siitä. Sitten sähköpostia liitetiedostona se niille. Voivat vaatia vielä jonkun laskun esim sähkölaskusta osoitteen. Sama jutu
- fffiiiuuuhhhh
juu lähettäkää kaikki tietonne sos.turvatunnuksineen jne niin joku saa taas tehdä muutaman väärennetyn pankkikortin nimiinne jne
- riippuu paikasta
Gambler1 kirjoitti:
Viimeisen loppuosain voi peittää. Itse teen/tein niin
Joissakin puljuissa saa peittää joissain ei.
Betfair esim. aikoinaan ei hyväksynyt ajokortti kuvaa kun peitin sos. tunnuksen loppuosan pienellä teipinpalalla, vaan piti ottaa uusi kuva mitään peittämättä.
- voi viulu
arat pelkurit ei pärjää missään.
- kassatyttö
Ei mitään unibettejä! Kokeile casumoa, adoptoi ja pelaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514