jelppikää nyt mummoa

kerrankin voitin

satuin voittamaan Unibetillä 500 euroa. Jos ne pyytää dokumentteja, niin miten ne sinne laitetaan? En ole todellakaan mikään nörtti, siispä en tiedä, miten ne saa.

14

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al. mummo

      ...kiitos vastauksesta, en kyllä asiallista vastausta oikeesti odottanutkaan.

    • al. mummo

      hei, jeesatkaa te, jotka ootte voittaneet, kertokaa ny hemmetissä, miten se tapahtuu.

    • al.mummo

      sain vielä sunnuntaina 400ekee lisää, kaikki voitot tuli ruletista..ja nyt aamulla oli koko summa 900 tilillä. ei ne pyytäneetkään mitään dokumentteeja.

      • SÄÄLITTÄVÄÄ!!

        Vedä homo käteesi ja sitten hirtä itsesi! SÄÄLITTÄVÄÄ ESIINTYÄ JATKUVASTI NAISENA JA KEHUA MAINOSTAMIASI KASINOITA! VALEHTELEVA NYRKILLÄTAPETTAVA ALI-IHMINEN!!


      • al.mummo
        SÄÄLITTÄVÄÄ!! kirjoitti:

        Vedä homo käteesi ja sitten hirtä itsesi! SÄÄLITTÄVÄÄ ESIINTYÄ JATKUVASTI NAISENA JA KEHUA MAINOSTAMIASI KASINOITA! VALEHTELEVA NYRKILLÄTAPETTAVA ALI-IHMINEN!!

        oho, saahan tältäkin palstalta lukea kaikenlaista, en kyllä tajua, miksi voittajia kohtaan ollaan aina ilkeitä? kateutta se tietysti on, mutta ei nuo voitot vielä mitään suurvoittoja ole, töitä pitää vielä tehdä..mutta tälle sivulle en enää tule.


    • herrra nro 47

      tuolla pitkävetosivulla on kaikkein hulluimmat tapaukset, taitaa olla pojannulikat asialla....v.ituttaahan se, kun ei pääse vielä pelaamaan..kjähh kjähh--

      • Homojen hommaa

        Toivottavasti tajuavat ennen täysi-ikäisyyttä millaista kusetusta nettipelit ovat.


      • voittoja voittoja
        Homojen hommaa kirjoitti:

        Toivottavasti tajuavat ennen täysi-ikäisyyttä millaista kusetusta nettipelit ovat.

        tyhmiltä rahat pois, fiksut käärii voitot->kunnon panostukset, ei mitään 2 euron panoksia..


      • gambler11
        voittoja voittoja kirjoitti:

        tyhmiltä rahat pois, fiksut käärii voitot->kunnon panostukset, ei mitään 2 euron panoksia..

        Passi. Ajokortti. Yms kuvallinen henkilöllisyys todistus varmaan sinulla on. Skanneri löytyykö jos ei niin digikamera riittä. Skanaa passi tai ota kuva siitä. Sitten sähköpostia liitetiedostona se niille. Voivat vaatia vielä jonkun laskun esim sähkölaskusta osoitteen. Sama jutu


    • fffiiiuuuhhhh

      juu lähettäkää kaikki tietonne sos.turvatunnuksineen jne niin joku saa taas tehdä muutaman väärennetyn pankkikortin nimiinne jne

      • Viimeisen loppuosain voi peittää. Itse teen/tein niin


      • riippuu paikasta
        Gambler1 kirjoitti:

        Viimeisen loppuosain voi peittää. Itse teen/tein niin

        Joissakin puljuissa saa peittää joissain ei.

        Betfair esim. aikoinaan ei hyväksynyt ajokortti kuvaa kun peitin sos. tunnuksen loppuosan pienellä teipinpalalla, vaan piti ottaa uusi kuva mitään peittämättä.


    • voi viulu

      arat pelkurit ei pärjää missään.

    • kassatyttö

      Ei mitään unibettejä! Kokeile casumoa, adoptoi ja pelaa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe