nuori ja kaunis
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014020718019387_vi.shtml
Naisen käyttöikä on todella lyhyt.
Marika Fingerroos ei ole enää
13
2370
Vastaukset
- Huono esimerkki
Eihän se ole ollut nuorenakaan
- TULLA USKOON
Nainen nuoli Marikan pillua.. kokemus oli niin kauhea ja maailmankuvaa muuttava, että nainen tuli USKOON!!!
http://www.hymy.fi/uutiset/marika-fingerroos-uudessa-nakukuvassa-minulla-on-ikaisekseni-hyva-kroppa- Ikisinkku M
Tuo väittämä "Alastonkuviin suostuin, koska rehellisesti sanoen olen ikääni nähden hyväkroppainen" sai tsekkaamaan nuo kuvat kun en oikein uskonut :
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/salarakas-suomen-suvi-ja-sauna-marika-fingerroosin-rohkea-paluu/
Eipåä ole hääppöinen näky ja vain vahvistaa jo ennestään tietämääni eli sitä seikkaa että isotissisyydestä tulee naiselle taakka iän myötä, kuka tahansa samanikäinen nuorena kiinteäkroppainen pienemmillä etuvarustuksilla oleva hoikka nainen on paremman näköinen.
Marikan olisi kannattanut salarakasteluaikoinaan tehdä "vahinko" niin kuin moni nainen tekeekin. Olisi ollut loppuikänsä sidoksissa pohjanmaan varakkaaseen kauppiaaseen joka ei olisi voinut koskaan jättää ihan puille paljaille lapsensa äitiä. - TULLA USKOON
Mitenköhän moni mies on tullut ja tulee vielä uskoon nuoltuaan Marikan pillua.
- 123455
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo väittämä "Alastonkuviin suostuin, koska rehellisesti sanoen olen ikääni nähden hyväkroppainen" sai tsekkaamaan nuo kuvat kun en oikein uskonut :
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/salarakas-suomen-suvi-ja-sauna-marika-fingerroosin-rohkea-paluu/
Eipåä ole hääppöinen näky ja vain vahvistaa jo ennestään tietämääni eli sitä seikkaa että isotissisyydestä tulee naiselle taakka iän myötä, kuka tahansa samanikäinen nuorena kiinteäkroppainen pienemmillä etuvarustuksilla oleva hoikka nainen on paremman näköinen.
Marikan olisi kannattanut salarakasteluaikoinaan tehdä "vahinko" niin kuin moni nainen tekeekin. Olisi ollut loppuikänsä sidoksissa pohjanmaan varakkaaseen kauppiaaseen joka ei olisi voinut koskaan jättää ihan puille paljaille lapsensa äitiä.Body ihan pantava. Naama toisaalta kun kurppanoidalla
- Naisasialooseri.
123455 kirjoitti:
Body ihan pantava. Naama toisaalta kun kurppanoidalla
Kyllä tuohon kroppaankin on ovat jo vuodet jättäneet jälkensä.
- 123455
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kyllä tuohon kroppaankin on ovat jo vuodet jättäneet jälkensä.
Kyllä tota kivaa bodya parin promillen humalassa höyläis. Tietysti mieluummin takaapäin ettei tarviis nähdä sitä rypistynyttä kurppanaamaa.
- Ikisinkku M
123455 kirjoitti:
Body ihan pantava. Naama toisaalta kun kurppanoidalla
Minusta tuo on jotenkin semmoinen lihavan luiseva, tuo mieleen lehmän, en panis.Sanotaanko niin että jos minulla olisi vaimo ja hän olisi tehnyt minulle lapsen/lapsia voisin bodyn hyväksyä syystä että synnytys luonnollisesti jättää jälkensä mutta jos joku satunnainen nainen tuommoisella kropalla kuvittelisi että alan seksiä vonkaamaan niin erehtyisi.
- ghgfh
Marika on todella kaunis nainen vieläkin.
- Nuorimies mutt
En ymmärrä teitä jotka mollaa Marikan ulkonäköä.
Makuja tietysti on monia mutta ei marika ruma tai epäseksikäs ole.
Itse olen Marikan tavannut ja hänen kanssaan jutellut todella mukava persoona ja kaunis hymy. Ja Marikallahan on naisen unelma vartalo sanoisin häntä jopa siroksi koska on pieni kokoinen mutta oikeisiin paikkohin kertynyt tai laitettu täytettä joka ei ole mitään löysää kuten monilla muilla naisilla.
Täytyy tunnustaa että ihastuin Marikaan heti kun nänet livenä kohtasin :)- nuolitko myös
pillua ja tulit uskoon?
- kiltti mies.
Ei ole hienoa kun nainen on ollut monta vuotta hakattavana
- nuolee pillua
tykkää mausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251